Tommy Gun Opublikowano 28 Maja 2015 Opublikowano 28 Maja 2015 (edytowane) Opiszę nietypową sytuację odnośnie podkładki przy wałku rozrządu z silnika 3.0 tdi BKN. W internecie nie ma żadnej informacji na ten temat. Podczas wymiany rozrządu a przede wszystkim po zdemontowaniu pokryw - blaszka czy podkładka którą trzyma Seger na wałku rozrządu obrobiła się i zaczęła piłować głowicę. Nie wiadomo z jakiego powodu z wałka spadł pierścień Segera - czy to było zmęczenie materiału czy coś innego tego nie jestem w stanie stwierdzić. Nie wiem czy ktoś z was miał podobną awarię ale dla potomnych zostawię pewną informację. Jak już ktoś się chce zabierać za robienie łańcuchów itp. to niech zrobi to kompleksowo i przy okazji sprawdzi wszystko wokół. Jeden macher oferował wymianę napinaczy górnych bez wyjmowania silnika i podejrzewam że nie zlokalizowałby tej usterki. Chwila radości, podkładka wleciałaby pod mostek i dalej można sobie tylko wyobrazić. Tutaj skończyło się jedynie na zmianie nieco pokiereszowanego mostka i kupnie wałka dla podkładki. Największy kibel z tą częścią - 059 455 B, jest taki iż nie jest dostępna w serwisie...W Aso Król-Knapik z pomocą pracowników szukaliśmy tej części ponad pół godziny i finalnie okazała się wycofana ze sprzedaży. W to miejsce należy kupić wałek rozrządu za ok. 1500 zł. Poszukałem z mechanikiem na allegro najtańszego wałka rozrządu, trafił się o oznaczeniu 059 102 CB z silnika BMK, BUG i na szczęście podkładki były idealne. Koszt imprezy to kupno wałka za 160 zł dla śmiesznej blaszki/podkładki Edytowane 28 Maja 2015 przez Tommy Gun
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się