motogrzech Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 Witam mam problem z cisnieniem oleju. Jak jade wolno tak do ok 130 km/h jest wszystko ok ale jak troszke go przycisne i przypiluje ok 170km/h to wyswietla sie kontrolka cisnienia oleju. Ale jak tylko stane zgasze go i ponownie (od razu) odpale wszystko wraca do normy i sytuacja sie powtarza jak znowy przycisne. Jak myslicie co sie tam moze dziac?????pozdro
Mateuszek1001 Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 Rozgrzać silnik, manometr zamiast czujnika ciśnienia i sprawdź jaka sytuacja na wolnych obrotach oraz przy ok 3-4 tys.
Hołowczyc20 Opublikowano 13 Lipca 2015 Opublikowano 13 Lipca 2015 (edytowane) Coś mi się wydaje,że smok jest zapchany,trzeba zrzucić miske wyczyścić smoka i sprawdzić w jakim stanie jest pompa oleju.Radziłbym zająć się tematem jak najszybciej bo można sobie narobić jeszcze większych problemów.A i przy okazji powiedz na jakim oleju jeździsz bo to też rozjaśni temat. Edytowane 13 Lipca 2015 przez Hołowczyc20
motogrzech Opublikowano 14 Lipca 2015 Autor Opublikowano 14 Lipca 2015 mobil 1 5w 30 esp formula Coś mi się wydaje,że smok jest zapchany,trzeba zrzucić miske wyczyścić smoka i sprawdzić w jakim stanie jest pompa oleju.Radziłbym zająć się tematem jak najszybciej bo można sobie narobić jeszcze większych problemów.A i przy okazji powiedz na jakim oleju jeździsz bo to też rozjaśni temat. mobil 1 5w 30 esp formula
Hołowczyc20 Opublikowano 14 Lipca 2015 Opublikowano 14 Lipca 2015 (edytowane) http://img-fotki.yandex.ru/get/6830/16219540.8/0_af031_5c06e1d_orig To powinno coś rozjaśnić :decayed: Edytowane 14 Lipca 2015 przez Hołowczyc20
Mateuszek1001 Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 Ohohoho niczym na mineralnym lotosie hahaha. Sądzicie że wymianą na 'normalny' olej do tego płukanką da rade sie tego pozbyć ? Wydaje mi sie że jednak że trzeba by było rozebrać motor.
BeyerBrown Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 Procedura pomiaru ciśnienia: 2.0TFSI (BGB/BPG/BWE/BUL/BYK/BPJ/BWT) temperatura oleju: minimum 80st.C (wentylator chłodnicy musi się włączyć jeden raz) ciśnienie przy podwyższonych obrotach (pomiędzy obrotami jałowymi a ok. 1200-1300rpm): 1,2...1,6 bar ciśnienie przy 2000rpm: 2,7...4,5 bar ciśnienie przy obrotach jałowych: nie sprecyzowano Potem powtórz pomiar na oleju 5W40 Motul X-cess z obowiązkową płukanką przed wymianą
motogrzech Opublikowano 15 Lipca 2015 Autor Opublikowano 15 Lipca 2015 Ohohoho niczym na mineralnym lotosie hahaha. Sądzicie że wymianą na 'normalny' olej do tego płukanką da rade sie tego pozbyć ? Wydaje mi sie że jednak że trzeba by było rozebrać motor. jesli rozebrac motor co masz na mysli czyszczenie miski i smoka czy cos wiecej???
Hołowczyc20 Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 jesli rozebrac motor co masz na mysli czyszczenie miski i smoka czy cos wiecej??? No czyszczenie miski i smoka,ale nie zaszkodziłoby też zajrzeć pod klawiaturę,a po tym wszystkim zalać jakąś tańszą oliwę na około 1000km i tuż przed zmianą płukankę np Millersa,Liqui Moly.Po płukaniu zalać oliwę 0W40 i tu też jest kilka możliwości Liqui Moly,Millers,Neste,Motul X-Max,Ravenol,Valvoline itp.
BeyerBrown Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 (edytowane) Możesz kupić specjalną oliwę na której silnik chodzi przez 15 minut (lub dłużej - jeśli jest mocno zasyfiony) - wlewa się ją tuż po spuszczeniu starego oleju (z wlaną płukanką). Po tym czasie wlewa się docelowy olej ----> 5W40, oczywiście na pusty silnik http://www.larsson.pl/olej-czyszczacy-xado,784,news.html http://xado.pl/autochemia/preparaty-do-silnika/dla-ukladu-olejowego/olej-pluczacy Edytowane 16 Lipca 2015 przez BeyerBrown
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się