Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[BRB+]Srebrny Resorak/S-line/Koło 19"/Eibach Sportline/Hebel320-288mm/Tunel USA/Bose/Kiera B8.5/153KM<>330Nm/


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zajrzyj do tych panewek :P no ja mialem 90 w Polo to wiem... ale za to teraz mam 101KM ATD hehe i już myślę nad czipem do 130 ^^ tylko czy wytrzyma reszta, tj półosie, przeguby itd :P swoją drogą to dobre takie R3 - zimą same się ze śniegu otrzepie, masaż rąk na kierownicy... Kultura ujowa, ale spalanie niziutkie...

Opublikowano

Żonka zadowolona z furki?

Chodzi o to żeby a4 nie jeździła :cool1:

A co z b5??

Opublikowano (edytowane)
35 minut temu, kamil-vag napisał:

Zajrzyj do tych panewek :P no ja mialem 90 w Polo to wiem... ale za to teraz mam 101KM ATD hehe i już myślę nad czipem do 130 ^^ tylko czy wytrzyma reszta, tj półosie, przeguby itd :P swoją drogą to dobre takie R3 - zimą same się ze śniegu otrzepie, masaż rąk na kierownicy... Kultura ujowa, ale spalanie niziutkie...

Nie stykuj mnie  ?? chodzi Ci o panewki wału czy na wałku rozrządu ? Ty miałeś ATL ? Ogólnie nie słyszałem aby coś sie działo z silnikami w a2... Kolega Trepek zadowolony, wczoraj gadałem z kolega i jego koleżanka ma tez ten silnik a na nim nakulane prawie 300kkm i poza eksploatacja nic nie robiła :) 

Fakt na zimnym telepie ale jak jest ciepły nie ma problemu. Dość specyficznie chodzi ? 

jaki miałeś przebieg u siebie ? 

45 minut temu, tomekhxc napisał:

Rób swap na 2.7 Bt :decayed:

:decayed: jak szaleć to szaleć ponoć do lupo 2x W12 montują wiec można i do a2 wejdą ?

17 minut temu, Adam87 napisał:

Żonka zadowolona z furki?

Chodzi o to żeby a4 nie jeździła :cool1:

A co z b5??

Z wyglądu tak ?? muszę kilka rzeczy ogarnąć to wtedy może upalać :P 

ostatnia obcierka zadecydowała, ze Trzeba znowu kupić coś żonie ;) 

b5 ujeżdża moj tata :) 

Edytowane przez Norbas
Opublikowano

To bylo bardziej zależne od rocznika... Im starszy tym lepiej, mój był z 07r... I 175 tys... Po reszte silnika przyjechal gosc i zabrał, jemu tez sie zatarl i skladal z dwoch jeden :P

Opublikowano

Ten jest z 2004... jak ty miała przy 175kkm to mam jeszcze czas tak z 16kkm ? ale zaglądnę co ma w środku ;) dzieki za podpowiedz Kamil :hi: 

Opublikowano

Fajne A2 w czerni i na tym kole wygląda naprawdę fajnie?

Opublikowano

No i spowalniacze z przodu założone... tył wpadnie w niedługim czasie bo muszę czekać na osłony pod tarcze... Mimo wszystko sama zmiana przodu robi różnice w hamowaniu :) Dev sie spisał z lakierem bo idealnie pasuje pod budę :kox: 

 

DSC01152.JPG

DSC01153.JPG

DSC01121c.jpg

DSC01128c.jpg

DSC01116cc.jpg

DSC01118cc.jpg

 

 

 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Przyczajony tygrys, ukryty smok hehe ;)

Opublikowano

Pięknie Norbert :buhaha:

Jeszcze teraz musisz zrobić ze 200 kunia pod te hebelki :lol1:

Opublikowano
Godzinę temu, Adam87 napisał:

Pięknie Norbert :buhaha:

Jeszcze teraz musisz zrobić ze 200 kunia pod te hebelki :lol1:

hehe szybciej chyba zmienie b7 na tą z motorem 3.0tdi niż dobiję nim do 200KM... niestety w NO 3.0 jak na lekarstwo :(

Opublikowano

I cyk wymiana filtra po 15kkm 

8D410514-45A1-478F-A9BC-A1D5C42B56CE.jpeg

860512F0-8013-4EED-8573-134A08DDA35A.jpeg

E4E49305-3D9B-484E-A5C5-61605C147054.jpeg

798596BA-90CF-4D28-BED4-6C31A9F64C0E.jpeg

zobaczymy jak będzie po 7,5kkm 

 

 

Opublikowano

No piękny :decayed:

Paliwo jeszcze z polski czy już Norskie??

Opublikowano

Gdzie Ty tankowałeś :P

Swoją drogą... taki czarne paliwo może oznaczać, że popuszcza gdzieś w Vacum albo uszczelnienia na pompkach :P

Chyba, że rzeczywiście gdzieś wlałeś syf, bądź wlewałeś coś do czyszczenia układu paliwowego ?

Opublikowano
8 minut temu, Adam87 napisał:

No piękny :decayed:

Paliwo jeszcze z polski czy już Norskie??

