ynos Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 (edytowane) Witam, Ostatnie parę miesięcy żona jeździła tylko po mieście. Wsiadłem ostatnio i okazało się, że auto ma okropnego muła. Próbowałem przepędzić parę razy na wysokich obrotach od 3-4.5 (około 150km) ale niestety nic nie pomogło, a w sumie to nie można nawet osiągnąć prędkości powyżej 120km/h. Wymieniłem wszystkie wężyki podciśnienia - nic nie dało. Zamieniłem N75 z N18 - bez różnicy. Sztange idzie ruszyć palcem - dosyć ciężko ale płynnie. EGR odłączony, zaślepiony ->N18 podłączony tylko wtyczką elektryczną. Proszę o analizę logów i sugestię co mogę jeszcze sprawdzić zanim pojadę do regeneracji turbo? Jakie powinno być ciśnienie na przyjściu do gruszki (sztangi turbo)? Kiedy i co steruje N75 - tzn. kiedy powinno puszczać podciśnienie na gruchę - bo może nie mam dobre sterowania N75? logi dynamiczne grupy 011 w linku: http://www.directupload.net/file/d/4069/cteb2nmo_pdf.htm Z góry dziękuję za sugestie Edytowane 4 Sierpnia 2015 przez ynos
pawelek23 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 (edytowane) Podmień na sprawne N75 i zrób logi z 003 i 011 grupowo Edytowane 14 Sierpnia 2015 przez pawelek23
ynos Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2015 Podmień na sprawne N75 masz takie na zbyciu . Wina leży po N239 po jego popdpięciu podciśnienie spada. Pytanie jakim sygnałem i kiedy jest sterowny ten zawór - przy wyłaczaniu stacyki podawana jest masa na zawór czy wycinana?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się