Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 3.2 FSI 255 KM AUK QUARTZ GRAY by Rudy


zloty7

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

Na forum jestem niedługo...lecz po 4 miesiącach poszukiwań upragnionej A4 w końcu mogę się pochwalić. Co prawda jeszcze nie w pełni bo autko ma do wymiany zderzak, lampę lewą,błotnik maskę i chłodnicę i szybę gdyż auto uderzyło w słupek świateł który przewrócił się na szybę ;/ ...naprawa trochę trwała myślę że z 2 miesiące bo muszą jeszcze z dwie wypłaty wpłynąć ;) Auto udało mi się kupić prosto z Niemiec od pierwszego właściciela...szukałem jak to się mówi egzemplarza...i się udało :) Autko z 2005 roku , przejechane ma na tą chwilę niecałe 90 tys km, dostałem wszystkie książki serwisowe,kluczyki,pilot do webasto, nawet kredki od Audi w kolorze lakieru :)

Udało mi się po numerze VIN sprawdzić całą historię w Audi...no i wszystko się zgadza:) Oleje były wymieniane raz co 8 tys , raz co 10 i raz został wymieniony po 12 tys.

Co mogę więcej powiedzieć...autko już stoi rozebrane więc zdjęć przodu Wam nie wrzucę ;)

Wyposażenie praktycznie maksymalne tylko nie ma upragnionego S-Line :/ Zawieszenie 1BE :) MANUAL :D

Narazie z modyfikacji jakie chciałbym przy nim wykonać to :

- 18 felgi od RS4 albo VMR 710 albo DTM ( tak naprawdę co uda się wyrwać za dobrą cenę)

- przyciemnienie szyb

- zderzak przedni S-line ( już zakupiony)

- malowanie grilla na czarno

- listwy dolne drzwi S-Line ( jak będzie sianko)

- kierownica 3-ramienna

- gałka biegów S-line

- dokładka do tylnego zderzaka na 2x2 rury od S4

- układ wydechowy ( to zależy jak z $ , może sam końcowy tłumik na początek, może cały do katalizatora {cat-back}, ogólnie musi ryczeć :D fakt to nie RS4 V8 ale i tak już chodzi fajnie , tym bardziej że przesiadłem się z Peugota 1.6 HDI :P

- układ dolotowy ( stożek) jak znajdę coś w PL bo narazie nic nie widzę

- wygłuszenie i tak już za***iście grającego BOSE

Jak tylko zmontuje wszystko, ładnie wywoskuje i dorwę lampę bo nigdzie nie mogę znaleźć bi-xenona skrętnego na pomarańczowym kierunku to wrzucę więcej fotek :)

qcQHFK.jpg

7Zm6hx.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluję zakupu :)

Jak robisz go na S-line'a to nie zapomnij wymienić klapy bagaja na odpowiednią wersję :hi:

Albo przynajmniej dopisz do listy planowanych modów :wink:

Brzmienia V-łki bym nie ruszał... właśnie cały w tym urok, że ten silnik spokojnie traktowany chodzi dyskretnie a jak trzeba to zaryczy 6-cioma garami na raz :D Pierdo-buczenie źle mi się kojarzy... :wink:

Ze stożkiem też bym nie wydziwiał... kolega kiedyś kupił dedykowany "sportowy filtr stożkowy" do swojego GTI to na hamowni mocy mu ubyło zamiast przybyć (oczywiście na początku wydawało mu się na odwrót - jak widać efekt placebo sprawia cuda :P ) a do tego buczał. Był zbyt "sportowy" jak na jego ucho :)

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak :v6 jest git ale ni ma jak v8 tu jest dopiero dźwięk piękny bulgot mój następny silnik będzie właśnie v8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z pewnością V8 lepiej gada :)

Jednak moim skromnym zdaniem nie ma co udawać, że się ma coś mocniejszego niż faktycznie, dla mnie to jak spojler na Fiacie 126p :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję :) no mam nadzieje ze wszystko będzie git

Wydaje mi się że jak tłumik wykonam np w Mg motosport to tylko zyska na wartości jeżeli chodzi o dźwięk. Wycenę już mam koszt to 3200 zł więc nic tylko zbierać, natomiast jest to dobra cena w porównaniu do Borla albo Magnaflow, a o samym mg motosport słyszałem dobre opinie.

Co do stożka może masz rację to są plany na przyszłość, choć jak wiem złe doprowadzenie zimnego powietrza a wsysanie gorącego właśnie taki może mieć efekt...spadek mocy.

Najpierw i tak musze jechać na hamownie i sprawdzić ile z tych 255 km zostało...bo nagar lubi się zbierać...jestem też ciekaw ile go jest przy tym przebiegu.

