Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rozsadza zwór DV


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Piszę ten temat bo juz niemam do tego 1.8t sił. Zacznę od tego,że brakowało mocy, zdjąłem katalizator no i klapka się zablokowała o krawędź turbiny,zdjąłem turbo ogarnąłem migomatem tą klapkę tak aby miała lekki luz, ustawiłem wg że otwiera się lekko przy 0.4 bar a 0.6 bar ma juz klapkę na full otwartą. Poskładałem wszystko no i zaczęły się szarpania aż w końcu rozerwało zawór dv na łączeniu góry i dołu tak,że ukazała mi się membrana i sprężyna. Pomóżcie co się z tym autem dzieje :facepalm:

Opublikowano

z tego co wyczytałem ostatnio, WG ma się otwierać nie przy 0.4bar a przy 0.55-06bar ma zacząć otwierać.

bo z tego co kumam, to po prostu nie masz doładowania powyżej 0.4bara

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...