mk_c 1 Opublikowano 18 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2015 Witam wszystkich, Od kilku dni zaobserwowałem w mojej audi dziwny dźwięk dochodzący z silnika. "zgrzytanie" słychać tylko chwilami w momencie kiedy zapala się lampka od ciśnienia oleju, Nie ma reguły kiedy się zapali ale zazwyczaj jest to po kilkudziesięciu kilometrach. Dodam że lampka jak już się zapali to nie mruga cały czas. Mrugnie kilka razy (w tym czasie są zaobserwowane odgłosy) potem zgaśnie na kilka minut i spokój a nastęopnie dalej to samo. Ciśnienie było sprawdzane i wynosiło ok 2 barów na wolnych obrotach. Czujnik ciśnienia wymieniony. Poniżej link znaleziony na forum z odgłosem odpowiadającemu mojemu: od 0:17 Odgłos trwa jakąś sekundę - dwie. Bardzo proszę o pomoc bo te dźwięki mnie niepokoją Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaMpakiet 5 Opublikowano 25 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 Ewidentnie cos z cisnieniem lancuch trze o obudowe lub glowice, do napinacza nie dostaje sie tyle oleju co trzeba albo pompa albo smok przytkany, tak czy siak miska do zdjecia, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kusy04 2 Opublikowano 25 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2015 Też tak miałem i okazało się, że smok był zatkany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mk_c 1 Opublikowano 27 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2015 Dzięki za podpowiedź, zdejmę miskę i zobaczę co jest grane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbi 36 Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 (edytowane) każde 1.8T powinno "z urzędu" mieć czyszczoną michę i smok zaraz po zakupie Edytowane 28 Lipca 2015 przez Rabbi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_s-c 0 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2015 (edytowane) I słusznie Cię niepokoi - to się, źle kończy nie tylko w 1.8T. Kiedyś w 80-ce to zbagatelizowałem i szybko się dół rozp...ił Ja to miałem przy odpalaniu,silnik dzwonił na sucho, przegazówka, zaciągło i jazda Dziwne, że u Ciebie po czasie to występuje, jak olej zagrzany i rzadki... Może pompa nie domaga...Tak jak "chopacy" piszą - na dzień dobry w smoka zajrzyj, bo na 90% to będzie to. Stosujesz płukaczkę i olej NIE-Castrol-5W30 ? Edytowane 12 Sierpnia 2015 przez Pablo_s-c Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcus 1 Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Da się jakoś zajżeć do smoka przez dziurę na czujnik poziomu oleju? Czy nic z tego i trzeba michę zrzucać? Jak lepiej ją złożyć? Na uszczelkę czy silikon? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawowy19 5 Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 trzeba zrzucać, nie ma opcji przez czujnik. Uszczelki nie ma, jest silikon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mk_c 1 Opublikowano 9 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 Witam, Przepraszam, że tak późno odpisuję ale może się to komuś przydać. Po zdjęciu miski olejowej okazało się że smok była całkowicie zapchany. Czyszczenie oraz wymiana oleju pomogły. Zgrzytanie łańcuszka podczas zapalania silnika po nocy ustało, kontrolka od ciśnienia oleju też się nie zapala. Dziękuję wszystkim za pomoc Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się