Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN+] Daily A4 by dliwski | 18" S line, gwint, bix, nowy LY9B | AWX + 216-stki


dliwski

Rekomendowane odpowiedzi

Z tym gwintem to jest tak, że najchętniej bym obniżył, ale wystarczy że jest odrobine niżej niż na zdjęciu i przycieram podłogą kiedy wjeżdżam do garażu pod blokiem… Tak że serce walczy z rozumem i póki co rozum wygrywa. 
 

Nastepna stacja to składane elektrycznie lusterka. Będzie satyna tak jak pisałem. Może w weekend uda się wszystko złożyć. Zamówiłem tez znaczek na tył w czarnym połysku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niewiele się zmienia, ale auto żyje...

Zaraz będzie 400 000 km na liczniku (kto wie ile w rzeczywistości) i nie chce się rozkraczyć :decayed:

 

IMG_0708.png

 

IMG_0715.png

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IMO na srebrnym multispoke lepiej się prezencił. Ale zwykle jest tak że bardziej o samą zmianę chodzi niż o zmianę na lepsze ? jak ten MTS się sprawuje? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze swojej strony odradzam MTS. Wypadające tuleje, stuki, ogólnie same problemy. Po walce z producentem i zwróceniu gwintu, zmieniłem na innej firmy i teraz w końcu mam spokój, a i sam komfort jazdy znacznie lepszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, Rumaq napisał(a):

Ze swojej strony odradzam MTS. Wypadające tuleje, stuki, ogólnie same problemy. Po walce z producentem i zwróceniu gwintu, zmieniłem na innej firmy i teraz w końcu mam spokój, a i sam komfort jazdy znacznie lepszy.

Dziwne chyba masz pecha ja zajechałem kilometrami dwa mtsy i nic podobnego nie miało miejsca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.11.2022 o 08:09, Rumaq napisał(a):

Ze swojej strony odradzam MTS. Wypadające tuleje, stuki, ogólnie same problemy. Po walce z producentem i zwróceniu gwintu, zmieniłem na innej firmy i teraz w końcu mam spokój, a i sam komfort jazdy znacznie lepszy.

A to nie chodzi bardziej o to że jak zmienia się sztywność zawiasu to wszystko co zmęczone daje o sobie znać lawinowo? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, qlimazz napisał(a):

A to nie chodzi bardziej o to że jak zmienia się sztywność zawiasu to wszystko co zmęczone daje o sobie znać lawinowo? 

Jak najbardziej masz rację ale nie w tym przypadku. Nie chcę koledze zaśmiecać tematu ale u mnie winne było bezpośrednio zawieszenie MTS. Cały zawias robiony na ORI oraz LMO.

 

Tuleje wypadały z samych tylnych amorków MTS. Po wysłaniu na reklamację, odesłali drugi komplet i po miesiącu problem wrócił. Odbyłem wizytę bezpośrednio w warsztacie MTS w Rumii, gdzie Panowie również stwierdzili problem. Po kilku wysłanych mailach i diagnozie mechaników udało się całkowicie zwrócić towar. Obecnie mam AP już dłuższy czas i zero problemów.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę po czasie, ale wtrącę swoje trzy grosze. To mój drugi gwint od MTS (wcześniej zwykły - kupiony wówczas już jako używany, obecnie gold kupiony jako nowy). Zero problemów, a jeżdżę codziennie. 

Edytowane przez dliwski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie masz zrobione to autko, cieszy oko ;) Sam też marzyłem o czarnej, ale jednak wygrał rozsądek i w momencie zakupu trzeba było brać sensownie utrzymane auto a nie kolor :D
 

Coś już było pisane o lusterkach - moim zdaniem po zmianie koloru felg te już nie leżą. Najlepiej by siadły symetryczne czarne, ale są gusta i guściki - kieruj się swoją wizją ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...