PrzemoS4 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Opublikowano 16 Czerwca 2015 (edytowane) Witam, po wymianie rozrzadu u siebie postanowiłem zarzucić nowy temat... Jeśli ktoś z was bawił sie w tego typu operacje i posiada jakieś fotki to zapraszam do zamieszczania zdjeć z opisem...pozdrawiam Początek prac 15.12.2014 przebieg 212913km Edytowane 16 Czerwca 2015 przez PrzemoS4
_quattro_ Opublikowano 16 Czerwca 2015 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Dlaczego do wymiany rozrządu były zdejmowane głowice i tłoki?
PrzemoS4 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2015 Końcówka prac.....jeśli macie pytania to śmiało....zapraszam do umieszczania waszych zdjeć z tego typu zakresu prac.... Dlaczego do wymiany rozrządu były zdejmowane głowice i tłoki? Za jedna robota na wyjętych silniku chciałem poprawić kompresję,także zamówione zostały pierscienie uszczelniacze zaworowe i cała reszta gratów, glowice poszły do sprawdzenia...zdecydowałem sie na to dlatego ze silnik był na zewnątrz a mi pewnie jak innym posiadaczom s4 b6 co jakiś czas zdarzało sie dolać oleju...nie duzo bo dolewki były rzędu od 0.5l do 0.8l na tysiąc km...Stwierdziłem ze taki moment jest najbardziej odpowiedni bo operacja wyciągania silnika w tym modelu to troche skomplikowana sprawa, dlatego taka decyzja...
niebieski708 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Dlaczego do wymiany rozrządu były zdejmowane głowice i tłoki? Kolega robił już cały silnik, dlatego rozkładał wszystko.
_quattro_ Opublikowano 16 Czerwca 2015 Opublikowano 16 Czerwca 2015 (edytowane) Za jedna robota na wyjętych silniku chciałem poprawić kompresję,także zamówione zostały pierscienie uszczelniacze zaworowe i cała reszta gratów, glowice poszły do sprawdzenia...zdecydowałem sie na to dlatego ze silnik był na zewnątrz a mi pewnie jak innym posiadaczom s4 b6 co jakiś czas zdarzało sie dolać oleju...nie duzo bo dolewki były rzędu od 0.5l do 0.8l na tysiąc km... Stwierdziłem ze taki moment jest najbardziej odpowiedni bo operacja wyciągania silnika w tym modelu to troche skomplikowana sprawa, dlatego taka decyzja... Rozumiem ale nie chciałbym widzieć rachunku za całość Dlaczego do wymiany rozrządu były zdejmowane głowice i tłoki? Kolega robił już cały silnik, dlatego rozkładał wszystko. Po tytule postu nie można było tego wywnioskować Edytowane 16 Czerwca 2015 przez _quattro_
PrzemoS4 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2015 Za jedna robota na wyjętych silniku chciałem poprawić kompresję,także zamówione zostały pierscienie uszczelniacze zaworowe i cała reszta gratów, glowice poszły do sprawdzenia...zdecydowałem sie na to dlatego ze silnik był na zewnątrz a mi pewnie jak innym posiadaczom s4 b6 co jakiś czas zdarzało sie dolać oleju...nie duzo bo dolewki były rzędu od 0.5l do 0.8l na tysiąc km... Stwierdziłem ze taki moment jest najbardziej odpowiedni bo operacja wyciągania silnika w tym modelu to troche skomplikowana sprawa, dlatego taka decyzja... Rozumiem ale nie chciałbym widzieć rachunku za całość Dlaczego do wymiany rozrządu były zdejmowane głowice i tłoki? Kolega robił już cały silnik, dlatego rozkładał wszystko. Po tytule postu nie można było tego wywnioskować Spoko spoko, złe troche tytuł napisałem a teraz nie wiem jak zmienić... Co do rachunku to nawet nie przypominaj...ważne ze mam to już za soba..heh..
niebieski708 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Relacja z mojej trwającej batalii z rozrządem Standardowo pęknięty slizg, do tego wyszło że dwumas teź ma dość Ktoś już kiedyś grzebał przy rozrządzie i nie wiem czy czasem go nie przestawił... Tak więc jak blokady będę miał, ale jak go prawidłowo ustawić ??? Co do pytań cewki na chwile podmienione od silnika fsi, bo wypadały zapłony Okazuje się że wystarczy porównać zdjecią w necie silników po wymianie i odrazu widać, że łańcuchy są do wymiany 1
PrzemoS4 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2015 Przy pokrywach głowic są dane czarne blokady do wałków rozrzadu...myśle ze coś z tego zdjecia bedzie widoczne, innego nie mam Relacja z mojej trwającej batalii z rozrządem Standardowo pęknięty slizg, do tego wyszło że dwumas teź ma dość Ktoś już kiedyś grzebał przy rozrządzie i nie wiem czy czasem go nie przestawił... Tak więc jak blokady będę miał, ale jak go prawidłowo ustawić ??? Co do pytań cewki na chwile podmienione od silnika fsi, bo wypadały zapłony Okazuje się że wystarczy porównać zdjecią w necie silników po wymianie i odrazu widać, że łańcuchy są do wymiany Posłałem ci fotkę wcześniej a co do łańcuchów,wystarczy ze są naciągnięty po 1 mm lub ciut wiecej i już robi sie problem...
