bronti Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Witam, tak jak w temacie. Silnik 2.0 ALT. Gdy silnik już się rozgrzeje, to ładnie ucicha i pracuje prawie, że bezgłośnie, lecz po odpaleniu samochodu np. po nocy, na zimnym silniku przez pierwsze 2 minuty silnik pracuje jak diesel, albo i gorzej, strasznie hałasuje. Ktoś wie co może być tego przyczyną i jak to ewentualnie zwalczyć?
HackZorD Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Gdy silnik już się rozgrzeje, to ładnie ucicha i pracuje prawie, że bezgłośnie, lecz po odpaleniu samochodu np. po nocy, na zimnym silniku przez pierwsze 2 minuty silnik pracuje jak diesel, albo i gorzej, Mam podobnie ale przez dwie sekundy potem ucicha, był silnik zmieniany ?
benyA4 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Gdy silnik już się rozgrzeje, to ładnie ucicha i pracuje prawie, że bezgłośnie, lecz po odpaleniu samochodu np. po nocy, na zimnym silniku przez pierwsze 2 minuty silnik pracuje jak diesel, albo i gorzej, Mam podobnie ale przez dwie sekundy potem ucicha, był silnik zmieniany ? Ty kolego masz problem z wariatorem, a dokladniej zerwanym hamulcem wariatora. Poczytaj watek : http://a4-klub.pl/index.php?/topic/129655-b6-alt-dziwny-dzwiek-po-odpaleniu-na-zimnym-silniku/
rybus85 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Też tak mam od prawie 2 lat i jeszcze się nie zabrałem ;p 2-3 sekundy i chodzi jak zegarek. Muszę to wreszcie zrobić, ale jakoś nie mogę się za to zabrać ;/
bronti Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2015 (edytowane) Panowie, doszedł problem. W sensie, auto teraz nie chce cichnąć, tylko ciągle pracuje dość glośno, nie jest to bardzo głośny dźwięk, lecz jest znacząco glośniej niż kiedyś, do tego po otworzeniu maski, jak potrzymam dłoń nad paskiem, przy wężu prowadzącym do silnika to dmucha dośc mocno powietrze, i możliwe, że czuć delikaty spadek mocy. Może to być wina rozszczelnienia jakiegoś węża (chyba rura intercoolera), czy coś? Czy to jednak wina tego wariatora jak pisał kolega wyżej? I jeśli to jego wina, to jaki jest koszt naprawy tego mniejwięcej? Mogę dodać do tematu iż ważną kwestią może być to, że zaraz po włączeniu silnika, po chwili dosłownie jego pracy gorący robi się ten element Po wyłączeniu silnika słychać jak coś "wrze" i syczy przez chwilę, a potem chwilowo takie "skapywanie" czegoś. Może to pomoże w wyjaśnieniu problemu. Edytowane 11 Sierpnia 2015 przez bronti
smithi77 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 (edytowane) Mam podobne objawy. Po odpaleniu np. po nocy, silnik przez 30 sekund (gdy było zimniej trwało to dłużej, do minuty, może dłużej) chodzi jak diesel, po chwili cichnie i chodzi równiutko. Podobnie jak napisał kolega bronti jest po zgaszeniu silnika, słychać przez kilka sekund jakieś syczenie i jakby "kapanie"? Ciężko opisać ten dźwięk. Ktoś coś? Jakieś pomysły? Ja się na mechanice nie znam, auto posiadam od lutego i wiedzę na jego temat czerpię głównie z tego forum edit. Dodam, że u mnie pojawiło się to nagle, z dnia na dzień, jakoś w maju. Któregoś poranka uruchomiłem silnik i nagle nowy dźwięk, jakby mi w nocy podmienili silnik na diesla; po chwili ucichło i w droge! Edytowane 16 Sierpnia 2015 przez smithi77
benyA4 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Koledzy jak nie wiecie jak opisac to nagrajcie i podeslijcie filmik na forum.
smithi77 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Taki mam plan, jak będę miał czas i sprzęt to wrzuce nagranie. Kolega bronti niech też to zrobi, porównamy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się