przemekldz Opublikowano 9 Lipca 2015 Opublikowano 9 Lipca 2015 Witam. Prawdopodobnie w sobotę będę się brał za wymianę radia 1 Din na 2 Din (wszystkie graty już mam). I teraz najważniejsze: seria radio Concert 2 wymiana na BNS 5.0 dodam jeszcze że mam oryginalnie pełny kolorowy FIS z nawigacją między fotelami czyli BNS 4.2. I teraz pytanie: czy jest fizycznie możliwość spięcia tego wszystkiego razem żeby to działało i współgrało? I co ewentualnie musiałbym jeszcze dokupić bądź przerobić bo podejrzewam że będzie potrzebna jakaś przejściówka, zgadza się? Proszę o pomoc i porady. Z góry dziękuję Jeśli taki temat już był to sorry.
Tweak Opublikowano 10 Lipca 2015 Opublikowano 10 Lipca 2015 Musiałbyś kupić przejściówkę dla anteny od radia, antenę do gps(jeśli chcesz korzystać) i przejściówkę quadlock od rns-e (tutaj trzeba troszkę przyrzeźbić z kablami) I cany od zegarów - jeśli nie masz.
przemekldz Opublikowano 11 Lipca 2015 Autor Opublikowano 11 Lipca 2015 Tak czułem że będzie przy tym trochę kłopotu A dużo trzeba porzeźbic z tymi kablami? Co konkretnie trzeba zrobic? Canów od zegarów niestety nie mam, problem jest je kupic? Spytam jeszcze niedyskretnie. Ogarniałeś może już ten temat bo może jak coś to bym skorzystał z pomocy... Ewentualnie czy masz może kogoś kto to ogarnia?!
Tweak Opublikowano 11 Lipca 2015 Opublikowano 11 Lipca 2015 Temat ogarniam, bo sam u siebie montowałem BNS 5.0, tyle, że ja miałem radio 1DIN, bez BNS 4.2 Cany musisz pociągnąć od zegarów sam, nie ma ich gotowych do kupna (ciężko znaleźć piny do licznika, na allegro są niby dobre, ale troche za duże i w kostkę nie pasują). Na forum jest wszystko ładnie opisane, tylko trzeba szukać ;-) Jakby co to służę pomocą.
Mithrindil Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 Witam. Prawdopodobnie w sobotę będę się brał za wymianę radia 1 Din na 2 Din (wszystkie graty już mam). I teraz najważniejsze: seria radio Concert 2 wymiana na BNS 5.0 dodam jeszcze że mam oryginalnie pełny kolorowy FIS z nawigacją między fotelami czyli BNS 4.2. I teraz pytanie: czy jest fizycznie możliwość spięcia tego wszystkiego razem żeby to działało i współgrało? I co ewentualnie musiałbym jeszcze dokupić bądź przerobić bo podejrzewam że będzie potrzebna jakaś przejściówka, zgadza się? Proszę o pomoc i porady. Z góry dziękuję Jeśli taki temat już był to sorry. Zorientuj się a propos map do BNS 5.0 - kiedyś rozmawiałem z jakimś "specem" od kopiowanych map i mówił że nie ma opcji by coś nagrać / wytłoczyć dla BNS 5.0, tylko oryginały. Jeżeli to prawda to na Twoim miejscu zostawiłbym sobie BNS 4.2 jako nawigację.
Tweak Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 Bo to prawda, bns 5.0 obsługuje tylko ori mapy, a nawigacja funkcjonuje w nim tak samo jak w BNS 4.2, tyle, że dodatkowo na ekranie od BNS 5.0 są również strzalki i komunikaty.
Tweak Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 Wydaje mi się, że nie trzeba bnsa 4.2 demontować przy montażu 5.0. myślę że, 5.0 można wykorzystać jako radioodtwarzacz, a 4.2 jak navi - ale nie jestem pewien do końca. Przekonamy się
przemekldz Opublikowano 18 Lipca 2015 Autor Opublikowano 18 Lipca 2015 I powstał problem. Po podłączeniu (oczywiście wszystko gra i działa) wyskakują jakieś dziwne rzeczy na BNS 4.2 (FIS) tzn. po włączeniu radia i co ciekawe nie za każdym razem wyskakuję jakiś komunikat małymi literami "W" albo "EN" a co najlepsze na samej górnej lini FISu tam gdzie normalnie nic się nie pokazuję wyskakuję temperatura otoczenia pomieszana ze stacją radiową a reszta czyli średnie spalanie, dystans itd znika. I tak na przemian przez pewien czas a później jest wszystko w porządku. O co kaman? Miał ktoś podobny problem i skąd takie jaja się biorą??? Pomóżcie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się