Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana rozrządu, nowe pierścienie, uszczelniacze...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, po wymianie rozrzadu u siebie postanowiłem zarzucić nowy temat...

Jeśli ktoś z was bawił sie w tego typu operacje i posiada jakieś fotki to zapraszam do zamieszczania zdjeć z opisem...pozdrawiam

2qnwks1.jpg

Początek prac 15.12.2014 przebieg 212913km

33pfzfb.jpg

r2mbfp.jpg

33omtmo.jpg

2n0ndhe.jpg

35d4veu.jpg

35d4veu.jpg

2vll8oo.jpg

10ni5wn.jpg

25r16xx.jpg

2ak9sp1.jpg

24lrb6v.jpg

2cyqj4w.jpg

2h3sd9h.jpg

2coq5u8.jpg

xojps3.jpg

2a5j6h2.jpg

2h66crk.jpg

Edytowane przez PrzemoS4
Opublikowano

Dlaczego do wymiany rozrządu były zdejmowane głowice i tłoki? :eusathink:

Opublikowano

jsh92e.jpg

Końcówka prac.....jeśli macie pytania to śmiało....zapraszam do umieszczania waszych zdjeć z tego typu zakresu prac....

2lj2scg.jpg

Dlaczego do wymiany rozrządu były zdejmowane głowice i tłoki? :eusathink:

Za jedna robota na wyjętych silniku chciałem poprawić kompresję,także zamówione zostały pierscienie uszczelniacze zaworowe i cała reszta gratów, glowice poszły do sprawdzenia...zdecydowałem sie na to dlatego ze silnik był na zewnątrz a mi pewnie jak innym posiadaczom s4 b6 co jakiś czas zdarzało sie dolać oleju...nie duzo bo dolewki były rzędu od 0.5l do 0.8l na tysiąc km...

Stwierdziłem ze taki moment jest najbardziej odpowiedni bo operacja wyciągania silnika w tym modelu to troche skomplikowana sprawa, dlatego taka decyzja...

Opublikowano

Dlaczego do wymiany rozrządu były zdejmowane głowice i tłoki? :eusathink:

Kolega robił już cały silnik, dlatego rozkładał wszystko.

Opublikowano (edytowane)

Za jedna robota na wyjętych silniku chciałem poprawić kompresję,także zamówione zostały pierscienie uszczelniacze zaworowe i cała reszta gratów, glowice poszły do sprawdzenia...zdecydowałem sie na to dlatego ze silnik był na zewnątrz a mi pewnie jak innym posiadaczom s4 b6 co jakiś czas zdarzało sie dolać oleju...nie duzo bo dolewki były rzędu od 0.5l do 0.8l na tysiąc km...

Stwierdziłem ze taki moment jest najbardziej odpowiedni bo operacja wyciągania silnika w tym modelu to troche skomplikowana sprawa, dlatego taka decyzja...

Rozumiem ale nie chciałbym widzieć rachunku za całość :grin:

:wink::thumbup1:

Dlaczego do wymiany rozrządu były zdejmowane głowice i tłoki? :eusathink:

Kolega robił już cały silnik, dlatego rozkładał wszystko.

Po tytule postu nie można było tego wywnioskować

Edytowane przez _quattro_
Opublikowano

Za jedna robota na wyjętych silniku chciałem poprawić kompresję,także zamówione zostały pierscienie uszczelniacze zaworowe i cała reszta gratów, glowice poszły do sprawdzenia...zdecydowałem sie na to dlatego ze silnik był na zewnątrz a mi pewnie jak innym posiadaczom s4 b6 co jakiś czas zdarzało sie dolać oleju...nie duzo bo dolewki były rzędu od 0.5l do 0.8l na tysiąc km...

Stwierdziłem ze taki moment jest najbardziej odpowiedni bo operacja wyciągania silnika w tym modelu to troche skomplikowana sprawa, dlatego taka decyzja...

Rozumiem ale nie chciałbym widzieć rachunku za całość :grin:

:wink::thumbup1:

Dlaczego do wymiany rozrządu były zdejmowane głowice i tłoki? :eusathink:

Kolega robił już cały silnik, dlatego rozkładał wszystko.

Po tytule postu nie można było tego wywnioskować

Spoko spoko, złe troche tytuł napisałem a teraz nie wiem jak zmienić...

Co do rachunku to nawet nie przypominaj...ważne ze mam to już za soba..heh..

Opublikowano

Relacja z mojej trwającej batalii z rozrządem :)

hxmxma3n.jpg

br58jrxs.jpg

zmjgifrk.jpg

rg8cbodv.jpg

Standardowo pęknięty slizg, do tego wyszło że dwumas teź ma dość :D


Ktoś już kiedyś grzebał przy rozrządzie i nie wiem czy czasem go nie przestawił... Tak więc jak blokady będę miał, ale jak go prawidłowo ustawić ???


