damiandeny Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Cześć, po przejechaniu kilku kilometrów i zatrzymaniu się (czasem tuż po odpaleniu zimnego samochodu), silnik nie schodzi z obrotów, pokazuje delikatnie ponad 800 obrotów i tak już zostaje, słychać że głośniej chodzi i da się wyczuć drgania. czasem dzieje się tak że po jakimś czasie drgania ustępują i silnik zaczyna wolniej pracować, a czasem nie. Pomyślałem, że jest to problem dpf'a, może się wypala, ale raz w tyg robię co najmniej 100 km po trasie. do tego komunikat o dpf'e nie pokazuje się na desce, tak więc to raczej nie to..?? Sprawdzałem błędy w aucie, ale nic wspólnego z silnikiem nie znalazło. Spotkał się ktoś z takimi objawami? Pozdr Deny
amaradaar Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 (edytowane) hmm a to nie wypalanie dpf ? bo mi się wydaje jednak tak... Edytowane 4 Sierpnia 2015 przez amaradaar
damiandeny Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2015 No właśnie nie jestem pewny. Zastanawia mnie to ponieważ robię dłuższe trasy... w jaki sposób w vcds sprawdzić poziom spalin? Wysłane z mojego Che2-L11 przy użyciu Tapatalka
wrclaguna Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 No właśnie nie jestem pewny. Zastanawia mnie to ponieważ robię dłuższe trasy... w jaki sposób w vcds sprawdzić poziom spalin? Wysłane z mojego Che2-L11 przy użyciu Tapatalka Temat do poczytania ---> http://a4-klub.pl/index.php?/topic/153458-procedura-wypalania-dpf-a4-b8-20-tdi-cr/?p=2199530#entry2199530
damiandeny Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2015 No właśnie nie jestem pewny. Zastanawia mnie to ponieważ robię dłuższe trasy... w jaki sposób w vcds sprawdzić poziom spalin? Wysłane z mojego Che2-L11 przy użyciu Tapatalka Temat do poczytania ---> http://a4-klub.pl/index.php?/topic/153458-procedura-wypalania-dpf-a4-b8-20-tdi-cr/?p=2199530#entry2199530 Hmm dzięki za info ale to nie dpf, zrobiłem procedurę wypalania dpf'a, po 15 min zakończyła się powodzeniem, ale silnik dalej 'trzęsie', nie zawsze. Podczas dopalania było ok, po przejechaniu kilku kilometrów zaczął treść.Jakieś pomysły? Wysłane z mojego Che2-L11 przy użyciu Tapatalka
Ukasz1 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Polecam sprawdzić instalację elektryczną - aku, alternator i wiązkę. Podwyższone obroty mogą wynikać z tego, że auto chce doładować akumulator ale z jakiegoś powodu się to nie udaje. U mnie podwyższone obroty były spowodowane przepalonym przewodem "+" w wiązce.
wrclaguna Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Opublikowano 5 Sierpnia 2015 a jakies błedy w silniku ? typu poduszka silnikaMoze dwumas ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się