toma085 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Witam panowie wymieniłem turbo u kolegi w AJM-mie bo bardzo dużo ssało nią oleju , i po wymianie odcina moc jak się pojedzie na wyższych obrotach , i ogólnie jest bardziej auto mułowate. Wiem że trzeba wyregulować sztangę bo gruszka też była wymieniona. Zrobię logi dynamiczne i w grupie 11 porównam wyniki jak mam poznać czy cięgno trzeba wydłużać czy skracać?
adifek Opublikowano 12 Czerwca 2015 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Nic sztanga gruszki nie regulujesz na barometrze ustaw ja na 0,6 reszte regulujesz śrubka znajdujaca sie za cięgnem poluznij kluczem 8 i imbusem wkrec ja o póltora obrotu. A najlepiej daj jakiejs pobliskiej firmie na ustawienie przeplywu bedziesz mial 100% pewnosci ze bedzie pracowac jak nalezy
lukaszooo Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 (edytowane) Tak jak kolega wyżej pisze, przy podciśnieniu -0,63 sztanga musi być max wciągnięta. Aby ożywić zjechane auto z padnieta vacum pompa robi się tak ze mierzy się osiągane podciśnienie wychodzace z n75 i na Turbie ustawia się max wciągnięcie na takim samym podciśnieniu. Mogę zostać objechany przez fachowców ale tak się robi. Po takim zabiegu robi się szybkiego loga 11 dynamicznie aby sprawdzić czy turbo nie przeładowuje i klient wyjeżdża zadowolony. Edytowane 15 Czerwca 2015 przez lukaszooo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się