Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analizę logów - brak mocy - turbo nie pompuje


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

Ostatnie parę miesięcy żona jeździła tylko po mieście. Wsiadłem ostatnio i okazało się, że auto ma okropnego muła. Próbowałem przepędzić parę razy na wysokich obrotach od 3-4.5 (około 150km) ale niestety nic nie pomogło, a w sumie to nie można nawet osiągnąć prędkości powyżej 120km/h.

Wymieniłem wszystkie wężyki podciśnienia - nic nie dało.

Zamieniłem N75 z N18 - bez różnicy.

Sztange idzie ruszyć palcem - dosyć ciężko ale płynnie.

EGR odłączony, zaślepiony ->N18 podłączony tylko wtyczką elektryczną.

Proszę o analizę logów i sugestię co mogę jeszcze sprawdzić zanim pojadę do regeneracji turbo?

Jakie powinno być ciśnienie na przyjściu do gruszki (sztangi turbo)?

Kiedy i co steruje N75 - tzn. kiedy powinno puszczać podciśnienie na gruchę - bo może nie mam dobre sterowania N75?

logi dynamiczne grupy 011 w linku:

http://www.directupload.net/file/d/4069/cteb2nmo_pdf.htm

Z góry dziękuję za sugestie

Edytowane przez ynos
Opublikowano (edytowane)

Podmień na sprawne N75 i zrób logi z 003 i 011 grupowo

Edytowane przez pawelek23
Opublikowano

Podmień na sprawne N75

masz takie na zbyciu ;). Wina leży po N239 po jego popdpięciu podciśnienie spada.

Pytanie jakim sygnałem i kiedy jest sterowny ten zawór - przy wyłaczaniu stacyki podawana jest masa na zawór czy wycinana?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...