goraht Opublikowano 23 Lipca 2015 Opublikowano 23 Lipca 2015 (edytowane) Witam. Wydaje mi się, że mam problem z przepływomierzem. Poniżej przedstawiam logi z grupy 3 i 11. Wartości z grupy 11 bardzo różnią się od siebie i o jakieś 1000 rpm wcześniej powinny być już do siebie zbliżone. Zwróciłem więc uwagę na grupę 3. Tam okazuje się że nigdy wartości nie są do siebie zbliżone prócz najniższych obrotów. Czy dobrze myślę, że mogę mieć trzepnięty przepływomierz? Na pewno spróbuję go wyczyścić, jednak może na coś jeszcze powinienem zwrócić uwagę? Ktoś sprawdzał czy przepływomierz z 1.9 TDI pasuje jako tako do 2.5 TDI, tak dla pobieżnego testu różnicy w odczytach? logi: http://www.directupload.net/file/d/4057/ucj7oujr_png.htm wykres MAF: http://www.directupload.net/file/d/4057/pa6sd2yf_png.htm wykres turbo: http://www.directupload.net/file/d/4057/xzs9waex_png.htm Będę wdzięczny za Wasze przemyślenia. Edytowane 1 Września 2015 przez goraht
Homiczek Opublikowano 30 Lipca 2015 Opublikowano 30 Lipca 2015 na moje oko przepływka siada, bo tam gdzie pokazuje 650 powinno być koło 850. - to jedno Ale najlepiej podmień zanim kupisz nowy a drugie to turbo coś kiepsko dmucha - sprawdź sterowanie podciśnieniami. opisów w necie pełno
goraht Opublikowano 1 Września 2015 Autor Opublikowano 1 Września 2015 Dzięki za podpowiedzi. Przepływomierz wymieniony i zawór podciśnienia sterujący turbiną również. Turbina zdjęta, przeczyszczona i oddana do diagnostyki (powiedzieli że jest ok, jednak nie wiem czy im wierzyć - dałem im ją niedokręconym przewodem odprowadzania oleju - w takim samym stanie dostałem ją z powrotem). Układ dolotowy sprawdzony kompresorem - również szczelny - powoli rosnące ciśnienie wypchnęło korek zamontowany przed kolektorem dolotowym. Po tym wszystkim nieco lepiej przez kilka dni. Potem zepsuła się sprężarka klimatyzacji - wymiana łożyska, cewki magnetycznej. Nie minęły dwa dni, a zauważyłem że auto na niskich obrotach jest dość słabe - w gorący dzień zgasło mi dobrych parę razy gdy cofałem czy powoli ruszałem. Ponad to bardzo ciężko odpala na gorącym silniku - tutaj pewne spostrzeżenie - możliwe że związane z ilością paliwa w zbiorniku - na gorącym silniku przy bardzo niskim stanie paliwa był duży problem. Po uzupełnieniu paliwa o wiele lepiej. Na zimnym odpala szybko. Może pompa paliwa? Poniżej pełne logi. Będę wdzięczny za analizę i jakiś komentarz. Widzę że bez bardzo dobrego poznania zasady pracy tego silnika się nie obejdzie - mało który serwis się na tym zna, więc trzeba sobie radzić samemu BASIC SETTINGS:Grupa 000: http://vaglog.pl/log_230802.htmlGrupa 004: http://vaglog.pl/log_230803.htmlGrupa 003: http://vaglog.pl/log_230804.htmlGrupa 011: http://vaglog.pl/log_230805.htmlSTATYCZNE:Grupa 000: http://vaglog.pl/log_230794.htmlGrupa 001: http://vaglog.pl/log_230795.htmlGrupa 003: http://vaglog.pl/log_230796.htmlGrupa 007: http://vaglog.pl/log_230797.htmlGrupa 004: http://vaglog.pl/log_230798.htmlGrupa 013: http://vaglog.pl/log_230799.htmlGrupa 014: http://vaglog.pl/log_230800.htmlGrupa 018: http://vaglog.pl/log_230801.htmlDYNAMICZNE:Grupa 008: http://vaglog.pl/log_230792.htmlGrupa 011: http://vaglog.pl/log_230791.htmlGrupa 004: http://vaglog.pl/log_230790.htmlGrupa 003: http://vaglog.pl/log_230789.htmlGrupa 001: http://vaglog.pl/log_230788.htmlGrupa 000: http://vaglog.pl/log_230787.htmlGrupa 010: http://vaglog.pl/log_230793.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się