Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[1Z] Proszę o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Proszę o przeanalizowanie logów (jesli sie da to wytłumaczenie o co w nich chodzi).

Co z nich wynika? Czy spadek mocy oraz ciśnienia na turbo potwierdzają koniec N75?

nowyobrazmapabitowayn8.jpg

Oczywiście pojawia sie błąd 575 (rozwinięcie błędu 17-00)

Opublikowano

a gdzie Ty masz spadek ciśnienia na turbo :cool:

Nieźle Ci wali to turbo ;) No może być, że N75 daje ciała.

Przejrzyj ten temat :

http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=2899

Zmieniłem tę Twoja bitmape 1,64MB :eek: na obrazek jpg (55kB). Nie wklejaj BMP, tylko przerób na coś mniejszego (JPG albo PNG)

Opublikowano
a gdzie Ty masz spadek ciśnienia na turbo

Nie wiem sam... nie znam sie chyba za dobrze na tym. :rotfl:

Przeglądałem z 10 razy. Jest tam napisane że logi powiedzą wszystko. Czy moje potwierdzają jednoznacznie uszkodzenie N75 (nie chcę w następnej kolejności wymieniać np. przepływki).

Zmieniłem tę Twoja bitmape 1,64MB na obrazek jpg (55kB). Nie wklejaj BMP, tylko przerób na coś mniejszego (JPG albo PNG)

Dzięki bardzo, nie zwróciłem na to uwagi :cool:

Opublikowano
Przeglądałem z 10 razy. Jest tam napisane że logi powiedzą wszystko. Czy moje potwierdzają jednoznacznie uszkodzenie N75 (nie chcę w następnej kolejności wymieniać np. przepływki).

zrobiłeś 011 - to turbo, przepływomierz to 008 i 003.

Mozesz zmierzyć oporność N75 też... Powinna mieć wartości pomiędzy 25-45 Ohm

Opublikowano

śmiałbym twierdzić że troszke nawet przeładowuje

tak jak napisal pre_pl, sprawdź N75

Opublikowano

A co znaczy znaczny spadek w piątej kolumnie. Przeglądałem inne logi i póki gaz jest w podłodze to tam utrzymuje sie powyżej 90%. U mnie jest nagle spadek do 68. Dodam tylko że mamy inne silniki.

:audi:

Opublikowano

pablo78, w N75 duty cycle ma 92%, więc dosyć często dostaje zadanie od ECU aby przestać napędzać turbinę (opisane w dużym skrócie). Pomimo tego, turbo dalej pompuje - wnioskuję więc, że to N75 u Ciebie to może być nędza. Podałem wartości do pomierzenia, sprawdź to. Dodatkowo jest informacja w linku, który Ci podałem, o zapchanym katalizatorze ;)

Z wartości LMM wynika, że wygląda na sprawną. Ale jeśli masz błąd w 011, to na nic zdadzą się pomiary przepływomierza.

Ja bym przynajmniej poszedł tą drogą, chyba że ktoś ma inne pomysły.

Opublikowano

Widać z nich, ze masz sprawną przepływkę... :smile: Czy odczucie rzeczywiste jest naprawdę wyrazne, czy tylko po odczytach sie nad tym zastanawiasz??? Spadek mocy w górnym zakresie może być spowodowane nawet brudnym filtrem pow. lub paliwa, ew.przydławionym wydechem, ale o to , ze nie dbasz o filtry, to Cię nie posądzam... :lol:

Opublikowano

Filtry mam zmieniane co 15000 km. Jeżeli nie cisnę za długo auta powyżej 3500 rpm to nie mam problemów, każde przyciśnięcie i autko się zbiera ładnie. Jeśli ruszę z buta to jest zamulenie i muszę wyłączyć silnik aby problem znikł. Mam podobne wrażenie że to N75. Jutro zmierzę jego oporność. Upewniam się tylko z logami przepływki aby nie okazało się że to akurat ona wariuje. Choć zdaję sobie sprawę że też tak może być. Nie ciągnę dalej tego tematu. Wymienie N75 i napiszę jesli się poprawi. Dzięki za pomoc.

:a4fan:

o to , ze nie dbasz o filtry, to Cię nie posądzam...

Raczej nie oszczędzam na tym :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...