--Rafcio-- 8 Opublikowano 14 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Panowie proszę o szybką odpowiedz bo jutro montuję turbo k03 do a4 b5 1.8t i muszę wyregulować wg. Tutaj moje pytanie czy klapka ta z tyłu turbiny przy 0.6 bar ma się lekko otworzyć, średnio czy do oporu. Z góry dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kraker 4 Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 Panowie proszę o szybką odpowiedz bo jutro montuję turbo k03 do a4 b5 1.8t i muszę wyregulować wg. Tutaj moje pytanie czy klapka ta z tyłu turbiny przy 0.6 bar ma się lekko otworzyć, średnio czy do oporu. Z góry dziekuje Ja swoją wyregulowałem tak, że zaczyna się otwierać od 0,4. Przy 0,6 miała full otwarcie i jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
--Rafcio-- 8 Opublikowano 15 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 Dzięki za odpowiedz,znalazłem post z opisem użytkownika NEX i ustawiłem aby się lekko uchylała przy 0.55-0.6 bar ale nie jestem do konca pewny czy tak ma być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 0,3-0,4 ustawisz tak jak jest w serii i powinno byc ok, jak ustawisz za duże bedzie przeładowywać i komp bedzie scinał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
--Rafcio-- 8 Opublikowano 15 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 0,3-0,4 ustawisz tak jak jest w serii i powinno byc ok, jak ustawisz za duże bedzie przeładowywać i komp bedzie scinał. Rozumiem że mam ustawić te 0.4 bar i ma wtedy być klapka otwarta na full? Ale czy wtedy bedzie lapal doladowanie 0.6 bar? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 Po drodze masz jeszcze n75 i to on reguluje ile bedzie otwarta klapka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
--Rafcio-- 8 Opublikowano 18 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2015 (edytowane) No i przy 6 tys rpm rozpołowił mi się zawór dv mam juz dosc tego auta, czy to spowodowane jest może za wysokim doładowaniem Edytowane 18 Lipca 2015 przez Techotronic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się