m0nter Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 Jak temacie, przygód przy okazji "tuningu" opisywać nie będę tylko finalnie to co wyszło. Auto po hamowaniu w serii pokazało 117,7 i 281,8Nm. Po wymianie turbosprężarki, kolektora,EGR i dolotu na AWX oraz map sensor na 051C (wymuszona zmiana przez dolot z AWX) auto wyrzuciło ok 119KM i 320Nm Finalnie po strojeniu w temp ponad 30*C i temp >80*C w dolocie wyszły takie kreski
machina Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 Jakie miałeś do tej pory średnie spalanie? podaj za jakiś czas czy i o ile wzrosło tylko bez ściemy.
m0nter Opublikowano 23 Lipca 2015 Autor Opublikowano 23 Lipca 2015 Przy raczej ciężkiej nodze średnio jak w podpisie. Przy jeździe jak emeryt było blisko 5, a zdarzało się i ponad 7 dobrze z boxem na autostradzie... Dzisiaj jadę na mały urlop, w niedziele będę miał nakręcone przynajmniej 800km, to napiszę jakie spalanie było
audicoman Opublikowano 24 Lipca 2015 Opublikowano 24 Lipca 2015 (edytowane) Masz mocny dół i to bardzo, ale za to bardzo słabą górę.... Maksymalna moc przy 3200 or/min? Jeszcze czegoś takiego nie widziałem Efekt jest taki że od 1600 or/min przyśpieszał jakbyś miał 2.7 TDI pod maską a potem kaput nie jedzie.... Edytowane 24 Lipca 2015 przez audicoman
m0nter Opublikowano 27 Lipca 2015 Autor Opublikowano 27 Lipca 2015 (edytowane) Masz mocny dół i to bardzo, ale za to bardzo słabą górę.... Maksymalna moc przy 3200 or/min? Jeszcze czegoś takiego nie widziałem Efekt jest taki że od 1600 or/min przyśpieszał jakbyś miał 2.7 TDI pod maską a potem kaput nie jedzie.... a przeczytałeś w ogóle co napisałem? temperatura na dworze to ponad 30*, a w dolocie było ponad 80* nawet. Mam seryjny IC i przy takich temperaturach jakie były nic więcej nie da się zrobić. Jak ma moc się piąć jak nie ma z czego powietrza nabrać? Na jesień jeśli zdecyduję się na FMIC pojadę zrobić pomiar przy normalnych temperaturach. Edytowane 27 Lipca 2015 przez m0nter
audicoman Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 Zwracam honor nie zwróciłem uwagi że bez fmic Ciekawe ile by kucyków wyszło przy założonym fmic. Jakie turbo założyłeś że tak szybko z dołu wstaje?
machina Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 No przecież wszystko napisał na poczatku czytać ze zrozumieniem
wesz82 Opublikowano 27 Lipca 2015 Opublikowano 27 Lipca 2015 Mocy od FMIC nie dostanie za wiele ale za to będzie to równa moc. Fakt zagrzał sie dziadyga i zdycha,norma... Powiedz jak teraz wieczorami przy np 20st pewnie zapierdziela jak popitolony??? Nie katuj go w upały,przemęcz się latem a przez zimę uzbieraj kaskę na FMIC.
m0nter Opublikowano 27 Lipca 2015 Autor Opublikowano 27 Lipca 2015 Mocy tylko górą może dostać. Tam gdzie teraz już ic się gotuje i auto puchnie... Ale spodziewam się raczej lekkiego wyrównania kresek No jakoś to się odpycha moment robi robotę teraz jeszcze bardziej mi brakuje 6 biegu W garażu leży smic z Alfy 164 i fmic z Focusa ST mk2, ale założę chyba chińczyka jakiegoś Wysłane z mojego Luna przy użyciu Tapatalka
misiek95 Opublikowano 20 Września 2015 Opublikowano 20 Września 2015 o o o i taki właśnie setup widze u mnie w niedalekiej przyszłości powiedz czy 2mas sie nie telepie jeszcze?
m0nter Opublikowano 14 Października 2015 Autor Opublikowano 14 Października 2015 Odpala i gaśnie miękko, w czasie jazdy też nie odczułem żadnych zmian względem tego co było przed programem. Z resztą na razie z racji wykorzystywania auta głównie weekendowo zrobiłem ledwie ~4000km od programu (a za tydzień będzie 3 miesiąc), więc ciężko stwierdzić, czy i jaki wpływ ma taki moment na dwumas.
slavko87 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Dwumas długo wytrzyma w AJM, przynajmniej u mnie w AJM na turbo hybryda z ARL plus fmic 140mm audi wyplulo 175 ps 360Nm i sprzęgło było ok,teraz nowy właściciel blisko rok jeździ i jest ok a przebieg był 307tys z tym ze wcześniejszy właściciel niby przy 200 tys regenerowal je. Także nie bać się kręcić AJM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się