Jump to content
IGNORED

ustawienie rozrządu


Recommended Posts

Posted

czy vagiem da się sprawdziś ustawienie rozrządu

Posted

tego ci nie powiem, generalnie robiłem rozrząd po zatarciu pompy i planowaniu głowicy itd. I są znaki na pokrywie koła wału i na kole wałka rozrządu, bez problemu idzie ustawić. A ty chcesz tylko sprawdzić nie rozbierając niczego czy wymienić ?

Posted

Wymieniałem go i na pokrywie nie ma to zdjęcie to moja pokrywa

Na wale i na kole zamachowym też nie widziałem tylko na koło rozrządu był

Posted

Nie możliwe, u mnie było na 100%, na pokrywie jest centralnie na górze.

Generalnie możesz zrobić tak że ustawić wał w GMP1 cylindra i sprawdzić czy pokrywa sie koło wałka rozrządu z znakiem.

Posted

Jak ten znak wyglada napokrywie

Czyli wykręcić świece na 1 cylindrze i włożyć coś do cylindra i kręcić wałem aż tłok będzie gmp ?

Posted

W grupie 93 masz położenie fazowe wałka ssącego, powinno być 0.

Posted

dzięki za pomoc


jeszcze jedno pytanko czy ktoś wymieniał uszczelke pod napinaczem łańcucha rozrządu jaki koszt i czy samemu ogarnie się

Posted

idzie to zrobić samemu, poszukaj na forum było już kilka razy


W grupie 93 masz położenie fazowe wałka ssącego, powinno być 0.

0 kiedy jest 1 cylinder w gmp tak?

Posted

e02203d8873631c6ff86861d8e7ed80c.jpg

Wysłane z mojego HTC One S przy użyciu Tapatalka

Zrobiłem pomiar w bloku 93.

ac47b1a044b0ee6c4b7960a4232681b8.jpg

Wysłane z mojego HTC One S przy użyciu Tapatalka

Auto normalnie jeździ i pali paliwa

Wysłane z mojego HTC One S przy użyciu Tapatalka

Czy ustawiać żeby było 0 ?

Wysłane z mojego HTC One S przy użyciu Tapatalka

Posted

Podczas pracy u mnie jest -2.0,kwestia czy to nie ma być na zgaszonym kiedy pierwszy cylinder jest w GMP i wtedy ma być 0.

Posted

Umnie podczas pracy jest —8

Wysłane z mojego HTC One S przy użyciu Tapatalka

Posted

-8 to toche za dużo ja bym sprawdził dokładnie ustawienie, norma z tego co pamiętam to od -3 do 6cf.

Posted

ale jak o ząbek przestawiś ? do przodu czy do tyłu

Posted

@Kawowy19, mając -2 bym się nie przejmował i nic z tym nie robił. A tak przy okazji to w jakiej kondycji masz łańcuch i napinacz, wymieniałeś może?

@tomeks80, -8 to trochę sporo. Na pewno musisz sprawdzić ustawienie rozrządu od strony paska. Jaką masz kondycje napinacza i łańcucha?

Ja po wymianie łańcucha rozrządu miałem -13, ale okazało się, że mi łańcuch źle ustawili. Tam, gdzie powinno być 16 tulejek łańcucha, ja miałem ich 15. Do tego trochę ścięty klin na kole zębatym paska rozrządu.

Posted

Napinacz jest ok wczoraj wymieniałem uszczelki pod nim jest prawidłowo ustawiony na 16 tulejek

Wysłane z mojego HTC One S przy użyciu Tapatalka

Ja robiłem wymianę rozrządu pierwszy był od nowości

Wysłane z mojego HTC One S przy użyciu Tapatalka

Wymieniając uszczelki nie odkrecalem wałków tylko sam napinacz uniosłem

Wysłane z mojego HTC One S przy użyciu Tapatalka

Jakie miałeś objawy przestawionego rozrządu o 13?

Posted (edited)

Przede wszystkim spadek mocy.

Możesz mieć o jeden ząbek (nie więcej) przestawiony rozrząd na pasku. Sprawdź dokładnie zanim zaczniesz coś robić.

Edited by otw
Posted

Ok przestawię o1 i sprawdzę

Wysłane z mojego HTC One S przy użyciu Tapatalka

Posted

ja u siebie sprawdziłem i mam 2cf a nie -2 więc chyba jest okey. łańcuch nie ruszany, nie chodzi głośno więc nie mam zamiaru tego ruszać.
Tomek a na bloku na dole nie ma znaka dla dolnego koła? Wydaje mi się żę był to ustaw do niego skoro nie masz na osłonie

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...