Ksiadz Opublikowano 11 Listopada 2015 Opublikowano 11 Listopada 2015 (edytowane) Witam! Pany, czy jest jakaś specjalna procedura ustawienia tego cholernego silniczka? Wymieniony silnik w audi. Wrzucony z bardzo małym przebiegiem, teoretycznie powinien chodzić bez zarzutów. Ale ciągle wisi ten błąd, a mianowicie: 19649/P3193/012691 - Intake Manifold Runner Control: Open Stop outside of Valid Range Wymieniłem już trzy różne silniczki, co prawda używane, bo mam w zapasie kilka gratów z B7, a wiem że one działały bez problemu. Niestety nic nie pomaga. Kolektor ściągany, klapy chodzą luźno, sama zapadka też, więc co jest nie tak? Na zapłonie podczas robienia basic settings na kanale 142, pokazuje error i na adaptacji w trzecim okienku numer 10. Czy musi być wrzucony motor z tym samym numerem, inaczej go nie zaadoptuje? Co jest nie halo? Proszę o wskazówki. Dziękuję i pozdrawiam! Problem rozwiązany. Faktycznie silniczek musi być o odpowiednich numerach, inaczej nie będzie działał. Kompletnie bez sensu moim zdaniem, bo po co ta cała adaptacja? Po podpięciu właściwego wszystko od razu działało. Swoją drogą, bardzo łatwy do wymiany, choć wydaje się że dojście dupne. Pozdrawiam! Wracam do tematu... czy jest możliwość przekodowania ECU by nie było problemu z innymi silniczkami? Bo przy zwykłej adaptacji wywala błąd. Mam podobne auto, przy którym na silniku brakowało kilku części, miedzy innymi tego silniczka. Wiem dokładnie o jakich numerach był na aucie, kupiłem, zamontowałem ale niestety wyskakuje ten sam błąd, jak przy niewłaściwym. Jakieś opcje? Edytowane 7 Lipca 2015 przez Ksiadz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się