driver-max Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Witam, mam pytanie czy ktoś z Państwa spotkał się z problemem blokady drugiego biegu ( wrzuceniem dwójki)??? Sprawa wygląda następująco: podczas szybkiego manewru nawracania auto zostało zredukowane do jedynki następnie nie można było znaleźć/wrzucić dwójki ( przy próbie włączenia drugiego biegu nie ma żadnych niepokojących objawów szarpania, zgrzytania, stukotu itd... ) Pozostałe biegi chodzą bez zarzutu, sytuacja taka miała miejsce w krótkim czasie dwukrotnie. Co dziwne podczas dalszej kontynuacji jazdy około 25 km w ruchu ulicznym wszystkie biegi chodzą bez zarzutu. W zaistniałej sytuacji nie możliwe było wrzucenie drugiego biegu tylko przy uruchomionym silniku. Jeśli ktoś z Państwa miał by jakiekolwiek opinie na ten temat bardzo proszę o podpowiedź. Pozdrawiam
troopers Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Witam, mam pytanie czy ktoś z Państwa spotkał się z problemem blokady drugiego biegu ( wrzuceniem dwójki)??? Sprawa wygląda następująco: podczas szybkiego manewru nawracania auto zostało zredukowane do jedynki następnie nie można było znaleźć/wrzucić dwójki ( przy próbie włączenia drugiego biegu nie ma żadnych niepokojących objawów szarpania, zgrzytania, stukotu itd... ) Pozostałe biegi chodzą bez zarzutu, sytuacja taka miała miejsce w krótkim czasie dwukrotnie. Co dziwne podczas dalszej kontynuacji jazdy około 25 km w ruchu ulicznym wszystkie biegi chodzą bez zarzutu. W zaistniałej sytuacji nie możliwe było wrzucenie drugiego biegu tylko przy uruchomionym silniku. Jeśli ktoś z Państwa miał by jakiekolwiek opinie na ten temat bardzo proszę o podpowiedź. Pozdrawiam Ja miałem tak kilkakrotnie... to że skrzynia jest małoprecyzyjna jest odrębny temat.... ale u mnie po prostu sprzęgło i DM jest od nowości dlatego cały zestaw jest u mnie zmęczony... aktualnie przebieg 162tys. i co jakiś czas miałem właśnie problem z wbiciem dwójki.... czasami trójka takze zachaczała.... już mam zakupione graty tj. nowy sestaw DM + sprzegło... oczywiście nie musi być to samo u Ciebie... ale jaki przebieg ma auto realny? czy w histori było wymieniane sprzęgło ?
driver-max Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2015 (edytowane) Witam, mam pytanie czy ktoś z Państwa spotkał się z problemem blokady drugiego biegu ( wrzuceniem dwójki)??? Sprawa wygląda następująco: podczas szybkiego manewru nawracania auto zostało zredukowane do jedynki następnie nie można było znaleźć/wrzucić dwójki ( przy próbie włączenia drugiego biegu nie ma żadnych niepokojących objawów szarpania, zgrzytania, stukotu itd... ) Pozostałe biegi chodzą bez zarzutu, sytuacja taka miała miejsce w krótkim czasie dwukrotnie. Co dziwne podczas dalszej kontynuacji jazdy około 25 km w ruchu ulicznym wszystkie biegi chodzą bez zarzutu. W zaistniałej sytuacji nie możliwe było wrzucenie drugiego biegu tylko przy uruchomionym silniku. Jeśli ktoś z Państwa miał by jakiekolwiek opinie na ten temat bardzo proszę o podpowiedź. Pozdrawiam Ja miałem tak kilkakrotnie... to że skrzynia jest małoprecyzyjna jest odrębny temat.... ale u mnie po prostu sprzęgło i DM jest od nowości dlatego cały zestaw jest u mnie zmęczony... aktualnie przebieg 162tys. i co jakiś czas miałem właśnie problem z wbiciem dwójki.... czasami trójka takze zachaczała.... już mam zakupione graty tj. nowy sestaw DM + sprzegło... oczywiście nie musi być to samo u Ciebie... ale jaki przebieg ma auto realny? czy w histori było wymieniane sprzęgło ? Hm... nie wiem czy sprzęgło było wymieniane, przebieg 133 tysiące, jeżdżę od nie dawna... Ale dzięki za sugestie, to już coś... A jakiej firmy sprzęgło i DM kupiłeś, możesz coś polecić? Ja przymierzam się do wymiany rozrządu i też nie bardzo się orientuję na jakiego producenta postawić Edytowane 3 Sierpnia 2015 przez driver-max
troopers Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Opublikowano 3 Sierpnia 2015 Witam, mam pytanie czy ktoś z Państwa spotkał się z problemem blokady drugiego biegu ( wrzuceniem dwójki)??? Sprawa wygląda następująco: podczas szybkiego manewru nawracania auto zostało zredukowane do jedynki następnie nie można było znaleźć/wrzucić dwójki ( przy próbie włączenia drugiego biegu nie ma żadnych niepokojących objawów szarpania, zgrzytania, stukotu itd... ) Pozostałe biegi chodzą bez zarzutu, sytuacja taka miała miejsce w krótkim czasie dwukrotnie. Co dziwne podczas dalszej kontynuacji jazdy około 25 km w ruchu ulicznym wszystkie biegi chodzą bez zarzutu. W zaistniałej sytuacji nie możliwe było wrzucenie drugiego biegu tylko przy uruchomionym silniku. Jeśli ktoś z Państwa miał by jakiekolwiek opinie na ten temat bardzo proszę o podpowiedź. Pozdrawiam Ja miałem tak kilkakrotnie... to że skrzynia jest małoprecyzyjna jest odrębny temat.... ale u mnie po prostu sprzęgło i DM jest od nowości dlatego cały zestaw jest u mnie zmęczony... aktualnie przebieg 162tys. i co jakiś czas miałem właśnie problem z wbiciem dwójki.... czasami trójka takze zachaczała.... już mam zakupione graty tj. nowy sestaw DM + sprzegło... oczywiście nie musi być to samo u Ciebie... ale jaki przebieg ma auto realny? czy w histori było wymieniane sprzęgło ? Hm... nie wiem czy sprzęgło było wymieniane, przebieg 133 tysiące, jeżdżę od nie dawna... Ale dzięki za sugestie, to już coś... A jakiej firmy sprzęgło i DM kupiłeś, możesz coś polecić? Ja przymierzam się do wymiany rozrządu i też nie bardzo się orientuję na jakiego producenta postawić Skoro będziesz robił rozrząd to może warto pomyśleć o zzrzuceniu skrzyni i zobaczyć co tam jest?... a jak rozłożone wszyskot to może warto pomyśleć o wymianie właśnie sprzęgła a jak DM będzie kwalfikowała się do wymian yto i ją wymienić ...sam pisałeś, że jeździsz od niedawna...więc auto masz dla siebie... więc warto zainwestować w auto którym pojeździsz jeszcze terochę.... ja za cały zestaw dwumasy + sprzęgło+docisk itp. dałem 2100zł... zestaw LUK'a... pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się