Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy (doładowania) w 1.8 t


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Nawet nie mam kiedy sprawdzić tego ciśnienia:/ może jutro się uda. Czyli jakby co to nie muszę wymieniać kompletnej pompy tylko sam wkład?? Jaki jest koszt samego wkładu??

Sprawdziłem dziś ciśnienie na listwie i na postoju po przygazowaniu do 5 tys chyba nawet 2 bar nie wybiło na zegarze:-/ czyli na pierwszy ogień wymiana filtra paliwa, zobaczymy czy pomoże

jestem po wymianie filtra, oryginalny z ASO niestety brak poprawy, ciśnienie zmierzone ok 2,2 bara. w wolnym czasie postaram się zrobić jeszcze raz logi. Z tego co wiem to ciężko z zamiennikami tych wkładów, możecie polecić jakiś sprawdzony zamiennik a może od jakiegoś innego modelu. Nie chcę wydawać ponad tysiąca zł na oryginał z ASO.


Witam ponownie, wymieniłem wczoraj pompkę na Skv germany z tej aukcji http://allegro.pl/pompa-paliwa-audi-a4-b6-1-8t-163-164km-2002-2008r-i5569998467.htmljak się okazało ten sam model pompki można kupić za połowę ceny na innej aukcji http://allegro.pl/pompa-paliwa-ford-galaxy-oryginal-nowa-skv-germany-i5336855722.html. Pompka którą dostałem jest o tym samym oznaczeniu co pompka z tej tańszej aukcji, więc raczej niczym się nie rożni, a sprzedawca po prostu wykorzystuje fakt, że oryginał jest bardzo drogi i chyba jako jedyny na allegro piszę, że pompka pasuje do Audi A4 B6 i zawyża cenę. Po wymianie pompki auto nie odzyskało mocy, ciśnienie na listwie jak najbardziej ok. Wystarczyło jeszcze skasować błędy, doszedł mi jeszcze taki:

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit

P0130 - 008 - Implausible Signal
Po skasowaniu autko śmiga;) oby jak najdłużej;) narazie żaden błąd nie powrócił .
Podziękowania dla wszystkich którzy pisali w temacie, szczególnie dla użytkownika Łukasz13, jego diagnoza była trafna.
Pozdrawiam
Edytowane przez marcinbob_89
Opublikowano

Kolego a jak ta pompa się sprawuje? Tzn. jest głośna czy jej nie słychać? U mnie powoli zaczyna się odzywać pompa, więc zakładam że jeszcze trochę pojeździ, niemniej jednak szkoda mi kasy na oryginał a słyszałem mało pochlebne informacje nt zamienników.

Opublikowano

U mnie skv po wirusie nie dała rady. Może w seryjnym ogarnie moc.

Wysłane z mojego GT-S7710 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Mojej oryginalnej pompki nie było słychać a była padnięta. Ten zamiennik pracuje cicho bo nic nie słyszę. Jak założyłem manometr bezpośrednio na kruciec zasilający to wybiło ponad 6 bar. Na listwie 4 bary. Zamienników chyba wgl nie ma, jedynie można coś dobrać od innego auta. Narazie autko śmiga bardzo dobrze. Zresztą chyba i tak się opłaca kupić kilka pompek za 100 zł niż ori za ponad 1000 zł a wymiana to pół godz roboty.

Buchcio jaki wirus masz wgrany?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...