wojtek1430 Opublikowano 29 Maja 2015 Opublikowano 29 Maja 2015 Witam. Mam problem ze wspomaganiem, wymieniłem pompę z 2.5 tdi po regeneracji, wyplukalem cały układ i zalalem zielony olej febi. wymieniłem zbiornikczek i przewód zasilający pompę, filtr w zbiorniczku jest na swoim miejscu. Po odpaleniu auta , wspomaganie chodzi idealnie, po przejechaniu 5-10 km zaczyna chodzić coraz ciężej i wyje pompa, nawet jak nie skręcam kierownicą, olej bardzo szybko się nagrzewa do takiej temperatury ze nie da się dotknąć zbiorniczka po 5 min pracy silnika. Dodam że nie ma żadnych Nie szczelności, a przy wysokich obrotach jak kręcę kierownica pojawiają się pęcherzyki powietrza, przy niskich jak i wysokich obrotach wspomaganie działa tak samo, przy wysokich mocno wyje pompa, nawet na prostych kołach . Z góry dzięki za pomoc Problem występuje od początku posiadania auta.
tomeklpu Opublikowano 29 Maja 2015 Opublikowano 29 Maja 2015 (edytowane) Skoro pojawiają się nadal pęcherzyki powietrza tzn że układ dalej jest zapowietrzony. Proste A druga bajka jesli masz taki problem od początku auta tzn że ktoś kiedyś mógł przy jakimś dzwonie zalożyć za mała chłodnice bo taką akurat miał i na sztuke jest i tak się będzie działo jak piszesz ze olej się grzeje. Ja miałem ten problem ale po swapie z 3.0 na 2.7BiT była za mała chłodnica i wspomaganie padało. Edytowane 29 Maja 2015 przez tomeklpu
wojtek1430 Opublikowano 29 Maja 2015 Autor Opublikowano 29 Maja 2015 To już jest 3 pompa wspomagania, na każdej jest identycznie, w afn z 1998 roku nie ma chlodnicy wspomagania.
wojtek1430 Opublikowano 29 Maja 2015 Autor Opublikowano 29 Maja 2015 Pęcherzyków powietrza jest bardzo mało i pojawiają się przy skreconych kołach do oporu. Wyciągnąłem wąż ciśnieniowy i od strony maglownicy w środku jest jakiś plastik który wchodzi do wnętrza, może to on jest za to odpowiedzialny, jak odpalam auto i nie kręcę kierownica wąż się mocno napina i słychać pompe.
Majkiteusz Opublikowano 6 Marca 2019 Opublikowano 6 Marca 2019 Odgrzeję temat. Panowie, czy wiecie może w jakich wersjach A4B5 były montowane chłodnice płynu wspomagania?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się