Co do klapy to hmm zobaczy bardziej myślałem o lotce na wzór z DTM

Mam jeszcze pytanie jaki olej polecacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym się skupiał na jednej linii stylistycznej - w tym przypadku S-line :wink:

Nagaru nie wiem czy czasem nie ogarnia maszyna Jet Clean Tronic firmy Lyqui Molly :)

4.2FSI po takim przebiegu potrafiły zgubić 100 koników :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym się skupiał na jednej linii stylistycznej - w tym przypadku S-line :wink:

Nagaru nie wiem czy czasem nie ogarnia maszyna Jet Clean Tronic firmy Lyqui Molly :)

4.2FSI po takim przebiegu potrafiły zgubić 100 koników :hi:

Postaram się z tym S-line :)

O tej maszynie to nie słyszałem, natomiast co do tych środków czytałem różne opinie...i tu koło się zamyka jedni na tak jedni na nie...może są tu jakieś osoby które tego używały i są zadowolone...albo przeprowadzali sobie właśnie pomiary przed i po...choć bardziej się boję jak takie środki wpływają na sam silnik - nie chce mówić tu o żywotności ale poprostu czy czegoś tam nie zj***ą.

Weź mnie nawet nie martw z tymi 100 konikami :facepalm: liczę że nagaru nie ma i będzie z 230-240 :P może uda mi się rozebrać kolektor i zobaczę przy okazji sobie, już mam nawet zakład z kumplem który ma prześliczną czerwoną a4 b7 2.0t ile kucy ubyło { nie ma go na forum :( , mówi że będzie 210-220 :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej to sie zmierzcie na drodze,wtedy bedziesz mial mniej wiecej porownanie jak jedzie 200 I 250,wiadomo twoj deczko ciezszy ;) gratki fury,v6 po wydechu fajnie ryczy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety na początku produkcji wszystkie silniki z bezpośrednim wtryskiem paliwa osadzają nagar , dopiero póżniejsze modele są poprawione silniki 1.8tfsi dopiero chyba po 2013 r poprawili i mają wtrysk pośredni i bezpośredni .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego sprawdz rozrzad i rolki czy wszystko ok, ja mialem przy 120tys lancuch wymieniany dobrze ze na gwarancji ale co gorsze ,nie wiem moze zle zalozyli w audi bo teraz mam cos kolo 140tys i jestem umowiony na poprawke bo zaczelo cos stukac po obu stronach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego sprawdz rozrzad i rolki czy wszystko ok, ja mialem przy 120tys lancuch wymieniany dobrze ze na gwarancji ale co gorsze ,nie wiem moze zle zalozyli w audi bo teraz mam cos kolo 140tys i jestem umowiony na poprawke bo zaczelo cos stukac po obu stronach.

chętnie...naczytałem się już dużo na temat napinaczy i rozrządu...co prawda silnik na razie chodzi ładnie i cichutko...tylko teraz pytanie co i jak ...ile ludzi tyle opinii....proszę powiedz co na co zwrócić uwagę na tych rolkach...sam łańcuch niby przy jakim przebiegu powinno się zmienić ( tak serwisowo) ? ogólnie ciężko znaleźć jakieś takie konkretne sprawdzone porady do tego silnika, ostatnio wbiłem się na forum a6 tam więcej tych aut było z tym silnikiem...ale jak wspomniałem im więcej ludzi tym więcej opinii.

To samo tyczy się oleju...jakiego moglaj80 używasz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez tak mialem na poczatku ale powiem ci tak zalozylem sobie ze co 50 tys sprawdzac bede rozrzad(SERWIS to sprawdzac bedzie wiec nie wiem na co trzeba patrzec, a serwic bo mam jeszcze gwarancje na silnik) czy wszystko jest ok,benzyna tylko 98, ja akurat mialem fajnie bo przy wymianie wyczyscili silnik z nagaru co sie zbiera w fsi ale planuje wyczyscic to jeszcze raz przed zima tylko nie mam na to jeszcze sposobu i wiedzy takze na ten temat nic nie podpowiem, olej leje taki jak byl castrol 5w30 wymieniam co 10tys, nie interesuje mnie wskaznik,co do spalania oleju to nieraz doleje 100ml (na dwie wymiany dolalem raz)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porażką jest norma VW504 00/507 00 czyli oleje 5W30 :P

Po wlaniu 5W40 (VW502 00) max. temperaturę jaką olej osiąga w misce to 115st.C a nie 120st.C jak to miałem wcześniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to moze mi odpowiecie ,moge go zmienic ale nie wiem jaki (dokladnie jaka nazwa i to ma byc 5w30 czy cos innego) tak samo olej w skrzyni sie wymienia mam quattro i tiptronica(nie multi 7 biegowego) tam sie olej wymienia ? w ksiazce jest napisane ze co 60 tysiecy w ksiazce serwisowej mialem zaznaczona wymiane ale jak teraz bylem u innego mechanika tak sie teoretycznie zapytac to mowi ze sie nie wymienia w automatach ( dopiero jak sie zaczyna cos dziac) i co Panowie wy na to?

byl bym wdzieczny za odpowiedz :hi:

tez sie ucze jeszcze tego silnika takze nie we wszystkim mam racje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zmień mechanika olej jak wymienisz nic się nie stanie ja jak miałem to ci 60tys olej wymieniłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, ja bylem sie tylko dowiedziec bo do serwicu swojego mam 120 km ale dzieki za info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...