Skocz do zawartości
IGNOROWANY

ustawienie rozrządu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czy vagiem da się sprawdziś ustawienie rozrządu

Opublikowano

tego ci nie powiem, generalnie robiłem rozrząd po zatarciu pompy i planowaniu głowicy itd. I są znaki na pokrywie koła wału i na kole wałka rozrządu, bez problemu idzie ustawić. A ty chcesz tylko sprawdzić nie rozbierając niczego czy wymienić ?

Opublikowano

Wymieniałem go i na pokrywie nie ma to zdjęcie to moja pokrywa

Na wale i na kole zamachowym też nie widziałem tylko na koło rozrządu był

Opublikowano

Nie możliwe, u mnie było na 100%, na pokrywie jest centralnie na górze.

Generalnie możesz zrobić tak że ustawić wał w GMP1 cylindra i sprawdzić czy pokrywa sie koło wałka rozrządu z znakiem.

Opublikowano

Jak ten znak wyglada napokrywie

Czyli wykręcić świece na 1 cylindrze i włożyć coś do cylindra i kręcić wałem aż tłok będzie gmp ?

Opublikowano

W grupie 93 masz położenie fazowe wałka ssącego, powinno być 0.

Opublikowano

dzięki za pomoc


jeszcze jedno pytanko czy ktoś wymieniał uszczelke pod napinaczem łańcucha rozrządu jaki koszt i czy samemu ogarnie się

Opublikowano

idzie to zrobić samemu, poszukaj na forum było już kilka razy


W grupie 93 masz położenie fazowe wałka ssącego, powinno być 0.

0 kiedy jest 1 cylinder w gmp tak?

Opublikowano

e02203d8873631c6ff86861d8e7ed80c.jpg

Wysłane z mojego HTC One S przy użyciu Tapatalka

Zrobiłem pomiar w bloku 93.

ac47b1a044b0ee6c4b7960a4232681b8.jpg

Wysłane z mojego HTC One S przy użyciu Tapatalka

Auto normalnie jeździ i pali paliwa

Wysłane z mojego HTC One S przy użyciu Tapatalka

Czy ustawiać żeby było 0 ?

Wysłane z mojego HTC One S przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Podczas pracy u mnie jest -2.0,kwestia czy to nie ma być na zgaszonym kiedy pierwszy cylinder jest w GMP i wtedy ma być 0.

Opublikowano

Umnie podczas pracy jest —8

Wysłane z mojego HTC One S przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

-8 to toche za dużo ja bym sprawdził dokładnie ustawienie, norma z tego co pamiętam to od -3 do 6cf.

Opublikowano

ale jak o ząbek przestawiś ? do przodu czy do tyłu

Opublikowano

@Kawowy19, mając -2 bym się nie przejmował i nic z tym nie robił. A tak przy okazji to w jakiej kondycji masz łańcuch i napinacz, wymieniałeś może?

@tomeks80, -8 to trochę sporo. Na pewno musisz sprawdzić ustawienie rozrządu od strony paska. Jaką masz kondycje napinacza i łańcucha?

Ja po wymianie łańcucha rozrządu miałem -13, ale okazało się, że mi łańcuch źle ustawili. Tam, gdzie powinno być 16 tulejek łańcucha, ja miałem ich 15. Do tego trochę ścięty klin na kole zębatym paska rozrządu.

Opublikowano

Napinacz jest ok wczoraj wymieniałem uszczelki pod nim jest prawidłowo ustawiony na 16 tulejek

Wysłane z mojego HTC One S przy użyciu Tapatalka

Ja robiłem wymianę rozrządu pierwszy był od nowości

Wysłane z mojego HTC One S przy użyciu Tapatalka

Wymieniając uszczelki nie odkrecalem wałków tylko sam napinacz uniosłem

Wysłane z mojego HTC One S przy użyciu Tapatalka

Jakie miałeś objawy przestawionego rozrządu o 13?

Opublikowano (edytowane)

Przede wszystkim spadek mocy.

Możesz mieć o jeden ząbek (nie więcej) przestawiony rozrząd na pasku. Sprawdź dokładnie zanim zaczniesz coś robić.

Edytowane przez otw
Opublikowano

Ok przestawię o1 i sprawdzę

Wysłane z mojego HTC One S przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

ja u siebie sprawdziłem i mam 2cf a nie -2 więc chyba jest okey. łańcuch nie ruszany, nie chodzi głośno więc nie mam zamiaru tego ruszać.
Tomek a na bloku na dole nie ma znaka dla dolnego koła? Wydaje mi się żę był to ustaw do niego skoro nie masz na osłonie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...