Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TFSI cisnienie oleju


motogrzech

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z cisnieniem oleju. Jak jade wolno tak do ok 130 km/h jest wszystko ok ale jak troszke go przycisne i przypiluje ok 170km/h to wyswietla sie kontrolka cisnienia oleju. Ale jak tylko stane zgasze go i ponownie (od razu) odpale wszystko wraca do normy i sytuacja sie powtarza jak znowy przycisne. Jak myslicie co sie tam moze dziac?????pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś mi się wydaje,że smok jest zapchany,trzeba zrzucić miske wyczyścić smoka i sprawdzić w jakim stanie jest pompa oleju.Radziłbym zająć się tematem jak najszybciej bo można sobie narobić jeszcze większych problemów.A i przy okazji powiedz na jakim oleju jeździsz bo to też rozjaśni temat.

Edytowane przez Hołowczyc20
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mobil 1 5w 30 esp formula


Coś mi się wydaje,że smok jest zapchany,trzeba zrzucić miske wyczyścić smoka i sprawdzić w jakim stanie jest pompa oleju.Radziłbym zająć się tematem jak najszybciej bo można sobie narobić jeszcze większych problemów.A i przy okazji powiedz na jakim oleju jeździsz bo to też rozjaśni temat.

mobil 1 5w 30 esp formula

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://img-fotki.yandex.ru/get/6830/16219540.8/0_af031_5c06e1d_orig

To powinno coś rozjaśnić :decayed: :decayed:

Edytowane przez Hołowczyc20
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ohohoho niczym na mineralnym lotosie hahaha.

Sądzicie że wymianą na 'normalny' olej do tego płukanką da rade sie tego pozbyć ?

Wydaje mi sie że jednak że trzeba by było rozebrać motor. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Procedura pomiaru ciśnienia:

2.0TFSI (BGB/BPG/BWE/BUL/BYK/BPJ/BWT)

temperatura oleju: minimum 80st.C (wentylator chłodnicy musi się włączyć jeden raz)

ciśnienie przy podwyższonych obrotach (pomiędzy obrotami jałowymi a ok. 1200-1300rpm): 1,2...1,6 bar

ciśnienie przy 2000rpm: 2,7...4,5 bar

ciśnienie przy obrotach jałowych: nie sprecyzowano

Potem powtórz pomiar na oleju 5W40 Motul X-cess z obowiązkową płukanką przed wymianą :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ohohoho niczym na mineralnym lotosie hahaha.

Sądzicie że wymianą na 'normalny' olej do tego płukanką da rade sie tego pozbyć ?

Wydaje mi sie że jednak że trzeba by było rozebrać motor. :D

jesli rozebrac motor co masz na mysli czyszczenie miski i smoka czy cos wiecej???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


jesli rozebrac motor co masz na mysli czyszczenie miski i smoka czy cos wiecej???

No czyszczenie miski i smoka,ale nie zaszkodziłoby też zajrzeć pod klawiaturę,a po tym wszystkim zalać jakąś tańszą oliwę na około 1000km i tuż przed zmianą płukankę np Millersa,Liqui Moly.Po płukaniu zalać oliwę 0W40 i tu też jest kilka możliwości Liqui Moly,Millers,Neste,Motul X-Max,Ravenol,Valvoline itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz kupić specjalną oliwę na której silnik chodzi przez 15 minut (lub dłużej - jeśli jest mocno zasyfiony) - wlewa się ją tuż po spuszczeniu starego oleju (z wlaną płukanką).

Po tym czasie wlewa się docelowy olej ----> 5W40, oczywiście na pusty silnik :)


http://www.larsson.pl/olej-czyszczacy-xado,784,news.html

http://xado.pl/autochemia/preparaty-do-silnika/dla-ukladu-olejowego/olej-pluczacy

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...