Mesiah Opublikowano 18 Lipca 2015 Opublikowano 18 Lipca 2015 Witam. Planuje wrzucić gaz do swojego 1.8 ADR. Nie znam się na tym więc szukam zaufanego zakładu który mnie nie oszuka. Celuje w porządną instalacje nie żadne druty. Może polecicie coś od siebie? Na tę chwilę mam na oku tylko cargaz z Olsztyna.
mdziaba Opublikowano 18 Lipca 2015 Opublikowano 18 Lipca 2015 Ja zakładałem w Olsztynie http://www.autogaz.olsztyn.pl/ ja ma 1,8t i kosztowąło mnie ok 2600 za BRC ogólnie polecam w ciągu dnia założyli i sądze ze do zwykłego 1,8 to bedzie duzo tańsza i nie potrzeba jakiegos specjalisty.
Picia Opublikowano 18 Lipca 2015 Opublikowano 18 Lipca 2015 Cześć różne opinie są na zakładanie lpg w serwisie u p.Predko.Ja zakładałem BRC w miejscowosci Kramerowo to jest jakieś 25km za Olsztynem w kierunku Mrągowa ljeżdzilem 2 lata bez zadnych przygód i sprzedałem samochód miałem silnik 2.6 ABC bardzo dobry fachowiec.
Mesiah Opublikowano 18 Lipca 2015 Autor Opublikowano 18 Lipca 2015 Ogarnięci kolesie? Nie kombinują za dużo? Chce to zrobić porządnie i nie zaglądać pod maskę (prócz filtrów).