--Rafcio-- 8 Opublikowano 19 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2015 Piszę ten temat bo juz niemam do tego 1.8t sił. Zacznę od tego,że brakowało mocy, zdjąłem katalizator no i klapka się zablokowała o krawędź turbiny,zdjąłem turbo ogarnąłem migomatem tą klapkę tak aby miała lekki luz, ustawiłem wg że otwiera się lekko przy 0.4 bar a 0.6 bar ma juz klapkę na full otwartą. Poskładałem wszystko no i zaczęły się szarpania aż w końcu rozerwało zawór dv na łączeniu góry i dołu tak,że ukazała mi się membrana i sprężyna. Pomóżcie co się z tym autem dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek11 4 Opublikowano 30 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2015 z tego co wyczytałem ostatnio, WG ma się otwierać nie przy 0.4bar a przy 0.55-06bar ma zacząć otwierać. bo z tego co kumam, to po prostu nie masz doładowania powyżej 0.4bara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się