wojtek81191 Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 Witam kolegów,W związku z tym, że prawdopodobnie dobiłem turbo w moim aucie (świszczy lekko) mam pytanie czy ma sens zakładanie wiekszej spreżarki do tego silnika? do ilu wystarczą seryjne pompki i ic?Ewentualnie gdzie zamówić takie turbo? i jakie najlepiej? Pisałem ze turbina pada sugerujac sie swiszczeniem. Dzisiaj zauważyłem pekniecie rurki prowadzacej do chlodnicy spalin egr. Czy takie uszkodzenie moze powodować swiszczenie?
Pawelkiwi Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 Czy takie uszkodzenie moze powodować swiszczenie? Myślę że sam sobie odpowiedziałeś. Widać na zdjęciu osad ze spalin więc jak najbardziej musi też i jakiś dźwięk być produkowany.
wojtek81191 Opublikowano 22 Lipca 2015 Autor Opublikowano 22 Lipca 2015 Sytuacja jest taka, ze pod maska swiszczenia nie slychac. Dopiero z wydechu z tylu.
rodzyn889 Opublikowano 25 Lipca 2015 Opublikowano 25 Lipca 2015 Możesz wstawić z 2.7 TDI trzeba przerabiać kolektor wtryski wydadzą do jakiś 220KM, ic nie powinien się gotować, bo jedyne co możesz innego wsadzić to FMIC
wojtek81191 Opublikowano 26 Lipca 2015 Autor Opublikowano 26 Lipca 2015 jeśli wtryski wydalają tylko do 220 to nie wiem czy jest sens pakować kasę w turbo za dodatkowe 15-20KM (po modzie).Czekam na wizytę u mechanika, ale nie jestem przekonany czy to uszkodzenie turbo (ładuje ok, ciśnienie sprawdzone) czy nie np dźwięk uszkodzonego innego elementu gdzieś na wydechu- pod maska nie słychać żadnych gwizdów, za to z wydechu bardzo. Czy np. przytopiony DPF może dawać takie dźwięki?Rurkę do chlodniczki spalin jako sprawce wyeliminowałem, pękniecie zaklejone, dziwek pozostał.Czy ktoś miał kontakt z uszkodzeniem- świszczeniem turbo? czy słychać to pod maską? łopatki od strony zimnej nie maja widocznych uszkodzeń, luz jest, ale niewielki.
wojtek81191 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Cholera, to od czego to swiszczenie? Egr moze? Nie jestem pewny, ale przy gazie w podłodze jakby mniej slychac swiszczenie... z tym ze wiadomo ten silnik troche halasu robi i nie wiem czy zaglusza swist czy go nie ma. Jak sprawdzic egr? Zaslepic? Problem rozwiazany! Winowajca to jednak turbina, zregenerowana smiga ok. Dpf wywalony- zupelnie inne auto.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się