honcio Opublikowano 6 Lipca 2015 Opublikowano 6 Lipca 2015 (edytowane) Witam mam pytanie posiadam audi a4b7 2.0 16v tdi mam problem z regulacja kata synchronizacji wałków i opuźnienia zapłonu jak ustawic na 0 wałki w 2.0 8v to robiłem ale jest to nie problem bo jest jeden wałek a w 16v nie wiem jak sie to robi ktos moze zna procedure ?? Wyniki 4 bloku pomiarowego na cieplym silniku nie wiem zabardzo co oznaczają te wyniki http://www.directupload.net/file/d/4040/er52enuo_png.htm Edytowane 6 Lipca 2015 przez honcio
oomichalekoo Opublikowano 29 Lipca 2015 Opublikowano 29 Lipca 2015 Jednym wałkiem to regulujesz zarowno dawke paliwa jak i kat rozrządu
Musashi Opublikowano 30 Lipca 2015 Opublikowano 30 Lipca 2015 Jednym wałkiem to regulujesz zarowno dawke paliwa jak i kat rozrządu przeciez walkami rozrzadu sie dawki nie reguluje... tylko i wylacznie ustawienie walkow wzgledem walu korbowego. Witam mam pytanie posiadam audi a4b7 2.0 16v tdi mam problem z regulacja kata synchronizacji wałków i opuźnienia zapłonu jak ustawic na 0 wałki w 2.0 8v to robiłem ale jest to nie problem bo jest jeden wałek a w 16v nie wiem jak sie to robi ktos moze zna procedure ?? Wyniki 4 bloku pomiarowego na cieplym silniku nie wiem zabardzo co oznaczają te wyniki http://www.directupload.net/file/d/4040/er52enuo_png.htm wyniki informuja ze kat walka ssacego jest ustawiony na 0, czy idealnie. kat walka wydechowego, mozna sprawdzic po ustawieniu walu korbowego na 0, i sprawdzeniu polozenia walka wydechowego blokada.
honcio Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2015 Jednym wałkiem to regulujesz zarowno dawke paliwa jak i kat rozrządu przeciez walkami rozrzadu sie dawki nie reguluje... tylko i wylacznie ustawienie walkow wzgledem walu korbowego. Witam mam pytanie posiadam audi a4b7 2.0 16v tdi mam problem z regulacja kata synchronizacji wałków i opuźnienia zapłonu jak ustawic na 0 wałki w 2.0 8v to robiłem ale jest to nie problem bo jest jeden wałek a w 16v nie wiem jak sie to robi ktos moze zna procedure ?? Wyniki 4 bloku pomiarowego na cieplym silniku nie wiem zabardzo co oznaczają te wyniki http://www.directupload.net/file/d/4040/er52enuo_png.htm wyniki informuja ze kat walka ssacego jest ustawiony na 0, czy idealnie. kat walka wydechowego, mozna sprawdzic po ustawieniu walu korbowego na 0, i sprawdzeniu polozenia walka wydechowego blokada. Dzieki wkoncu odpowiednia odpowiedz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się