Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z prawym ksenonem


mtarnas

Rekomendowane odpowiedzi

Mam następujący problem z prawym ksenonem, po uruchomieniu świateł mijania wszystko jest ok, świecą obydwa ksenony, problem pojawia się po upływie ok 5 minut, gaśnie prawy ksenon i pojawia się następujący komunikat:

tikrjkww.jpg

Najciekawsze jest to, że po zgaszeniu i ponownym zapaleniu znowu się świeci przez ok 5 minut.

Ma ktoś jakiś pomysł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo zarnik albo przetwornica pada , sprawdz zmieniajac po miedzy lampami ( pierwsze zarnik pozniej przetwornica)

wtedy bedzie wiadomo .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, Mam ten sam problem, udało Ci się go wyeliminować ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety ze względu na brak czasu jeszcze się tym nie zająłem, choć zaczyna być to już uciążliwe.

Dam znać jak się tym zajmę, Ciebie proszę o to samo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ja mam ten sam problem. I nie wiem czy od razu jechac do serwisu (samochod na gwarancji) czy to jednak żarnik. Troche nie chce mi się wierzyć żeby ksenon padł po dwóch latach, jak prawie cały czas jeżdzę na dzeinnych ledach. Tym bardziej że jak się już odpali to świeci w normalnym kolorze. W poprzednim aucie jak mi się ksenon przepalił to najpierw świecił na filetowo :). Spróbuję przełożyć żarniki.

Możecie mi podpowiedzieć czy przy przekładaniu mam odłączyć aku ? Wiem że na żarniki idzie bardzo wysokie napięcie i nie chce żeby mnie zabiło hehe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się w weekend przełożyć przetwornice i to nie to, ten sam xenon zgasł po ok 5 minutach, zauważyłem również, że ma inny kolor (bardziej żółtawy).

Planuję wymienić żarówkę, słyszałem jednak, że powinno się wymieniać 2szt. żarówki na raz, z tego co widziałem, koszt 1szt. to 300-400 zł, więc nie mało.

Czy jest ktoś w stanie to potwierdzić, że powinno się wymieniać 2szt. jednocześnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinno sie z tego względu obie strony wymieniać, bo zawsze będzie różnica. Nie tylko w kolorze święcenia ale i w jasności świecenia.

Witam

Ja mam ten sam problem. I nie wiem czy od razu jechac do serwisu (samochod na gwarancji) czy to jednak żarnik. Troche nie chce mi się wierzyć żeby ksenon padł po dwóch latach, jak prawie cały czas jeżdzę na dzeinnych ledach. Tym bardziej że jak się już odpali to świeci w normalnym kolorze. W poprzednim aucie jak mi się ksenon przepalił to najpierw świecił na filetowo :). Spróbuję przełożyć żarniki.

Możecie mi podpowiedzieć czy przy przekładaniu mam odłączyć aku ? Wiem że na żarniki idzie bardzo wysokie napięcie i nie chce żeby mnie zabiło hehe.

Średnio wytrzymują żarniki ok. 2000h wiec wątpię, żeby to żarnik padł. Wymień stronami a sie okaże. Nie musisz odpinać aku. Kluczyk wyjmij ze stacyjki, włącznik świateł na 0 i zanim wyciągniesz lampe, odlącz od niej kostkę. Nic się nie stanie. Ja właśnie u siebie oba żarniki na nowe Osram CBI wymieniłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem obydwa żarniki, również na Osram CBI i działa jak należy, dają ładną niebieską poświatę.

Może się to komuś przydać, że gasnący ksenon, wcale nie musi oznaczać problemu z przetwornicą.

Edytowane przez mtarnas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jednak okazało się że padł żarnik. Masakra jakie badziewie produkują za grubą kasę. Na szczęscie wymiana w ramach gwarancji :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...