mateuszs4a4 Opublikowano 3 Czerwca 2015 Opublikowano 3 Czerwca 2015 Witam. Mam pytanie czy w silniku 1.8 turbo jest dwumas czy zwykłe sprzęgło? Rocznik 1998, z góry dziękuję
robitl Opublikowano 3 Czerwca 2015 Opublikowano 3 Czerwca 2015 (edytowane) jest dwumas. Edytowane 3 Czerwca 2015 przez robitl
kkrzysiekk555 Opublikowano 3 Czerwca 2015 Opublikowano 3 Czerwca 2015 Jest koło dwumasowe, ale w benzynie wytrzymuje spore przebiegi, u kolegi w 1.8T przy 210.000 padło sprzęgło (Koniec tarczy) wymienił samo sprzęgło bez dwumasy bo była jeszcze w dobrym stanie
artursam Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Witam. Podepne sie pod temat. Czy szarpania przy zmianach biegu i dodawaniu/ujmowaniu gazu to typowe oznaki walnietego dwumasu? silnik AEB Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2
kkrzysiekk555 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Może być już ale nie koniecznie, dwumas w benzynie nie wyrabia się tak jak w dieeslu, nieraz wytrzymuje do końca, no ale zależy od jazdy, jak dusisz auto na 4 i 5 biegu poniżej 1500 obrotów (czyli 60km/h i piątka) to siądzie szybko. Równie dobrze może szarpać przegub, albo coś innego. Wszystko zależy ile auto ma przejechane i jak było eksploatowane, jeśli się poprawnie jeździ szczególnie benzyną z dwumasą to nie trzeba będzie jej robić.
robitl Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 ja ostatnio u ojca w dieslu diagnozowałem dwumas w ten sposób, że jechałem na dwójce najwolniej jak się da i łeb za okno. jak słychać grzechotanie, brzęczenie itd to na 100% dwumas.
assar Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Dwumas przy odpaleniu i gaszeniu powinien hałasować gdy zaczyna padać. W dieslu nie idzie tego nie zauważyć , podejrzewam że w benzynie będzie podobnie.
otw Opublikowano 9 Czerwca 2015 Opublikowano 9 Czerwca 2015 (edytowane) Witam. Podepne sie pod temat. Czy szarpania przy zmianach biegu i dodawaniu/ujmowaniu gazu to typowe oznaki walnietego dwumasu? silnik AEB Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2 U mnie szarpanie podczas zmiany biegów i nagłego przyśpieszania powodował wyciągnięty łańcuszek na wałkach rozrządu. Po jego wymianie jest znacznie lepiej. Oczywiście mowa aucie z mojego opisu. Edytowane 9 Czerwca 2015 przez otw
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się