gt4r Posted June 25, 2015 Posted June 25, 2015 Witam mam problem poniewaz nie wiem ile czynnika i oleju do klimy nabic w a4 b7 1.9 brb 2006r. Auto jest po wymianie chlodnicy klimatyzacji,czyli nie ma żadnej ilości czynnika w układzie... Chlodnica denso i sprężarka denso 6seu14c
Jaras-vr Posted June 26, 2015 Posted June 26, 2015 Z tego co pamiętamilość czynnika: 480 - 530Ilość oleju sprężarkowego[cm3]- 170 - 190
gt4r Posted June 26, 2015 Author Posted June 26, 2015 (edited) wyczytałem gdzieś w google ze 525g i 90ml a z drugiego źródła że 600g i 150ml, ale mam pytanie czy jak wymieniałem chłodnice to całkiem uciekł olej, przecież chyba trochę go zostało? http://www.elcamp.pl/public/content/file/klimatyzacjie/ilosci%20%20napelnien%20klimaAC-Fuellmengenhandbuch_2012_PL-klein.pdf Edited June 26, 2015 by gt4r
metik Posted June 26, 2015 Posted June 26, 2015 wyczytałem gdzieś w google ze 525g i 90ml a z drugiego źródła że 600g i 150ml, ale mam pytanie czy jak wymieniałem chłodnice to całkiem uciekł olej, przecież chyba trochę go zostało? http://www.elcamp.pl/public/content/file/klimatyzacjie/ilosci%20%20napelnien%20klimaAC-Fuellmengenhandbuch_2012_PL-klein.pdf czy było widać tłuste slady po oleju na chłodnicy ? zlać ile sie da ze starego skraplacza.... Jeżeli to nie da żadnego wyniku to dać ok 20 % oleju
Andrzej07 Posted July 2, 2015 Posted July 2, 2015 (edited) Witam czy olej do kompresora można dolać samemu? Po włączeniu klimatyzacji czuć jak by "tarcie" pod nogami i lekko słychać w kabinie ale jak sprawdzam pod maską to nie ma różnicy na włączonej jak i wyłączonej. Jakoś rok temu wymieniłem sprzegiełko kompresora klimatyzacji no i w ostatnim miesiącu dwa razy byłem na nabiciu klimy w pierwszym garażu gość powiedział mi ze nie mam gazu i jest gdzieś wyciek:/w drugim że jest wszystko ok sprawdzał szczelność wymienił filterek wielkości długopisu nabił od nowa , zaraz po tym zabiegu nie czułem tego tarcia aż do ostatniego piątku , klima chłodzi dobrze. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edited July 2, 2015 by Andrzej07
Robero321 Posted July 2, 2015 Posted July 2, 2015 Oleju sam nie nalejesz jest podawany razem z gazem pod ciśnieniem
bronek_neo Posted July 7, 2015 Posted July 7, 2015 Hej, byłem ostatnio na serwisie klimatyzacji, z wydruku wyszło: olej odzyskany: 0ml , czyli nie było w ogóle;/ olej wprowadzony: 18ml. czyli za mało oleju wprowadził koleś? Pozdrawiam
metik Posted July 7, 2015 Posted July 7, 2015 Hej, byłem ostatnio na serwisie klimatyzacji, z wydruku wyszło: olej odzyskany: 0ml , czyli nie było w ogóle;/ olej wprowadzony: 18ml. czyli za mało oleju wprowadził koleś? Pozdrawiam Olej jest w układzie , ale czasami nie miesza sie z gazem przez nie ma go przy odzysku.... wprowadzona ilość bezpieczna .... zachowaj ten kwitek do nastepnej wizyty w serwisie .... 1
maudi Posted July 9, 2015 Posted July 9, 2015 Dla sprezarki denso 6seu14c czyli takiej jaka jest chyba we wszystkich BRB oleju powinno byc 120cm3, dla czystego ukladu (po plukaniu) a czynnika 500g +-20, przy zwyklym serwisowaniu czyli dobijaniu czynnika nie nalezy dodawac oleju.
metik Posted July 9, 2015 Posted July 9, 2015 przy zwyklym serwisowaniu czyli dobijaniu czynnika nie nalezy dodawac oleju. należy , o taką ilość jaką automat odessał wraz z czynnikiem...
M@rcin Posted July 10, 2015 Posted July 10, 2015 Hej. Mógłby ktoś z was rzucić okiem i napisać czy wszystko jest ok? Nie za mało te 6g oleju?Podobno ktoś wcześniej zaszalał i dodał zbyt dużo oleju jak i czynnika:
metik Posted July 11, 2015 Posted July 11, 2015 faktycznie odzysk 65 g oleju to stanowczo za duzo ( maks do 20 ) , nie wiem czy 6 g to wystarczająco, ciężko to ocenić po takich wcześniejszych serwisach ...... Ja skłonny byłbym dać 15 g swieżego.....
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now