LuckyLuke Opublikowano 12 Czerwca 2015 Opublikowano 12 Czerwca 2015 (edytowane) Witam miesiąc temu kupiłem pierwszą moja audi a4 b5 1.8t 180 KM silnik AJL rok 1999. Założyłem gaz. Od jakiegoś tygodnia zaczeły mi się problemy z obrotami silnika. Bez względu czy na benzynie czy na gazie. tydzień temu obroty delikatnie falowały, czasem spadały i powracały do normy tzn. 800obr. Przy obrotach około 3000 auto stawało się ,,zmulone" tzn. nie przyśpieszało szarpało itp. Spadek obrotów widać na filmiku w 01:16 min. (na luzie - nie dotykam pedału gazu) https://youtu.be/ZPYqxHCoaes Podłączyłem się wtedy Vagcom i wyskoczyły błędy: 00561-Mixture Adaptation 14-00- Adaptation limit (Add) Exceeded 17967- Shareware Version. To Decode all DTCs P1559-35-00- Please Registrer/Activate 17973- Shereware Version. To Decode all DTCs P1565- 35-00 - Please Register/Activate Błędy jak opisuje internet pochodziły z przepustnicy. Wyjęłem przepustnicę i dokładnie wyczyściłem, następnie zaadoptowałem przy pomocy VAGA Problem ustał na dwa dni. Dziś wsiadam do auta i wszystko wyrażnie się pogorszyło tzn. Po przygazowaniu i spuszczeniu nogi z gazu obroty spadają do wartości około 200 następnie byjając się próbują osiągnąc wartość 800 obr. zamieszczam filmik: https://youtu.be/6f7IoocMw_w Proszę Was o pomoc w odnalezieniu przyczyny usterki. Nie odczytałem dziś błędów może są inne, jutro to zrobię. Obstawiam że przyczyną może być silniczek krokowy ??? Edytowane 12 Czerwca 2015 przez LuckyLuke
arre Opublikowano 13 Czerwca 2015 Opublikowano 13 Czerwca 2015 SIlniczek krokowy w 1.8T? kolego Gaz wymaga idealnych swiec a i cewki dostaja w d.... Mi po zalozeniu gazu w ciagu tygodnia padly dwie.... Sprawdzaj loguj w koncu znajdziesz przyczyne bo moze ich byc duzo...
LuckyLuke Opublikowano 13 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2015 Sorry myślałem że ta wtyczka przy przepustnicy to krokowy. Dziś idę sprawdzić błędy ewentualnie zaadoptuje przepustnice, ostatnio pomogło. W poniedziałek wymienię świece bo dziś nie zdąże. No i muszę zdobyć informacje jak zrobić logi. Bo dopiero raczkuje z obdII - wcześniej miałem auto 8 lat bezawaryjne (jedynie alternator jednorazowo wysiadł) już żałuję że sprzedałem.
arre Opublikowano 13 Czerwca 2015 Opublikowano 13 Czerwca 2015 Nie masz co zalowac 1.8T to bardzo udana i wdzieczna konstrukcja jedynie trzeba zadbac o dobry zaplon i by dolot i podcisnienia byly szczelne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się