monkey_vip Opublikowano 18 Lipca 2015 Opublikowano 18 Lipca 2015 (edytowane) Witam wymienilem turbo i zaczely sie problemy.Auto po modzie na starej zbieralo sie od 1800rpm na tym 2700rpm zla regulacja? Traci cisnienie Edytowane 18 Lipca 2015 przez monkey_vip
Homiczek Opublikowano 20 Lipca 2015 Opublikowano 20 Lipca 2015 posprawdzaj czy wpięte jest sterowanie itp. wężyk ew wtyczka do gruszki od turbo
monkey_vip Opublikowano 22 Lipca 2015 Autor Opublikowano 22 Lipca 2015 Wszystko sprawdzone 1000000 razy nowy n75 wezyki szczelne grucha ok takze nie wiem:)
Homiczek Opublikowano 22 Lipca 2015 Opublikowano 22 Lipca 2015 to zrób logi grupy 11 i napisz cos więcej o wymianie: zmiana modelu turbo ? regeneracja swojego czy używka ?
monkey_vip Opublikowano 22 Lipca 2015 Autor Opublikowano 22 Lipca 2015 Logi http://vaglog.pl/log_225447.html turbo takie jak ma byc do tego modelu lecz nie zregenerowane moje stare tylko dostalem drugie wczesniej pojawialy sie problemy typu:jade jedynka dwojka gaz wciska w fotel za chwile powtarzam czynnosc i juz wcisniecia w fotel brak to jeszcze na starym turbo a teraz to juz masakra przyspieszenie 2700rpm gdzie czuc moc a za chwile gubi ta moc co widac w logach nie wiem czego sie zlapac najlepiej co ty bys sprawdzil po kolei
Homiczek Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 (edytowane) hmm parę rzeczy: ciężko dokładnie stwierdzić ale wygląda mi że silnik jest kopnięty na jakieś 370Nm. No chyba że kalibracje nie są w pełni zgodne i jest więcej ?? bo nastawione doładowanie 2600 jak na 370Nm to trochę za dużo . co do działania, to przy 2500-2700rpm sterowanie N75 przechodzi w tryb hamowania, no i jak wyhamuje, to potem turbo nie zdąża się nastroić do właściwego ciśnienia. Tak się dzieje, jak idzie za duże ciśnienie. Ale znowu czujnik ciśnienia nie wychodzi poza 2601 - dziwne, bo w moim starszym spokojnie mierzy do 3000 ??????????????????? a bez tych danych ciężko coś powiedzieć. No chyba że w tym ecu masz taki ogranicznik mierzenia. albo ew czujnik ciśnienia masz inny itp a co ja bym zrobił hmm - starał bym się zmierzyć to ciśnienie - albo dodatkowym czujnikiem, albo odmienił obecny - ew bym skręcił turbo na gruszce, ale to osteczność. Kwestia czy już tam nie było ruszane Edytowane 23 Lipca 2015 przez Homiczek
monkey_vip Opublikowano 23 Lipca 2015 Autor Opublikowano 23 Lipca 2015 Auto jest po modzie 175ps 430Nm ciegno sam skrecilem 2 obroty z mysla ze bedzie szybciej lapac troszke sie zmienilo wykrece jeszcze chyba stoper zeby uchylic geometrie pusci wiecej spalin w wirnik ale jak zaczne pewnie krecic to dopiero nie dojde do ladu chyba ze ecu podmienic i wgrac moda od nowa???
Homiczek Opublikowano 24 Lipca 2015 Opublikowano 24 Lipca 2015 ja ogólnie jestem przeciwnikiem kręcenia cięgnem - jeżeli nie idziesz dalej i nie modyfikujesz map od N75 sterujących turbiną. może spróbuj odkręcić swoją zmianę o powiedzmy połowę i zobaczyć co się dzieje. A to ciśnienie 2601 to niestety w tych kompach jest ogranicznik, który powoduje że więcej nie pokaże. A wygląda że u ciebie może być dużo więcej... Jakbyś był u tunera to pogadaj z nim o pozbyciu się tego ogranicznika, bo takie rzeczy się robi. By się to przydało do takiej analizy, skoro auto jest zestrojone na ciśnienie = ogranicznik. a tak czy inaczej, to 2600 dla seryjnej turbiny - pewnie jakaś kkk, to podejrzewam że to już dla niej za dużo. Ja też na swojej seryjnej pchałem 2600, no i wygląda że oberwała już, gdyż z dołu nie chce się już tak kręcić jak kiedyś
monkey_vip Opublikowano 24 Lipca 2015 Autor Opublikowano 24 Lipca 2015 Regulacja zmiennej jest na tym stoperze pod gruszka a na turbie??? Wykrecic pol obrotu gdzies tak na poczatek?? A jeszcze jedno jak bys mogl doradzic bede badal podcisnienia jakie wartosci powinny miec?wiesz moze
Homiczek Opublikowano 24 Lipca 2015 Opublikowano 24 Lipca 2015 Regulacja zmiennej jest na tym stoperze pod gruszka a na turbie??? Wykrecic pol obrotu gdzies tak na poczatek?? to co pisałeś że zrobiłeś 2 obroty - to co reguluje długość sztangi. Bym cofnał ta operację powiedzmy o połowę. Trzeba poeksperymentować. Niektórzy przestawiają pół obrotu i jest już zmiana. Wiem że może to wpłynąc na to że dół będzie chodzi deko gorzej, ale powinno ułatwić regulację ciśnienia a wyższych obrotach A co do ogranicznika, to bym tego nie ruszał, żeby się nie okazało, że łopatki obrócą się za daleko. u mnie to jest około -0,8 bara i chyba w 2.0 też zasilanie samo z pompy około -0,85 , a na BS gr 11 powinno chodzić od -0.2 do -0.8. O ile masz starą gruszkę 'analogową'
monkey_vip Opublikowano 25 Lipca 2015 Autor Opublikowano 25 Lipca 2015 Dzieki kolego widac ze masz wiedze i dziekuje ze chcesz sie nia ze mna podzielic.
Jarol Opublikowano 31 Lipca 2015 Opublikowano 31 Lipca 2015 (edytowane) Ja bym w pierwszej kolejności pomyślał nad poprawieniem softu bo nie jest za ciekawy. Doładowanie jakie masz ustawione jest sporo za duże dla seryjnej turbosprężarki w BPW po za tym limiter dymu źle ustwiony. Ogólnie program masz bardzo kiepski i na pewno do poprawy. Zamiast kręcić i rozregulować turbosprężarkę lepiej wgraj serię i zrób ponownie logi. Edytowane 31 Lipca 2015 przez Jarol
monkey_vip Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2015 Dlaczego sadzisz ze jest kiepski program. Duze doladowanie bylo zrobione pod konkretne turbo poskladane na czesciach mellett tak ze sprezarka dawala rade.Az do momentu gdy nie dostala oleju bo odplyw sie zatkal do michy. Postanowilem ze znow dam to turbo do zrobienia.A ten badziew jak mi sie wydaje co mam teraz jest zle poustawiany.Dlaczego zadymienie zle ustawione?? Co jeszcze nie jest dobrze zrobione??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się