Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zacięta tylna wycieraczka


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzisiaj się w końcu zmobilizowałem, bo u mnie pióro tylnej wycieraczki nie dochodziło do poziomu po zakończeniu pracy.

Wkurzające, bo musiałem ją ręcznie dociągać do poziomu po wyjściu z auta.

Pojechałem do ASO i o dziwo mieli silniczek na stanie ( a w komplecie jest oczywiście cały mechanizm zębatkowy ).

Kupiłem, podjechałem do mojego mechanika i udało się wymienić bez żadnych problemów ( wszystkie śruby i ramię zeszły bez oporu ).

Założyliśmy nowy mechanizm ( literka E na końcu numeru OEM, co zastępuje A,B,C,D ) i wszystko działa idealnie.

Zobaczymy, ile czasu wytrzyma ten najnowszy zestaw...

Opublikowano

Powinien długo wytrzymać , myślę że z 8 .W końcu kupiony w aso.

Opublikowano

Pojechałem do ASO i o dziwo mieli silniczek na stanie ( a w komplecie jest oczywiście cały mechanizm zębatkowy ).

Jaki koszt?

Opublikowano

Prawie 600 zł. Drogo...,ale zobaczymy, czy było warto....

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Odsieze troche temat....

Mam podobny problem... z tym ze juz rozebralem wszystko caly mechanizm i nie bylo tragedii, byl zapieczony trzpien , poszyscilem wszystko zlozylem i niestety po podpieciu nie dziala slychac jedynie takie delikatne tyk, tyk ... czy silniczek poszedl sie je.... czy da sie jeszcze cos z tym zrobic? Silniczek w srodku wygladal elegancko ....

Da sie go jakos sprawdzic poza autem?

Opublikowano

Podobno się da to jakoś sprawdzić metodą ciśnieniową. Ale jakby coś, to widziałem, że posti_a6 ma parę silniczków na sprzedaż:)

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Opublikowano (edytowane)

Panowie chce ściągnąć silniczek lecz jestem w szarej d**** na takim etapie

http://imgur.com/a/ZKAGJ

Odłączyłem kostkę, jak jest wpięta to widać dymek czy silnik spalony ? jak wyciągnąć silnik ?

Ogólnie cieknie ( foto ) jakiś pomysł ? pozdrawiam.

Edytowane przez melon31
Opublikowano

Musisz najpierw zdjąć ramię wycieraczki używając ściągacza.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

witam odświeże troszkę temat otóż mam taki problemz tylnia wycieraczka a4 b6 2004 w pewnym momencie przestala działać ale w prawidłowym spoczynkowym połozeniu. Po dostaniu sie do silniczka na wtyczce 1 pin staly +, 4 pin stała masa .Gdy manetka jest na OFF 2 i 3 pin nic nie wykazują zadnych wartości natomiast gdy manetka jest w stanie ON na 2 i 3 pinie pojawia sie masa . Gdy dołożyłem mase bezposrednio z karoseri na 2 pin wycieraczka zaczła działać normalnie .Wynika z tego iz masa podana z manetki jest nie wystarczająca ??? czy może jest jeszcze dodatkowe sterowanie w mechanizmie przekaznik ?bo wychodzi z tego że silnik działa dobrze ??? Jakieś sugestie :))

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...