Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przycisk otwierania centralnego zamka - nie działa po uruchomieniu silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Potrzebuje pomocy w rozwikłaniu problemu z przyciskiem centralnego zamka.

Przycisk nie działa przy załączonym silniku. Nie mam możliwości odblokowania drzwi jeżeli silnik pracuje :(

Stany pracy tego przycisku mam następujące:

1) Drzwi otwarte kluczyk nie jest w stacyjce - przycisk działa - mogę zamknąć i odbezpieczyć drzwi

2) Po włożeniu kluczyka do stacyjki i przekręceniu kluczyka ( auto nie pracuje) - po 5 sek. wszystkie drzwi się uzbrajają/blokują i są pozamykane

- przycisk działa - mogę odblokować drzwi

3) Po uruchomieniu silnika przycisk przestaje reagować na odblokowanie. Próba blokowanie drzwi skutkuje "klapaniem" w zamkach.

4) Jeśli wszystkie drzwi były zamknięte i silnik uruchomiono i w tym czasie otwarto drzwi - to po ponownym przekroczeniu 15km/h słychać jak zamek się blokuje. I czasem można te drzwi odblokować z przycisku.

W Vag dosyć często pojawia mi się błąd w "09 centralny zamek" - 00532.

Dodam jeszcze, że alarm jest nie ori.

Ma ktoś jakiś pomysł na usunięcie tego defektu - jest strasznie denerwujący.

To wygląda tak jakby tracił zasilanie po uruchomieniu silnika. ???????

Opublikowano (edytowane)

Jakie masz kodowanie modułu komfortu?

Dziwne jest żeby Ci się centralny blokował po 5-ciu sekundach od przekręcenia kluczyka... wygląda mi to na działanie nieoryginalnego alarmu, fabrycznie tego nie ma.

Edytowane przez BeyerBrown
Opublikowano

Kodowanie modułu komfortu to 7024.

Tez podejrzewam alarm. A ma ktoś może rozpiskę stanów styków na przyciku centrtalnego zamka - może tam gdzie znika napięcie ?

Opublikowano

Masz więc nast. kodowanie:

+16 – blokada zamka klapy bagażnika po przekroczeniu 5km/h (zamek odblokuje się automatycznie po zwolnieniu poniżej 5km/h)

+32 – blokada zamków wszystkich drzwi po przekroczeniu 10km/h (zamki zostają otwarte dopiero po wyjęciu kluczyka z zapłonu, bądź przez manualne otworzenie drzwi przy pomocy przycisków zamka centralnego w tapicerce drzwi kierowcy)

+256 – aktywacja czujników zbicia tylnych bocznych szyb (tylko dla nadwozia Avant wyposażonego w fabryczny alarm)

+512 – potwierdzenie udanego zamknięcia wszystkich zamków przy pomocy pilota przez pojedyncze mrugnięcie kierunkowskazami

+2048 – zasady dot. zasilania podnośników szyb (po wyłączeniu zapłonu i wyjęciu kluczyka ze stacyjki podnośniki szyb będą zasilane jeszcze przez 10 minut lub do czasu aż nie zostaną otwarte drzwi)

+4096 – dodatkowe funkcje przeciwwłamaniowe W przypadku otwierania auta kluczykiem zostaną odblokowane tylko drzwi kierowcy, pozostałe drzwi i zamki zostaną odblokowane po włączeniu zapłonu. W przypadku gdy auto posiada fabryczny alarm po otwarciu drzwi kierowcy kluczykiem – zapłon musi zostać włączony w ciągu 15 sekund (w przeciwnym przypadku nastąpi wyzwolenie alarmu).

Nic nie wskazuje na to by po stronie modułu komfortu była wina... wykodowałbym jedynie +256, bo to się tyczy tylko fabrycznego alarmu.

Mógłbyś spróbować też dodać +8192:

+8192 – wyłączenie funkcji SAFE (tylko dla USA i Kanada – wersje samochodów przeznaczone na ten rynek mają tylko jeden silnik w zamku, pozostałe auta mają dwa – jeden zamyka zamek a drugi aktywuje funkcję SAFE czyli brak możliwości odblokowania auta z wewnątrz - włącznik w tapicerce drzwi kierowcy - po zamknięciu samochodu pilotem lub kluczykiem)

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/79296-lista-modulow-komfortu-z-opisem-funkcji/

Opublikowano

Dokoduje twoje sugestie i sprawdzę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...