Skocz do zawartości
Szczęśliwego Nowego Roku🥂🎇 ​
IGNOROWANY

Wymiana turbo w 1.9 AJM regulacja sztangi.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam panowie wymieniłem turbo u kolegi w AJM-mie bo bardzo dużo ssało nią oleju , i po wymianie odcina moc jak się pojedzie na wyższych obrotach , i ogólnie jest bardziej auto mułowate. Wiem że trzeba wyregulować sztangę bo gruszka też była wymieniona. Zrobię logi dynamiczne i w grupie 11 porównam wyniki jak mam poznać czy cięgno trzeba wydłużać czy skracać?

Opublikowano

Nic sztanga gruszki nie regulujesz na barometrze ustaw ja na 0,6 reszte regulujesz śrubka znajdujaca sie za cięgnem poluznij kluczem 8 i imbusem wkrec ja o póltora obrotu. A najlepiej daj jakiejs pobliskiej firmie na ustawienie przeplywu bedziesz mial 100% pewnosci ze bedzie pracowac jak nalezy

Opublikowano (edytowane)

Tak jak kolega wyżej pisze, przy podciśnieniu -0,63 sztanga musi być max wciągnięta. Aby ożywić zjechane auto z padnieta vacum pompa robi się tak ze mierzy się osiągane podciśnienie wychodzace z n75 i na Turbie ustawia się max wciągnięcie na takim samym podciśnieniu. Mogę zostać objechany przez fachowców ale tak się robi. Po takim zabiegu robi się szybkiego loga 11 dynamicznie aby sprawdzić czy turbo nie przeładowuje i klient wyjeżdża zadowolony.

Edytowane przez lukaszooo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...