Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SWAP hamulców w A4 B8


Yoghurt

Rekomendowane odpowiedzi

7 minut temu, Dev napisał:

mam taki setup Ate jak chcesz 1200zł z wysyłką

Piszesz o o tarczach i klockach ceramicznych ate do mojego auta pod te zaciski?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, KarolK napisał:

Piszesz o o tarczach i klockach ceramicznych ate do mojego auta pod te zaciski?

dokładnie takich jakich potrzebujesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Dev napisał:

dokładnie takich jakich potrzebujesz

Najpierw piszesz,  że to gówno,  a potem chcesz mi takie sprzedać. Teraz to już sam nie wiem..może poszukam tego zestawu OZ i ferodo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, KarolK napisał:

Najpierw piszesz,  że to gówno,  a potem chcesz mi takie sprzedać. Teraz to już sam nie wiem..może poszukam tego zestawu OZ i ferodo.

bo to jest g...o, ale jak Pan chce to Pan dostanie, mi jest wszystko jedna na czym bedziesz jezdzic

oczywiscie jak najbardziej Ferodo i OZ z tym że Ferodo nie ma ceramicznych klocków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8R0615105BL i 8R0615106BL czy zaciski o tych numerach podchodzą p&p do naszych b8 i są pod tarcze 345mm z s4 b8? Niby zaciski od q5. Z góry dziękuje za pomoc panowie :drinks:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Dev napisał:

Podchodzą

Do tego tarcze s4 b8 czy jakieś inne trzeba? Dzięki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, dawid7737 napisał:

Do tego tarcze s4 b8 ?

nie inaczej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.02.2022 o 17:59, Dev napisał:

Te zaciski można kupić za ok 300zł/kpl

Regeneracja plus-minus 300....

Poza tym.trzeba przerabiać z tyłu przewody żeby wchodziło to do B5/6/7/8

Kolego czy możesz mi pomóc wyjaśnić pewną kwestię. Mianowicie w korpusie zacisku są otwory na gumy i prowadniki zacisku. Po skręceniu  czopów prowadzących z uchwytem zacisku jakoś to lata na gumach.  Czy czasami czegoś nie brakuje ?

P.s już wsko jasne. Po włożeniu klocków wszystko się stabilizuję. 

20220304_183136.jpg

Edytowane przez kamilch-1984
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam allroad 2013 2.0tdi z zaciskami 314 bodajże 

Założone są ori tarcze i klocki i nie są w sumie takie złe,  lecz będę trochę zwiększał moc wiec chciałbym zacząć od jednak od hebli 

Chce założyć 320mm z dobrymi tarczami DBA t2 i klockami Galfer sport 

Mysle ze taki zestaw będzie lepszy niż zamienniki AtE, trw i tym podobne lecz większe 345mm

Dylemat jednak mam z zaciskami 320 do tego zestawu. Byłem zdecydowany na zakup Brembo 4tloka z q5 lecz na zagranicznym forum pare osób narzekało ze czucie hamulca się pogorszyło na 4 tłoku, ze nie łapie tak szybko jak zwykły zacisk 1tlokowy 320mm. Trzykrotne próby odpowietrzania oraz test pompy abs vcds prawie nic nie zmieniały 

No i pytanie czy to faktycznie tak jest ze hak się zmieni na 4tloka to hamulec już nie łapie tak szybko i jest gorsze wyczucie hebla ?

Edytowane przez dawids22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pisza bzdury, głąby zapowietrzyły układ a teraz płacz

czy dasz jednotłok czy 4tłok hamowac bedzie tak samo

jedyne co to wyglad

jak chcesz to mam jedne i drugie

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, dawids22 napisał:

Ile cenisz 4pot ?

Mam kpl na półce pod 345mm jakbyś chciał:wink: Tył gdybyś chciał do kpl 330mm też. Takie ostatnio wyszły:kox:

https://www.olx.pl/d/oferta/zaciski-brembo-4-tloczkow-345mm-tyl-330mm-audi-CID5-IDOaIpA.html?isPreviewActive=0&sliderIndex=1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Wandej napisał:

Mam kpl na półce pod 345mm jakbyś chciał:wink: Tył gdybyś chciał do kpl 330mm też. Takie ostatnio wyszły:kox:

https://www.olx.pl/d/oferta/zaciski-brembo-4-tloczkow-345mm-tyl-330mm-audi-CID5-IDOaIpA.html?isPreviewActive=0&sliderIndex=1

Odpada ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Dev napisał:

 

czy dasz jednotłok czy 4tłok hamowac bedzie tak samo

jedyne co to wyglad

 

 

Przeczytałem wcześniej na szybko...

Masz na mysli że ten 4pot bedzie hamował tak samo jak te zwykłe zaciski 320mm ? Chodzi mi oczywiście o skuteczność hamowania a nie reakcje pedału lub czułośc 

 

Edytowane przez dawids22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Dev napisał:

To samo

No to beka bo zwykłe zaciski to pare złoty przecież a za 4pot juz pare stówek trzeba położyć :facepalm:

Edytowane przez dawids22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, dawids22 napisał:

No to beka bo zwykły zaciski to pare złoty przecież a za 4pot juz pare stówek trzeba położyć :facepalm:

Niestety, tutaj chodzi już nie o względy praktyczne a o wygląd.  

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Dev napisał:

Niestety, tutaj chodzi już nie o względy praktyczne a o wygląd.  

320 vs 345 jeden tłok jest róznica czy ledwo odczuwalna ?

Edytowane przez dlugiacm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem, planuje zmienic tarcze z 320mm na 345mm - wyczytalem ze wystarczy zmienic same jarzma - i tu rodzi sie moje pytanie - czy jarzma są symetryczne? tzn czy takie jarzmo:

ALLEGRO.PL

bedzie pasować do lewego i prawego zacisku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...