maly13gorzow Opublikowano 12 Lipca 2015 Opublikowano 12 Lipca 2015 witam mam problem z moją audi. jechałem sobie poza miastem i przy przyspieszaniu zauważyłem że brakuje mocy tak ajk by turbina nie reagowała. w lusterku zauważyłem że strasznie kopci. nie zapaliły sie żadne kontrolki. dojechałem do mechanika i po podłączeniu do kompa niby nie pokazał żadnych błędów. pomożcie co to moze być?? na wstępie mechanik powiedział ze może to być turbina albo głowica lub pompki. tankuje verwe na orlenie i nic wiecej
SotoM Opublikowano 12 Lipca 2015 Opublikowano 12 Lipca 2015 Spr poziom oleju w silniku, turbo do sprawdzenia pod względem luzu oski i pd ich gniazda i uszczelnienia.
maly13gorzow Opublikowano 12 Lipca 2015 Autor Opublikowano 12 Lipca 2015 to mowisz ze moze byc to turbina?? oki dzieki za info. pozniej sie odezwe co bylo nie tak albo bede szukal dalej
piotrsob1 Opublikowano 12 Lipca 2015 Opublikowano 12 Lipca 2015 witam mam problem z moją audi. jechałem sobie poza miastem i przy przyspieszaniu zauważyłem że brakuje mocy tak ajk by turbina nie reagowała. w lusterku zauważyłem że strasznie kopci. nie zapaliły sie żadne kontrolki. dojechałem do mechanika i po podłączeniu do kompa niby nie pokazał żadnych błędów. pomożcie co to moze być?? na wstępie mechanik powiedział ze może to być turbina albo głowica lub pompki. tankuje verwe na orlenie i nic wiecej Srawdź działanie EGR-a, bo to może być jego sprawka BDW co to za motorówka ?
maly13gorzow Opublikowano 12 Lipca 2015 Autor Opublikowano 12 Lipca 2015 dzieki. ale slyszeliście wogóle o takich dziwnych objawach??
piotrsob1 Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 (edytowane) Tak jak napisałem wcześniej, wygląda to na zacinanie się EGR-a w pozycji częściowo otwartej, jak będzie się to często powtarzać, to zaślep go na próbę i napisz czy przestało. Na zaślepionym EGR-e powinien się pojawić błąd zbyt małego przepływu przez EGR, ale auto powinno jeździć bez zmian, po usunięciu zaślepki migająca żółta spirala po jakimś czasie sama zgaśnie , a błąd sobie kiedyś wykasujesz Edytowane 13 Lipca 2015 przez piotrsob1
maly13gorzow Opublikowano 14 Lipca 2015 Autor Opublikowano 14 Lipca 2015 No niestety dla mnie okazało się że w silniku nie ma oleju. Mechanik mowił że olej wciągała turbina i trzeba wszystko czyścić. Mówił że jeśli przytarłem silnik to już większy problem bedzie
SotoM Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 A jednak... Nic z motorem się nie stało jak ci nie zassal oleju w cylindry na tyle ze sam obrotów nabrał to luzik.kontrolki oleju tez ci nie wyświetlić w czasie awarii wiec olej musiał być może miarka sucha a to nie znaczy o braku oleju bo jego jeszcze w misce leży 3l
piotrsob1 Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 (edytowane) W takim układzie zacznij od dolania oleju a potem sprawdź komprechę na garkach, podejrzewam że jak oleum było mało, to mógł wstąpić problem z chłodzeniem tłoków i nieco spuchły aż im się zrobiło ciasno w cylindrach Że jest to możliwe to już się kiedyś przekonałem na własnej skórze, moje BPW też straciło moc aż zgasło, potem rozrusznik nie miał sily przekręcić motorówką do puki nie przestygła I u mnie wcale oleju nie było mało , a temperatura cieczy chłodzącej nie podniosła się na wskaźniku powyżej 90 st. C Edytowane 14 Lipca 2015 przez piotrsob1
maly13gorzow Opublikowano 14 Lipca 2015 Autor Opublikowano 14 Lipca 2015 szczerze mówiąc to mnie trochę pocieszyłeś. na ale znając moje szczęście to będzie gorzej. no ale pożyjemy zobaczymy. a powiedzcie mi czy turbiny po regeneracji z katowic są dobrze robione czy na odpierdziel?? bo na allegro można u nich kupić za 7 stówek. miał ktoś z nimi już do czynienia??
piotrsob1 Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 (edytowane) Czytają opinie na forach, słychać że od jakiegoś czasu producenci turbin nie udostępniają ori zestawów naprawczych do swoich wyrobów, tak że cała regeneracja turbin opiera się na gorszych lub lepszych podróbach pochodzących z kraju który wszystko produkuje U siebie turbiny nie wymieniałem, na razie nie było takiej potrzeby, mimo że ma baardzo ciężkie życie, ale gdyby zaszła taka konieczność to myślę że prędzej bym zamontował ori używkę , niż regenerowaną Edytowane 15 Lipca 2015 przez piotrsob1
maly13gorzow Opublikowano 15 Lipca 2015 Autor Opublikowano 15 Lipca 2015 oki dziekuje za info. czyli nie bede do nich dzwonil Mechanik spuścił tylko pół litra oleju z silnika. Czy jest możliwość że nic się z silnikiem nie stało? Dziś mi zadzwonił że pompa oleju mogła dostać po d*pie jeszcze
Joziek79 Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 Sprawdź turbo i koniecznie czy w intercoolerze nie masz oleju dużo.
maly13gorzow Opublikowano 30 Lipca 2015 Autor Opublikowano 30 Lipca 2015 turbo w rozsypce niby pojutrze opiszę co było z silnikiem bo dopiero auto odbieram od mechaniora a wiec moze komuś się przyda ta informacja. siadła turbina, tzn sie rozsypała i wyciągneła olej z silnika. dół silnika się przytarł wiec trzeba było szlif robic. wymiana wszystkich uszczelek regeneracja turbiny, czyszczenie całego układu wydechowego, regeneracja pompy oleju. chyba wszystko opisałem. autko złożone chodzi o niebo lepiej niż przed awarią. mechanior z gorzowa wlkp go składal
piotrsob1 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Opublikowano 8 Sierpnia 2015 Jakoś taniuśko , jak za tyle roboty + graty
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się