_quattro_ Opublikowano 16 Czerwca 2015 Opublikowano 16 Czerwca 2015 złe troche tytuł napisałem a teraz nie wiem jak zmienić... Edycja->użyj pełnego edytora i wtedy zmienisz tytuł
PrzemoS4 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2015 złe troche tytuł napisałem a teraz nie wiem jak zmienić... Edycja->użyj pełnego edytora i wtedy zmienisz tytuł Gdzie tego mam szukać??? Edycja itd....?? złe troche tytuł napisałem a teraz nie wiem jak zmienić... Edycja->użyj pełnego edytora i wtedy zmienisz tytuł Gdzie tego mam szukać??? Edycja itd....??Oki, zmieniony temat, myślenie teraz bedzie jaśniej....dlaczego przy rozrzadzie było robione coś dodatkowo....dziekiJak na razie przejechane 2tys km od całej roboty i zero delewek oleju...za kolejny tysiąc km kolejna wymiana oleju i pomiar kompresji..
niebieski708 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Ma ktoś może jak krok po kroku ustawić rozrząd w bbk? Przy użyciu blokad.
PrzemoS4 Opublikowano 17 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2015 Darku w tyg moze w któryś dzien uda mi sie podjechać do serwisu na olej w innym aucie...jak bedzie taka możliwość to dopytał chłopaków... Darku,jak tam prace, idziesz coś do przodu ,czy w czwartek po odebraniu czesci siedzisz do nocy i składasz co trzeba, dowiedziałem sie coś odnośnie tego o czym gadaliśmy odnośnie blokad????
niebieski708 Opublikowano 17 Czerwca 2015 Opublikowano 17 Czerwca 2015 Okazało się że na jeden ślizg muszę czekać między tydzień a dwa tygodnie... Korci żeby tego jednego nie wymieniać bo chciałbym już trochę pojeździć...
PrzemoS4 Opublikowano 18 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2015 Okazało się że na jeden ślizg muszę czekać między tydzień a dwa tygodnie... Korci żeby tego jednego nie wymieniać bo chciałbym już trochę pojeździć... lepiej poczekaj imzrob dobrze wszystko za jedna robota...u mnie bylo podobnie, czekalem na czesci juznprawie bylo oki a tu inf ze jeszcze musimy zamowic to i owo i kolejne 2tyg...takze na spokojnie sobie to weź....
Mortiis Opublikowano 18 Czerwca 2015 Opublikowano 18 Czerwca 2015 niebieski708 poczekaj na ślizg i zrób tak jak to powinno być zrobione chyba że chcesz znowu silnik zrzucać w niedługim czasie ja swoje części też czekałem sporo czasu
niebieski708 Opublikowano 18 Czerwca 2015 Opublikowano 18 Czerwca 2015 Miałem chwilę ciśnienia bo auto kupiłem żeby nim jechać :-P na wakacje... A tym czasem taki numer wywineło ;-) więc jedziemy mniejszym Żony :-( i poczekam na ten ślizg. Dziękuję za wielką pomoc i chęci :-) za tydzień wracam to poskladam mam nadzieję :-)
PrzemoS4 Opublikowano 18 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2015 Miałem chwilę ciśnienia bo auto kupiłem żeby nim jechać :-P na wakacje... A tym czasem taki numer wywineło ;-) więc jedziemy mniejszym Żony :-( i poczekam na ten ślizg. Dziękuję za wielką pomoc i chęci :-) za tydzień wracam to poskladam mam nadzieję :-)Na spokojnie ciesz sie urlopem...a na czesci sie doczekasz. Do tego auta trzeba wziasc poprawke ze na wszysko trzeba czekac...ogolno dostepnych czesci jest naprawde malo....cierpliwosci i jeszcze raz cierpliwosci..Pozdr.
Mortiis Opublikowano 18 Czerwca 2015 Opublikowano 18 Czerwca 2015 PrzemoS4 niestety tak jest no chciało się V8 to trzeba się dostosować
PrzemoS4 Opublikowano 18 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2015 PrzemoS4 niestety tak jest no chciało się V8 to trzeba się dostosować Dokładnie, mnie k....ca brała jak na tajle czekałem....bo na co niektóre ślizgi od tygodnia do dwóch, potem stwierdziłem ze robię z pierścieniami itp....to glowice pojechały i wróciły po 2 tyg, na pierscienie chyba ok 10 dni, na czujnik cisniena oleju 21. Dni..nie było ani w Poznaniu , nawet w Niemcach na centralnym magazynie były braki....Ale coś za coś... ;) - szara niunia potrafi to wynagrodzić...
Mortiis Opublikowano 19 Czerwca 2015 Opublikowano 19 Czerwca 2015 Tak dźwięk V8 i miny innych uczestników dróg wynagradzają wszystko
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się