Co do pytań :D cewki na chwile podmienione od silnika fsi, bo wypadały zapłony ;)

Okazuje się że wystarczy porównać zdjecią w necie silników po wymianie i odrazu widać, że łańcuchy są do wymiany ;)

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

24lrb6v.jpg

Przy pokrywach głowic są dane czarne blokady do wałków rozrzadu...myśle ze coś z tego zdjecia bedzie widoczne, innego nie mam

Relacja z mojej trwającej batalii z rozrządem :)

hxmxma3n.jpg

br58jrxs.jpg

zmjgifrk.jpg

rg8cbodv.jpg

Standardowo pęknięty slizg, do tego wyszło że dwumas teź ma dość :D

Ktoś już kiedyś grzebał przy rozrządzie i nie wiem czy czasem go nie przestawił... Tak więc jak blokady będę miał, ale jak go prawidłowo ustawić ???

Co do pytań :D cewki na chwile podmienione od silnika fsi, bo wypadały zapłony ;)

Okazuje się że wystarczy porównać zdjecią w necie silników po wymianie i odrazu widać, że łańcuchy są do wymiany ;)

Posłałem ci fotkę wcześniej a co do łańcuchów,wystarczy ze są naciągnięty po 1 mm lub ciut wiecej i już robi sie problem...
Opublikowano

złe troche tytuł napisałem a teraz nie wiem jak zmienić...

Edycja->użyj pełnego edytora i wtedy zmienisz tytuł

Opublikowano

złe troche tytuł napisałem a teraz nie wiem jak zmienić...

Edycja->użyj pełnego edytora i wtedy zmienisz tytuł

Gdzie tego mam szukać??? Edycja itd....??

złe troche tytuł napisałem a teraz nie wiem jak zmienić...

Edycja->użyj pełnego edytora i wtedy zmienisz tytuł

Gdzie tego mam szukać??? Edycja itd....??
Oki, zmieniony temat, myślenie teraz bedzie jaśniej....dlaczego przy rozrzadzie było robione coś dodatkowo....dzieki

Jak na razie przejechane 2tys km od całej roboty i zero delewek oleju...za kolejny tysiąc km kolejna wymiana oleju i pomiar kompresji..

Opublikowano

Ma ktoś może jak krok po kroku ustawić rozrząd w bbk? Przy użyciu blokad.

Opublikowano

Darku w tyg moze w któryś dzien uda mi sie podjechać do serwisu na olej w innym aucie...jak bedzie taka możliwość to dopytał chłopaków...

Darku,jak tam prace, idziesz coś do przodu ,czy w czwartek po odebraniu czesci siedzisz do nocy i składasz co trzeba, dowiedziałem sie coś odnośnie tego o czym gadaliśmy odnośnie blokad????

Opublikowano

Okazało się że na jeden ślizg muszę czekać między tydzień a dwa tygodnie... Korci żeby tego jednego nie wymieniać bo chciałbym już trochę pojeździć...

Opublikowano

Okazało się że na jeden ślizg muszę czekać między tydzień a dwa tygodnie... Korci żeby tego jednego nie wymieniać bo chciałbym już trochę pojeździć...

lepiej poczekaj imzrob dobrze wszystko za jedna robota...u mnie bylo podobnie, czekalem na czesci juznprawie bylo oki a tu inf ze jeszcze musimy zamowic to i owo i kolejne 2tyg...takze na spokojnie sobie to weź....

Opublikowano

niebieski708 poczekaj na ślizg i zrób tak jak to powinno być zrobione chyba że chcesz znowu silnik zrzucać w niedługim czasie :P ja swoje części też czekałem sporo czasu :wink:

Opublikowano

Miałem chwilę ciśnienia bo auto kupiłem żeby nim jechać :-P na wakacje... A tym czasem taki numer wywineło ;-) więc jedziemy mniejszym Żony :-( i poczekam na ten ślizg. Dziękuję za wielką pomoc i chęci :-) za tydzień wracam to poskladam mam nadzieję :-)

Opublikowano

Miałem chwilę ciśnienia bo auto kupiłem żeby nim jechać :-P na wakacje... A tym czasem taki numer wywineło ;-) więc jedziemy mniejszym Żony :-( i poczekam na ten ślizg. Dziękuję za wielką pomoc i chęci :-) za tydzień wracam to poskladam mam nadzieję :-)

Na spokojnie ciesz sie urlopem...a na czesci sie doczekasz. Do tego auta trzeba wziasc poprawke ze na wszysko trzeba czekac...ogolno dostepnych czesci jest naprawde malo....cierpliwosci i jeszcze raz cierpliwosci..

Pozdr.

Opublikowano

PrzemoS4 niestety tak jest :wink: no chciało się V8 to trzeba się dostosować :P

Opublikowano

PrzemoS4 niestety tak jest :wink: no chciało się V8 to trzeba się dostosować :P

Dokładnie, mnie k....ca brała jak na tajle czekałem....bo na co niektóre ślizgi od tygodnia do dwóch, potem stwierdziłem ze robię z pierścieniami itp....to glowice pojechały i wróciły po 2 tyg, na pierscienie chyba ok 10 dni, na czujnik cisniena oleju 21. Dni..nie było ani w Poznaniu , nawet w Niemcach na centralnym magazynie były braki....

Ale coś za coś...;) ;) ;) - szara niunia potrafi to wynagrodzić...

Opublikowano

Tak dźwięk V8 i miny innych uczestników dróg wynagradzają wszystko :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...