--Rafcio-- 8 Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 Witam. Walczę od jakiegoś czasu z brakiem mocy, wymieniłem przepływomierz, dv na nowy, n75 i wtyczka jest na pewno sprawna, mam jedynie do wymiany sondę lambda. Przeczytałem gdzieś, że jeżeli odłączę przewód do wg to auto powinno mieć kopa ale niestety tak niejest. No i teraz pytanie do was co powinienem robic i sprawdzać dalej, czy wina leży w wg czy może klapce która zamyka wylot spalin. Nie mam już pomysłów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wafel1 0 Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 VAGa podłączałeś? Może uszkodzona przepustnica. Wolne obroty trzyma równe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
--Rafcio-- 8 Opublikowano 10 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 Tak Vag podłączany, jedynie sonda do wyrzucenia, trzyma obroty jak należy tylko jedzie jak bez turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 Zdejmij kat i będziesz widział, klapka pewnie urwana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
--Rafcio-- 8 Opublikowano 10 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 (edytowane) Ściągne i dam znać co i jak. Powie mi ktoś czy przy ściąganiu turbiny muszę spuszczać płyn chłodniczy i olej? Edytowane 10 Lipca 2015 przez Techotronic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sawul 2 Opublikowano 10 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2015 Płyn trzeba spuscic a olej nie jesli odkręcisz powrót oleju od turbiny a nie od miski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
--Rafcio-- 8 Opublikowano 11 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2015 Sprawa się wyjaśniła po zdjeciu kata, klapka się zacięła o boczną ściankę turbiny, teraz musze pomyśleć co dalej robić No i chcąc ją obrócić udało mi się tą klapkę wyjąć, wie ktoś jak to przytwierdzić :v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZuBeK84 0 Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 NIe powinno dać się jej wyjąć :-) nie powinna się nawet ruszać jak jest zamknięta i dobrze dolegać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hunter91 11 Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 innego turba szukaj.Z tym juz nic nie zrobisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZuBeK84 0 Opublikowano 9 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2015 Jeżeli wirnik nie ma dużych luzów to może da radę wymienić tylko część gorącą turbosprężarki ale to już wszystko może stwierdzić osoba która się tym zajmuje. Sent from my Lenovo P780 using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizu69 0 Opublikowano 18 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2015 Poszukaj uszkodzonej turbiny i przełóż klapkę razem z jego ramieniem które wychodzi już do sztangi. Ja tak robiłem i wszystko działa jak należy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
--Rafcio-- 8 Opublikowano 3 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 Znajomy mechanik ładnie mi dobrał podkładkę i tak migomatem przyspawał, że ma delikatny luz i dobrze przylega Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się