Aby13 Opublikowano 11 Lipca 2015 Opublikowano 11 Lipca 2015 Witam.Temat dotyczy maglownicy firmy gt-bergmann .Używa ktos?Montował?jak to sie spisuje ....nie interesuje mnie regeneracja ,bo roznie bywa...Chce zakupic wlasnie taka ,bo to jedyna dostepna nowa(nieregenerowana!!!) .Dostępność jest ,tylko jak to sie przeklada na praktyke..Jakby ktoś coś wiedział na ten temat chętnie poczytam .Pozdrawiam
Marek70 Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 Witam.Temat dotyczy maglownicy firmy gt-bergmann .Używa ktos?Montował?jak to sie spisuje ....nie interesuje mnie regeneracja ,bo roznie bywa...Chce zakupic wlasnie taka ,bo to jedyna dostepna nowa(nieregenerowana!!!) .Dostępność jest ,tylko jak to sie przeklada na praktyke..Jakby ktoś coś wiedział na ten temat chętnie poczytam .Pozdrawiawitam. Witam.założyłem do siebie przekładnie firmy GT-BERGMANN do mojego auta i jestem zadowolony.
Aby13 Opublikowano 29 Lipca 2015 Autor Opublikowano 29 Lipca 2015 Witam.Temat dotyczy maglownicy firmy gt-bergmann .Używa ktos?Montował?jak to sie spisuje ....nie interesuje mnie regeneracja ,bo roznie bywa...Chce zakupic wlasnie taka ,bo to jedyna dostepna nowa(nieregenerowana!!!) .Dostępność jest ,tylko jak to sie przeklada na praktyke..Jakby ktoś coś wiedział na ten temat chętnie poczytam .Pozdrawiawitam. Witam.założyłem do siebie przekładnie firmy GT-BERGMANN do mojego auta i jestem zadowolony. dziekuje za odpowiedz ,widze ze chyba malo uzytkownikow decyduje sie na nowa maglownice ....otwory pasowaly ?czy cos trzeba bylo przerabiac ?co moze mnie zaskoczyc ?jak dlugo juz uzywasz /masz zamontowane w aucie /przebieg w km ?
marivs Opublikowano 19 Listopada 2015 Opublikowano 19 Listopada 2015 Odświeżam.. Witam, Czy ktoś coś więcej wie na temat tych maglownic? Regenerować nie mam co, bo w ubiegłym roku przekładnia została wyminiona na inną (podejrzewam zamiennik lub regenerowaną) i to w Niemczech. Od samego początku kierownica była lekko skręcona w lewo. A po sprowadzeniu do PL zaczęły się stuki, które się nasilają z każdym tysiącem przejechanych km. Stuki wyraźne słychać podczas kręcenia kierownicą (lewo-prawo) a jeszcze głośniej przy włączonym silniku no i podczas manewrowania na parkingu. Niedawno ustawiałem zbieżność bo zjadło zewnętrzne krawędzie opon (brak luzów gdziekolwiek, łączniki sworznie itd.) ale po zjechaniu z kanału kierownica znów ustawiona w lewo, pojechałem na poprawkę. Blokada kierownicy, zbieżność się rozjechała - ustawione na nowo, zjazd z kanału i... kierownica odchylona w prawą stronę! Normalnie max Info od diagnosty: maglownica cały czas pracuje, czyli pomimo zablokowanej kierownicy non stop przesuwa się w niewielkim zakresie (lewo-prawo). A teraz jest tak, że podczas jazdy na wprost czuje się "myszkowanie" auta i tak do 5 stopni jałowy ruch na kierownicy zanim złapie kierowalność. Wyeliminowałem już luzy na krzyżaku i w domyśle pozostaje mi tylko luz na ślimaku w przekładni. Jakieś porady?
marivs Opublikowano 2 Marca 2018 Opublikowano 2 Marca 2018 Też się chętnie dowiemWlałem ceremizer i przestało stukać. I już tak z 50 tys zrobiłem od tamtej pory.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się