Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wyższe obroty na jałowym biegu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

po przejechaniu kilku kilometrów i zatrzymaniu się (czasem tuż po odpaleniu zimnego samochodu), silnik nie schodzi z obrotów, pokazuje delikatnie ponad 800 obrotów i tak już zostaje, słychać że głośniej chodzi i da się wyczuć drgania. czasem dzieje się tak że po jakimś czasie drgania ustępują i silnik zaczyna wolniej pracować, a czasem nie.

Pomyślałem, że jest to problem dpf'a, może się wypala, ale raz w tyg robię co najmniej 100 km po trasie. do tego komunikat o dpf'e nie pokazuje się na desce, tak więc to raczej nie to..??

Sprawdzałem błędy w aucie, ale nic wspólnego z silnikiem nie znalazło. Spotkał się ktoś z takimi objawami?

Pozdr

Deny

Opublikowano (edytowane)

hmm a to nie wypalanie dpf ?

bo mi się wydaje jednak tak...

Edytowane przez amaradaar
Opublikowano

No właśnie nie jestem pewny. Zastanawia mnie to ponieważ robię dłuższe trasy... w jaki sposób w vcds sprawdzić poziom spalin?

Wysłane z mojego Che2-L11 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

No właśnie nie jestem pewny. Zastanawia mnie to ponieważ robię dłuższe trasy... w jaki sposób w vcds sprawdzić poziom spalin?

Wysłane z mojego Che2-L11 przy użyciu Tapatalka

Temat do poczytania ---> http://a4-klub.pl/index.php?/topic/153458-procedura-wypalania-dpf-a4-b8-20-tdi-cr/?p=2199530#entry2199530

Opublikowano

No właśnie nie jestem pewny. Zastanawia mnie to ponieważ robię dłuższe trasy... w jaki sposób w vcds sprawdzić poziom spalin?

Wysłane z mojego Che2-L11 przy użyciu Tapatalka

Temat do poczytania ---> http://a4-klub.pl/index.php?/topic/153458-procedura-wypalania-dpf-a4-b8-20-tdi-cr/?p=2199530#entry2199530

Hmm dzięki za info ale to nie dpf, zrobiłem procedurę wypalania dpf'a, po 15 min zakończyła się powodzeniem, ale silnik dalej 'trzęsie', nie zawsze. Podczas dopalania było ok, po przejechaniu kilku kilometrów zaczął treść.

Jakieś pomysły?

Wysłane z mojego Che2-L11 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Polecam sprawdzić instalację elektryczną - aku, alternator i wiązkę. Podwyższone obroty mogą wynikać z tego, że auto chce doładować akumulator ale z jakiegoś powodu się to nie udaje.

U mnie podwyższone obroty były spowodowane przepalonym przewodem "+" w wiązce.

Opublikowano

a jakies błedy w silniku ? typu poduszka silnika

Moze dwumas ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...