Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wieksze turbo do 2.0tdi BRD?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegów,

W związku z tym, że prawdopodobnie dobiłem turbo w moim aucie (świszczy lekko) mam pytanie czy ma sens zakładanie wiekszej spreżarki do tego silnika? do ilu wystarczą seryjne pompki i ic?
Ewentualnie gdzie zamówić takie turbo? i jakie najlepiej?


Pisałem ze turbina pada sugerujac sie swiszczeniem. Dzisiaj zauważyłem pekniecie rurki prowadzacej do chlodnicy spalin egr. Czy takie uszkodzenie moze powodować swiszczenie? 11748856_984824561538533_1341963304_n.jp

Opublikowano

Czy takie uszkodzenie moze powodować swiszczenie?

Myślę że sam sobie odpowiedziałeś. Widać na zdjęciu osad ze spalin więc jak najbardziej musi też i jakiś dźwięk być produkowany.

Opublikowano

Sytuacja jest taka, ze pod maska swiszczenia nie slychac. Dopiero z wydechu z tylu.

Opublikowano

Katalizator masz wyciety?

Opublikowano

Nie, wszytsko na miejscu...

Opublikowano

Możesz wstawić z 2.7 TDI trzeba przerabiać kolektor wtryski wydadzą do jakiś 220KM, ic nie powinien się gotować, bo jedyne co możesz innego wsadzić to FMIC

Opublikowano

jeśli wtryski wydalają tylko do 220 to nie wiem czy jest sens pakować kasę w turbo za dodatkowe 15-20KM (po modzie).

Czekam na wizytę u mechanika, ale nie jestem przekonany czy to uszkodzenie turbo (ładuje ok, ciśnienie sprawdzone) czy nie np dźwięk uszkodzonego innego elementu gdzieś na wydechu- pod maska nie słychać żadnych gwizdów, za to z wydechu bardzo. Czy np. przytopiony DPF może dawać takie dźwięki?

Rurkę do chlodniczki spalin jako sprawce wyeliminowałem, pękniecie zaklejone, dziwek pozostał.

Czy ktoś miał kontakt z uszkodzeniem- świszczeniem turbo? czy słychać to pod maską? łopatki od strony zimnej nie maja widocznych uszkodzeń, luz jest, ale niewielki.

Opublikowano

A wiec turbo masz dobre na 90%

Opublikowano

Cholera, to od czego to swiszczenie?

Egr moze? Nie jestem pewny, ale przy gazie w podłodze jakby mniej slychac swiszczenie... z tym ze wiadomo ten silnik troche halasu robi i nie wiem czy zaglusza swist czy go nie ma.

Jak sprawdzic egr? Zaslepic?

Problem rozwiazany!

Winowajca to jednak turbina, zregenerowana smiga ok. Dpf wywalony- zupelnie inne auto.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...