Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ACK] szarpanie przy przyspieszaniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem tzn. Rano kiedy jadę na benzynie wszystko jest ok. po przełączeniu na gaz zaczyna poszarpywać tak jakby odłączał jeden cylinder zero jazdy na wolnych obrotach i na biegu jałowym tego nie czuć dopiero przy obciążeniu tzn podczas jazdy daje pograć na nerwach po przełączeniu na benzyne objaw jest ten sam dopiero po nocy jest ok ale tylko na benzynie dopóki nie przełącze na gaz i znów to samo. Mechaników mam juz dość . Nowe świece NGK nowe przewody BOSCH Instalacja STAG-300 prawie od roku bez kłopotów

Jeszcze jedno zwiększyło się spalanie i to około 1/3 przosze o pomoc

Opublikowano

miałem kiedys identyczne objawy, u mnie padnięta była sonda lambda, po wymianie wszystkie objawy ustapiły od ręki.

Sprawdź VAGiem błedy.

Opublikowano

no to jeśli sonda jest uszkodzona to prawdopodobnie ona jest przyczyną podwyzszonego spalania.

Poszperaj na forum może znajdziesz która to sonda, a jak nie to jedź do warsztatu który sie specjalizuje w WV :audi:

Opublikowano

wymienie raczej obydwie. Sonda chodzi jakieś 160000km u mnie wykręcilem jedną i okazało się ze jest jeszcze oryginalna a autko ma 180000km w intercarsie Bosch 350zł po dobrym rabacie 230zł za sztukę.

Opublikowano

miałem taki objaw, to sonda lambda

Opublikowano
sprawdz wstryskiwacze gazowe

ale jakby to byly wtryskiwacze od gazu to by chodził na benzynie a nie chce

Opublikowano

wtryskiwacze były sprawdzane i kalibrowane . odnośnie co napisał Lukas -samochód na benzynie chodzi zaje..... dopóki nie przełącze go na gaz wtedy zaczyna nim szarpać a przy jezdzie na wyższych biegach telepocze nim tak jekby nie chodził na wszystkich cylindrach i nic nie pomaga przełączenie na benzynę bo wtedy dzieje się to samo na benzynie co i na gazie dopiero jak odpocznie samochód wtedy jezdzi na benzynie dobrze. Jeszcze raz wołam o POMOC

Opublikowano

Jeżeli wymieniłeś przewody i świece to po rozgrzaniu może cewka niedomagać i jak ostygnie ponownie działa dobrze aż nie przełączysz na gaz.Samochód na benzynie będzie jeździł a na gazie nie bo gaz ma inne spalanie i jest bardziej czuły na niedomagania ze strony układu zapłonowego.Przerabiałem to dwa dni temu na paliwie szedł dobrze po przełączeniu na gaz przerywał i okazały się padnięte przewody zapłonowe a ja kombinowałem z gazem że to wina leży po jego stronie.

Opublikowano

cos w tym musi być u mnie jest podobny objaw tylko jak postoi dluzej i jade w trase to po 200km zaczyna sie problem samochod ostygnie i rano juz jest ok nawet powrot drugie 200km nie sprawia problemu ostatnio sprawdzilem i jedynym bledem byl brak spalania na cylindrze 3 takze jade do mechanika wymieniam cewke i swiece na tym cylindrze i bede wiedział czy to to :rolleyes:

Opublikowano

podejrzenia moje ze to wina sterownika od gazu były słuszne po wymianie sterownika chodzi jak strzałka a mechanik chciał mi juz kolektor ściągac bo ze niby dzikiego powietrza łapie.

Ale człowiek musi się zawsze uczyc na błędach zebym od razu poprosił o sterownik na podmianke uniknoł bym kosztów

Opublikowano

no to jesli to sterownik od gazu to dlaczego po przelaczeniu na PB dalej bylo to samo ?

Opublikowano

mysle ze sterownik wysyłał jakies błędy do sterownika benzyny i po przełaczeniu na pb zaczynał chodzic tak jak na gazie a po cofnięciu kluczyka rasetował się komuter benzyny i chodził dobrze ale to tylko moje podejrzenia z mechanikiem juz nie dyskutowałem bo i tak by się nie przyznał do błędnych diagnoz. po poproszeniu o drugi sterownik powiedział ze to i tak nic nie da ale jesli chcę to da mi na sprawdzenie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...