gt4r 0 Opublikowano 25 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2015 Witam mam problem poniewaz nie wiem ile czynnika i oleju do klimy nabic w a4 b7 1.9 brb 2006r. Auto jest po wymianie chlodnicy klimatyzacji,czyli nie ma żadnej ilości czynnika w układzie... Chlodnica denso i sprężarka denso 6seu14c Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaras-vr 1 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 Z tego co pamiętamilość czynnika: 480 - 530Ilość oleju sprężarkowego[cm3]- 170 - 190 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gt4r 0 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 (edytowane) wyczytałem gdzieś w google ze 525g i 90ml a z drugiego źródła że 600g i 150ml, ale mam pytanie czy jak wymieniałem chłodnice to całkiem uciekł olej, przecież chyba trochę go zostało? http://www.elcamp.pl/public/content/file/klimatyzacjie/ilosci%20%20napelnien%20klimaAC-Fuellmengenhandbuch_2012_PL-klein.pdf Edytowane 26 Czerwca 2015 przez gt4r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metik 1 Opublikowano 26 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2015 wyczytałem gdzieś w google ze 525g i 90ml a z drugiego źródła że 600g i 150ml, ale mam pytanie czy jak wymieniałem chłodnice to całkiem uciekł olej, przecież chyba trochę go zostało? http://www.elcamp.pl/public/content/file/klimatyzacjie/ilosci%20%20napelnien%20klimaAC-Fuellmengenhandbuch_2012_PL-klein.pdf czy było widać tłuste slady po oleju na chłodnicy ? zlać ile sie da ze starego skraplacza.... Jeżeli to nie da żadnego wyniku to dać ok 20 % oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gt4r 0 Opublikowano 27 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2015 na chłodnicy żadnych? sucha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej07 0 Opublikowano 2 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2015 (edytowane) Witam czy olej do kompresora można dolać samemu? Po włączeniu klimatyzacji czuć jak by "tarcie" pod nogami i lekko słychać w kabinie ale jak sprawdzam pod maską to nie ma różnicy na włączonej jak i wyłączonej. Jakoś rok temu wymieniłem sprzegiełko kompresora klimatyzacji no i w ostatnim miesiącu dwa razy byłem na nabiciu klimy w pierwszym garażu gość powiedział mi ze nie mam gazu i jest gdzieś wyciek:/w drugim że jest wszystko ok sprawdzał szczelność wymienił filterek wielkości długopisu nabił od nowa , zaraz po tym zabiegu nie czułem tego tarcia aż do ostatniego piątku , klima chłodzi dobrze. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 2 Lipca 2015 przez Andrzej07 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 2 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2015 Oleju sam nie nalejesz jest podawany razem z gazem pod ciśnieniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronek_neo 0 Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 Hej, byłem ostatnio na serwisie klimatyzacji, z wydruku wyszło: olej odzyskany: 0ml , czyli nie było w ogóle;/ olej wprowadzony: 18ml. czyli za mało oleju wprowadził koleś? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metik 1 Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 Hej, byłem ostatnio na serwisie klimatyzacji, z wydruku wyszło: olej odzyskany: 0ml , czyli nie było w ogóle;/ olej wprowadzony: 18ml. czyli za mało oleju wprowadził koleś? Pozdrawiam Olej jest w układzie , ale czasami nie miesza sie z gazem przez nie ma go przy odzysku.... wprowadzona ilość bezpieczna .... zachowaj ten kwitek do nastepnej wizyty w serwisie .... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maudi 0 Opublikowano 9 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2015 Dla sprezarki denso 6seu14c czyli takiej jaka jest chyba we wszystkich BRB oleju powinno byc 120cm3, dla czystego ukladu (po plukaniu) a czynnika 500g +-20, przy zwyklym serwisowaniu czyli dobijaniu czynnika nie nalezy dodawac oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metik 1 Opublikowano 9 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2015 przy zwyklym serwisowaniu czyli dobijaniu czynnika nie nalezy dodawac oleju. należy , o taką ilość jaką automat odessał wraz z czynnikiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@rcin 55 Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 Hej. Mógłby ktoś z was rzucić okiem i napisać czy wszystko jest ok? Nie za mało te 6g oleju?Podobno ktoś wcześniej zaszalał i dodał zbyt dużo oleju jak i czynnika: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metik 1 Opublikowano 11 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2015 faktycznie odzysk 65 g oleju to stanowczo za duzo ( maks do 20 ) , nie wiem czy 6 g to wystarczająco, ciężko to ocenić po takich wcześniejszych serwisach ...... Ja skłonny byłbym dać 15 g swieżego..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się