Polskie i Norweskie ... 

6 minut temu, kamil-vag napisał:

Gdzie Ty tankowałeś :P

Swoją drogą... taki czarne paliwo może oznaczać, że popuszcza gdzieś w Vacum albo uszczelnienia na pompkach :P

Chyba, że rzeczywiście gdzieś wlałeś syf, bądź wlewałeś coś do czyszczenia układu paliwowego ?

To daje dużo do myślenia... nigdy nie wlewałem nic do czyszczenia. Obczaje vacum ale może lepiej odrazu kupić uszczelnienia na pompki tak myśle. No nic zrobie 7,5 sprawdzę jak wyglada :) 

jakie objawy przy uszkodzonych uszczelniaczach przy PD ? 

Opublikowano

Pompowtrysk jest tak zbudowany, że akurat pierwszy, górny oring zapobiega przedostawaniu się oleju do kanału przelewowego w głowicy, jeżeli ten oring jest już twardy, zużyty itd - to olej może dostawać się do układu zasilania paliwem... i w drugą stronę, paliwo pod ciśnieniem może uciekać do głowicy, rozrzedzać olej i wtedy przycieranie się elementów mechanicznych... 

Druga opcja to uszczelka pod vacum... i chyba od tego bym na twoim miejscu zaczął - ale dopiero po przejechaniu tych 7,5 jak piszesz na nowym paliwie... 

Trzecia - pęknięcie głowicy ? ale to taka ostateczność :P:P:P

Nie przykapca Ci ? ? ? Bo takie czarne paliwo musi za sobą nieść jakieś oznaki... chyba, że na DPFie się zatrzymuje...

Opublikowano

Ogólnie ten syf to by na samym dole zebrany.Reszta paliwa, która wylałem z filtra była normalna... 

kopcic kopciu bo nie mam depa obecnie ze względu na to, ze przed wyjazdem do pl puścił spaw na flanszy łączącej turbo :facepalm:  jakiś nie mam kiedy się zebrać o włożyć go na miejsce :decayed: 

tak w ogóle to gdzieś mam wyciek,którego za bardzo nie mogę zlokalizować... uszczelniacze na wale wymienione, uszczelka ssącego wymieniona, egr tez, rury łączącej ic również... zostało w sumie sprawdzić te vacum oraz uszczelke na listwie idąca pod pokrywą. Uszczelka pokrywy tez wymieniona. Wsio skręcałem z momentem według przepisu :P 

Opublikowano

Dodaj LM Diesel Spulung przed następną wymianą i znowu przy kolejnej zobaczysz jak to będzie wyglądać... 

Opublikowano
Godzinę temu, kamil-vag napisał:

Dodaj LM Diesel Spulung przed następną wymianą i znowu przy kolejnej zobaczysz jak to będzie wyglądać... 

Zrobi się ;) 

Kamil, tak z ciekawości zapytam, wiesz może co ile robić regulacje pompek oraz zmieniać uszczelnienia na nich ? Widzę, ze roboty nie wiele a można by to ogarnąć profilaktycznie nawet co :decayed: 

Opublikowano

Norbert, nie ma na to reguły... myślę, że bardzo dużo zależy od stosowanego oleju, paliwa, stylu jazdy itp, itd... Ja robiłem pomiary i tak:

- śruba regulacyjna (naciskająca na pompkę) wyciera się... to samo cycek w pompce... 

- śruba mocująca pompkę znowu się wyciąga - co powoduje coraz większe bujanie pompki i zużywanie się oringów... 

Norbert, prewencyjnie, nawet jak nie ma objawów - WARTO ! lepiej zapobiegać, niż potem naprawiać...

Przez te 10 lat guma ma prawo już stracić swoje właściwości, twardnieje itd... 

Jak masz chęci i kasę to rób i miej przyjemność :)

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Długo mnie nie trzeba namawiać  wiec... uzbrajam się :decayed: ponadto swap hebli zakonczony 320/288... w koncu hamuje i się zastanawiam co tak długo :mysli:

2D32AB71-A66E-472A-B270-25282CA6D72C.jpeg

EEC8E32B-F9AD-45F8-95AA-DD52146BCA36.jpeg

92DC2767-A290-4FF6-8905-1370470F6804.jpeg

3A3139AB-5BE9-4D7F-94D4-FB7AC824D5BB.jpeg

7C3A43BD-10C1-4E06-8F32-BE013734A50B.jpeg

592A6A10-8FD3-4F18-B3F2-004139840CEB.jpeg

447AA06D-FA3B-4DB4-97E8-DA1C27F0538D.jpeg

54D2AFAF-C5C0-4896-9B06-1451AD41FA05.jpeg

D3D2B706-5256-4E28-A1C9-2B3484D59620.jpeg

BD92496B-4B2B-43EB-AEE9-98CDA877EAEA.jpeg

I na zakończenie sezonu dwa szoty na starym kole :) 

ECD55CE1-1227-43E1-98E4-94D4CABB9039.jpeg

F04879AB-156B-4629-8379-D563F8589DCA.jpeg

:hi: 

 

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...