PJ3 Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 Dzisiaj się w końcu zmobilizowałem, bo u mnie pióro tylnej wycieraczki nie dochodziło do poziomu po zakończeniu pracy. Wkurzające, bo musiałem ją ręcznie dociągać do poziomu po wyjściu z auta. Pojechałem do ASO i o dziwo mieli silniczek na stanie ( a w komplecie jest oczywiście cały mechanizm zębatkowy ). Kupiłem, podjechałem do mojego mechanika i udało się wymienić bez żadnych problemów ( wszystkie śruby i ramię zeszły bez oporu ). Założyliśmy nowy mechanizm ( literka E na końcu numeru OEM, co zastępuje A,B,C,D ) i wszystko działa idealnie. Zobaczymy, ile czasu wytrzyma ten najnowszy zestaw...
jacek70 Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 Powinien długo wytrzymać , myślę że z 8 .W końcu kupiony w aso.
lord_maciek Opublikowano 15 Lipca 2015 Autor Opublikowano 15 Lipca 2015 Pojechałem do ASO i o dziwo mieli silniczek na stanie ( a w komplecie jest oczywiście cały mechanizm zębatkowy ). Jaki koszt?
PJ3 Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 Prawie 600 zł. Drogo...,ale zobaczymy, czy było warto.... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
zaba84 Opublikowano 24 Lipca 2015 Opublikowano 24 Lipca 2015 Odsieze troche temat.... Mam podobny problem... z tym ze juz rozebralem wszystko caly mechanizm i nie bylo tragedii, byl zapieczony trzpien , poszyscilem wszystko zlozylem i niestety po podpieciu nie dziala slychac jedynie takie delikatne tyk, tyk ... czy silniczek poszedl sie je.... czy da sie jeszcze cos z tym zrobic? Silniczek w srodku wygladal elegancko .... Da sie go jakos sprawdzic poza autem?
PJ3 Opublikowano 24 Lipca 2015 Opublikowano 24 Lipca 2015 Podobno się da to jakoś sprawdzić metodą ciśnieniową. Ale jakby coś, to widziałem, że posti_a6 ma parę silniczków na sprzedaż Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
melon31 Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 (edytowane) Panowie chce ściągnąć silniczek lecz jestem w szarej d**** na takim etapie http://imgur.com/a/ZKAGJ Odłączyłem kostkę, jak jest wpięta to widać dymek czy silnik spalony ? jak wyciągnąć silnik ? Ogólnie cieknie ( foto ) jakiś pomysł ? pozdrawiam. Edytowane 2 Listopada 2015 przez melon31
lord_maciek Opublikowano 2 Listopada 2015 Autor Opublikowano 2 Listopada 2015 Musisz najpierw zdjąć ramię wycieraczki używając ściągacza. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
raiden200 Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 witam odświeże troszkę temat otóż mam taki problemz tylnia wycieraczka a4 b6 2004 w pewnym momencie przestala działać ale w prawidłowym spoczynkowym połozeniu. Po dostaniu sie do silniczka na wtyczce 1 pin staly +, 4 pin stała masa .Gdy manetka jest na OFF 2 i 3 pin nic nie wykazują zadnych wartości natomiast gdy manetka jest w stanie ON na 2 i 3 pinie pojawia sie masa . Gdy dołożyłem mase bezposrednio z karoseri na 2 pin wycieraczka zaczła działać normalnie .Wynika z tego iz masa podana z manetki jest nie wystarczająca ??? czy może jest jeszcze dodatkowe sterowanie w mechanizmie przekaznik ?bo wychodzi z tego że silnik działa dobrze ??? Jakieś sugestie )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się