K1CrasH Opublikowano 21 Lipca 2015 Opublikowano 21 Lipca 2015 (edytowane) Witajcie, mam problem ze swoją sprężarką, prześledziłem wątki, ale nie znalazłem nikogo z podobnym problemem. Mianowicie po nabiciu układu sprężarka jest załączona bez przerwy - nie można jej wyłączyć panelem wewnątrz kabiny. Jedyny sposób na jej rozłączenie to wypięcie czujnika wysokiego ciśnienia. Czy błędy, które wskazuje samochód mogą być przyczyną takiego zachowania? Błędy DTC: 06.1 (G110) Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja ciągła przerwa 07.1 (G109) Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, ciągła przerwa 09.7 - ? 11.7 Klapa centralna, czasem blokowana 13.7 Klapa nogi/odszraniacz, czasem blokowana 18.3 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, sporadyczne 20.1 Złe napięcie kompresora klimatyzacji - ciągle 22.1 (F118) Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, ciągła przerwa 50.3 Problem z czujnikiem temperatury zewnętrznej Edytowane 21 Lipca 2015 przez K1CrasH
chudineze Opublikowano 22 Lipca 2015 Opublikowano 22 Lipca 2015 No przecież to logiczne wystarczy ostatni błąd i już eliminuje poprawne działanie nie wspominając o reszcie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się