Musashi Opublikowano 5 Lipca 2015 Opublikowano 5 Lipca 2015 Podsumowujac. 1. Wiska w Audi są, przeważnie w starszych jednostkach. PD, VP, wiele benzyn. 2. W wielu jednostkach na biegu jalowym zalacza sie wentylator czy to napedzany wiskiem czy elektryczny. 3. Praktycznie zawsze pracuje elektryczny wentylator gdy jest uruchomiona klima. To zabezpieczenie przed nadmiernym cisnieniem w ukladzie ktore moze uszkodzic z kolei kompresor. 5. Przegrzewanie się silnika w czasie jazdy, raczej świadczy o problemie z termostatem - zawiesza sie. Przeplyw powietrza wywolany poruszaniem sie pojazdu przy uzytkowych predkosciach jest o wiele wiekszy niz wydajnosc zamontowanych wentylatorow elektrycznych. 6. Inna przyczyna wzrostu temp, to ukrecony wirnik pompy wodnej. 7. Oczywiście przepalenie się bezpiecznika jest nieprawidłowe, 5A jest w zupełności wystarczające - zgodnie ze specyfikacją. Natomiast nie w tym szukałbym problemu przegrzewania się silnika.
Kamil 87 Opublikowano 5 Lipca 2015 Autor Opublikowano 5 Lipca 2015 Panowie siedziałem wczoraj do tej pory aż doszedłem co jest, ostatnio wymieniali mi pasek klinowy i zle go poprowadzili, dotykal on koła alternatora, przetarł się i robił zwarcie. Problem rozwiązany Zle poprowadzili jeden z kabli wentylatorów, o to mi chodziło, coś dzisiaj nie ogarniam, chyba przez ten upał
marcin4x4 Opublikowano 5 Lipca 2015 Opublikowano 5 Lipca 2015 (edytowane) heh no to ja kiedyś w 1,9 miałem podobną chłodniczo elektryczną przygodę. świeżo po wymianie 2masu zasuwam sobie w nocy 200+, po zjechaniu na drogi lokalne nagle mam panikę na desce. Otwieram machę a tam wszystko mokre, główny wentylator przerwał główny wąż. Po 10km delikatnej jazdy kolejne 20km już normalnie, nic się nie zagrzało a wentylator włączył się dopiero w garażu. Dwa dni później rozkładamy wszystko i się okazało że nie tylko wąż miał "nie fabryczne położenie" ale i kable od rozrusznika a jemu samemu brakowało śrubek, kostka (już nie pamiętam od czego) podczas rozruchu sypała iskrami. Nazwy warsztatu nie podobam ale należy do sieci która produkuje między innymi nasze wtryski. Edytowane 5 Lipca 2015 przez marcin4x4
beny2303 Opublikowano 5 Lipca 2015 Opublikowano 5 Lipca 2015 Chwała nam za to, że mamy własne umysły i kłębuszek po kłębuszku dochodzimy do wielu rzeczy sami A pseudo warsztatów " firmowych " jest wiele, których coraz bardziej zmuszeni jesteśmy omijać dużym łukiem
marcin4x4 Opublikowano 6 Lipca 2015 Opublikowano 6 Lipca 2015 (edytowane) no u mnie w dość małej miejscowości jest ponad 10 mechaników, w tym 3 takich z dużymi kolorowymi reklamami i szyldami. Do każdego dostaniesz się z miejsca. Pojedziesz 10-20km dalej na jakąś wieś i terminy masz w tygodniach... o czymś to świadczy. na rozrząd czekałem 8 miesięcy... Edytowane 6 Lipca 2015 przez marcin4x4
beny2303 Opublikowano 6 Lipca 2015 Opublikowano 6 Lipca 2015 Mimo to Kamil 87 gratuluje sukcesu w samo zaparciu Obyś miał tych problemów jak najmniej, bo pora letnia to czasami upały jak choćby teraz, a na Twoim terenie auto pracuje ciągle na wysokich obrotach i chłodzenie to podstawa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się