Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SWAP hamulców w A4 B8


Yoghurt

Rekomendowane odpowiedzi

54 minuty temu, Dev napisał:

345/330

Właśnie myślałem nad tymi albo od 3.0 320/300. Ty chyba zajmujesz się też regeneracją i sprzedażą? Jak tak to miałbyś może jakieś na stanie 345/330? 

Edytowane przez Pelson283
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Pelson283 napisał:

Właśnie myślałem nad tymi albo od 3.0 320/300. Ty chyba zajmujesz się też regeneracją i sprzedażą? Jak tak to miałbyś może jakieś na stanie 345/330? 

mam 320 mam też 345/330

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Pelson283 napisał:

Dasz jakiś kontakt do siebie? 

693456699

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stoję przed wyborem zacisków do mojej b8fl już praktycznie zdecydowałem że wezmę z S4 345mm ale nie do końca widzi mi się wygląd tego zacisku... znajdę coś w nieznacznie większej/zbliżonej cenie? koniecznie odnowione, w proszku na czerwono. Felgi jakie mam to Rotor 19" 9J et33 na lato wiadomo bez dystansu, na zimę będą 17 bo takie jeszcze idzie kupić "za grosze" bo teraz mam 16 ale tam nic nie wejdzie poza 320

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, dawid7737 napisał:

Stoję przed wyborem zacisków do mojej b8fl już praktycznie zdecydowałem że wezmę z S4 345mm ale nie do końca widzi mi się wygląd tego zacisku... znajdę coś w nieznacznie większej/zbliżonej cenie? koniecznie odnowione, w proszku na czerwono. Felgi jakie mam to Rotor 19" 9J et33 na lato wiadomo bez dystansu, na zimę będą 17 bo takie jeszcze idzie kupić "za grosze" bo teraz mam 16 ale tam nic nie wejdzie poza 320

Wygląd to jest trzeciorzędna sprawa,  ma przede wszystkim hamować.

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Dev napisał:

Wygląd to trzeciorzędna sprawa, to ma przede wszystkim hamować.

Zdecydowanie tak, ale w tym przypadku takie 345 z eski będzie hamować już dobrze tym bardziej ze to auto które nie idzie ogniem, a jeśli szloby ugrać teraz aspekt wizualny i jeszcze bardziej poprawić hamowanie za niewielką dopłatą to czemu nie :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 17" więcej cudów wydajności nie będzie

Wizualnie to tylko Brembo 4tłok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.06.2017 o 17:49, sajmon136 napisał:

NO niestety u mnie bez dystansu się nie obejdzie.:kwasny:

Zaciski 2 tłoki z a6 c7 podchodzą p&p na przód?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Dev napisał:

Jo

Czytam dzisiaj od samego rana cały post I jestem na 28 stornie :p Zdecydowałem się na przednie zaciski od A6 C7. Tarcze też kupuję od A6 C7 356 mm. Ale zastanawiają mnie klocki hamulcowe.  Nie pamiętam czy A4 b8 mają czujnik zurzycia z przodu?  I czy od A6 C7 będą w razie czego pasować? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.06.2019 o 23:24, wolwerin napisał:

Chyba najtańszą opcja będą z A6 C7. Ja mam takie u siebie założone od roku pod tarcze 330. Montaż był bezproblemowy.

20180201_153501.jpg

Zaciski od a6 c7 pod 330 na tył p&p też pasują?  Czy tylko od s4 b8 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.06.2020 o 12:37, Patrykjagoda napisał:

Zaciski z a6 c7 356mm dwa tłoczki i tył 330mm z a6 c7 zrobi duża różnice pomiędzy 320mm i 300mm?

 

Zakupiłem zestaw właśnie ale czy mogę klocki dać z swoich 300mm do zacisków z a6 c7? Bo mam prawie nowe. I co z osłonami tarcz. Tył wiem pasuje do 330mm a co z przodem? Muszę zmienić na te od a6 c7 356mm czy podejda i dobrze zakryja te z 320mm?

Kolego zaciski od A6 C7 356/330 pasują bez problemu do a4 b8 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, kamilch-1984 napisał:

Czytam dzisiaj od samego rana cały post I jestem na 28 stornie :p Zdecydowałem się na przednie zaciski od A6 C7. Tarcze też kupuję od A6 C7 356 mm. Ale zastanawiają mnie klocki hamulcowe.  Nie pamiętam czy A4 b8 mają czujnik zurzycia z przodu?  I czy od A6 C7 będą w razie czego pasować? 

Do zacisku 356 są trochę inne czujniki jak w 345.

Kup klocki Ferodo, tam masz w zestawie czujnik.

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Dev napisał:

Do zacisku 356 są trochę inne czujniki jak w 345.

Kup Ferodo, tam masz w zestawie czujnik.

Dziękuję już wszystko wiem :banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale tarcze dajesz nowe, rozumiem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Dev napisał:

Ale tarcze dajesz nowe, rozumiem ?

Nie tylko.. pokuszę się też o nowe przewody. Ale po przeczytaniu 55 stron tego postu,mam niewiedzę na temat klocków ceramicznych.  Potrzebuję takie że względu na białe felgi. Coś wiesz na ten temat ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jurid White, ale nie pamiętam czy są dostępne do tych zacisków. 

możesz dać też Ate ale dużo drożej wychodzi

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ju mam zestaw od A6 C7 :) Trafiłem na miłego Pana z Łodzi,który ma z A8 D3 . Gdyby ktoś był zaintersowany, cena 1300 zł :wink:

Nie wiem,czy to prawda ale podobno z A8 zaciski pozwalają na założenie 17  calowych felg :naughty:

Screenshot_20220206-171207_OLXpl.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...