Gość Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 Od niedawna jestem właścicielem audi a4 b6 1.8t bfb. Mam wrażenie, że auto bardzo słabo przyśpiesza, nie jestem na przykład w stanie "spalić gumy", przy ruszaniu z jedynki tak jakby się dławił. Potem jest już w miarę normalnie. Problem występuje na LPG i na benzynie. Dodatkowo wydaje mi się, że za mocno trzęsie autem na biegu jałowym (np. czuć dość mocną wibrację na otwartych drzwiach). Dodam, że ostatnio wymieniałem rozrząd, napinacz łańcucha, łańcuch, termostat, cewkę zapłonową oraz świece. Co może być tego przyczyną, od czego zacząć diagnozę?
Łukasz13 Opublikowano 7 Lipca 2015 Opublikowano 7 Lipca 2015 Zacznij od zrobienia logów statycznych i dynamicznych.
imr_pl Opublikowano 12 Lipca 2015 Opublikowano 12 Lipca 2015 (edytowane) witam , podłączam się pod temat , u mnie przy próbie ,,ostrego'' ruszenia auto ,,zastanawia się'' przez ok 1-2s przy czym spadają obroty , po tym czasie zaczyna się rozpędzać , obroty nie falują problem na PB i LPG witam , przesyłam logi dynamiczne dla 1800-6400 + przy ruszaniu : http://vaglog.pl/log_224827.html http://vaglog.pl/log_224828.html http://vaglog.pl/log_224829.html http://vaglog.pl/log_224830.html pozdrawiam Edytowane 12 Lipca 2015 przez imr_pl
Łukasz13 Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 Logi były na pb tak? z tego co widać to przepływka troche zaniża i doładowanie aktualne nie pokrywa się z zadanym, nie pojawia Ci się błąd katalizatora?
imr_pl Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 Logi były na pb tak? z tego co widać to przepływka troche zaniża i doładowanie aktualne nie pokrywa się z zadanym, nie pojawia Ci się błąd katalizatora? PB , takie błędy system zazwyczaj wyłapuje : 17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Performance too Low P1103 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent pozdrawiam!
Łukasz13 Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 Sprawdzałeś kiedyś szczelność dolotu? jakie masz wartosci na kanale 032? błąd 17544 moze swiadczyc o tym że jest gdzieś dziura w dolocie, podciśnieniach, odmie i dlatego przepływka moze zaniżać.
imr_pl Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 Sprawdzałeś kiedyś szczelność dolotu? jakie masz wartosci na kanale 032? błąd 17544 moze swiadczyc o tym że jest gdzieś dziura w dolocie, podciśnieniach, odmie i dlatego przepływka moze zaniżać. 032 0.00% i 0.00% , szczelność w weekend wzrokowo sprawdzałem przy okazji czyszczenia przepustnicy i stanu przepływomierza , główny kanał dolotowy wygląda ok , jakiś tydzień temu wymieniałem uszczelkę pod deklem zaworów i sprawdziłem szczelność i drożność odmy przy okazji również brak wycieków. To raczej zostaje układ podciśnienia i sterowania turbo N75 tak ?
Łukasz13 Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 Kanał 032 sprawdzałeś po kasowaniu błedów? musisz sprawdzić go po zrobieniu kilkunastu kilkudziesieciu km na pb, wtedy zbudują się korekty, podejrzewam że niedoładowanie jest spowodowane przytkanym katem od którego masz błąd. Instalacje gazową jaką masz staga?
imr_pl Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 Kanał 032 sprawdzałeś po kasowaniu błedów? musisz sprawdzić go po zrobieniu kilkunastu kilkudziesieciu km na pb, wtedy zbudują się korekty, podejrzewam że niedoładowanie jest spowodowane przytkanym katem od którego masz błąd. Instalacje gazową jaką masz staga? Po kasowaniu , LPG mam Elpigaz Stella , w weekend regenerowałem reduktor (vega-i), gumy w środku tragedia , dużo brudu puszczał gaz do kolektora i auto po nocy nie chciało palić. Łącznie przebieg instalacji ok 65000 km , gdzie po reduktorze sądząc nic nie było robione dziś po jeździe (LPG) wyskoczył mi check i następujące błędy : 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded odnośnie grupy 32 w vag : 8,1% i -18% kwestia instalacji LPG ?
Łukasz13 Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 Jesli takie są korekty w 032 po jeżdzie na lpg to napewno do regulacji, być moze wtryski też sa do wymiany bo nierówno dawkują.
imr_pl Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 Jesli takie są korekty w 032 po jeżdzie na lpg to napewno do regulacji, być moze wtryski też sa do wymiany bo nierówno dawkują. czy to może mieć wpływ na doładowanie ?
Łukasz13 Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 Na doładownie te błedy nie powinny mieć wpływu, masz i tak błąd katalizatora, wiec wyjmij go wybij wkład powinno pomóc na doładownie, po za tym to sprawdz jeszcze jak korekty wychodza po jeżdzie na pb, bo że instalka jest źle ustawiona to już wiemy, jeszcze trzeba by sprawdzić jak jest pb. Jak wywalisz katalizator to zrobisz znowu logi i będzie wiadomo czy jest lepiej i czy przepływka jest do wymiany. Potem mozesz doprowdzić do porządku lpg.
imr_pl Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 Na doładownie te błedy nie powinny mieć wpływu, masz i tak błąd katalizatora, wiec wyjmij go wybij wkład powinno pomóc na doładownie, po za tym to sprawdz jeszcze jak korekty wychodza po jeżdzie na pb, bo że instalka jest źle ustawiona to już wiemy, jeszcze trzeba by sprawdzić jak jest pb. Jak wywalisz katalizator to zrobisz znowu logi i będzie wiadomo czy jest lepiej i czy przepływka jest do wymiany. Potem mozesz doprowdzić do porządku lpg. odnośnie katalizatora to zastanawiam się nad downpipe , profilaktycznie sprawdzę jeszcze ciśnieniowo cały dolot dzięki za wskazówki pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się