kamil-vag Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Zajrzyj do tych panewek no ja mialem 90 w Polo to wiem... ale za to teraz mam 101KM ATD hehe i już myślę nad czipem do 130 ^^ tylko czy wytrzyma reszta, tj półosie, przeguby itd swoją drogą to dobre takie R3 - zimą same się ze śniegu otrzepie, masaż rąk na kierownicy... Kultura ujowa, ale spalanie niziutkie...
Adam87 Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Żonka zadowolona z furki? Chodzi o to żeby a4 nie jeździła A co z b5??
Norbas Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2018 (edytowane) 35 minut temu, kamil-vag napisał: Zajrzyj do tych panewek no ja mialem 90 w Polo to wiem... ale za to teraz mam 101KM ATD hehe i już myślę nad czipem do 130 ^^ tylko czy wytrzyma reszta, tj półosie, przeguby itd swoją drogą to dobre takie R3 - zimą same się ze śniegu otrzepie, masaż rąk na kierownicy... Kultura ujowa, ale spalanie niziutkie... Nie stykuj mnie ?? chodzi Ci o panewki wału czy na wałku rozrządu ? Ty miałeś ATL ? Ogólnie nie słyszałem aby coś sie działo z silnikami w a2... Kolega Trepek zadowolony, wczoraj gadałem z kolega i jego koleżanka ma tez ten silnik a na nim nakulane prawie 300kkm i poza eksploatacja nic nie robiła Fakt na zimnym telepie ale jak jest ciepły nie ma problemu. Dość specyficznie chodzi ? jaki miałeś przebieg u siebie ? 45 minut temu, tomekhxc napisał: Rób swap na 2.7 Bt jak szaleć to szaleć ponoć do lupo 2x W12 montują wiec można i do a2 wejdą ? 17 minut temu, Adam87 napisał: Żonka zadowolona z furki? Chodzi o to żeby a4 nie jeździła A co z b5?? Z wyglądu tak ?? muszę kilka rzeczy ogarnąć to wtedy może upalać ostatnia obcierka zadecydowała, ze Trzeba znowu kupić coś żonie b5 ujeżdża moj tata Edytowane 6 Sierpnia 2018 przez Norbas
kamil-vag Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Opublikowano 6 Sierpnia 2018 To bylo bardziej zależne od rocznika... Im starszy tym lepiej, mój był z 07r... I 175 tys... Po reszte silnika przyjechal gosc i zabrał, jemu tez sie zatarl i skladal z dwoch jeden
Norbas Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Ten jest z 2004... jak ty miała przy 175kkm to mam jeszcze czas tak z 16kkm ? ale zaglądnę co ma w środku dzieki za podpowiedz Kamil
instruktor83 Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Fajne A2 w czerni i na tym kole wygląda naprawdę fajnie?
Norbas Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2018 No i spowalniacze z przodu założone... tył wpadnie w niedługim czasie bo muszę czekać na osłony pod tarcze... Mimo wszystko sama zmiana przodu robi różnice w hamowaniu Dev sie spisał z lakierem bo idealnie pasuje pod budę 1
kamil-vag Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Przyczajony tygrys, ukryty smok hehe
Adam87 Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Pięknie Norbert Jeszcze teraz musisz zrobić ze 200 kunia pod te hebelki
Norbas Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Godzinę temu, Adam87 napisał: Pięknie Norbert Jeszcze teraz musisz zrobić ze 200 kunia pod te hebelki hehe szybciej chyba zmienie b7 na tą z motorem 3.0tdi niż dobiję nim do 200KM... niestety w NO 3.0 jak na lekarstwo
Norbas Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2018 I cyk wymiana filtra po 15kkm zobaczymy jak będzie po 7,5kkm
Adam87 Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Opublikowano 23 Sierpnia 2018 No piękny Paliwo jeszcze z polski czy już Norskie??
kamil-vag Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Gdzie Ty tankowałeś ? Swoją drogą... taki czarne paliwo może oznaczać, że popuszcza gdzieś w Vacum albo uszczelnienia na pompkach Chyba, że rzeczywiście gdzieś wlałeś syf, bądź wlewałeś coś do czyszczenia układu paliwowego ?
Norbas Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2018 8 minut temu, Adam87 napisał: No piękny Paliwo jeszcze z polski czy już Norskie?? Polskie i Norweskie ... 6 minut temu, kamil-vag napisał: Gdzie Ty tankowałeś ? Swoją drogą... taki czarne paliwo może oznaczać, że popuszcza gdzieś w Vacum albo uszczelnienia na pompkach Chyba, że rzeczywiście gdzieś wlałeś syf, bądź wlewałeś coś do czyszczenia układu paliwowego ? To daje dużo do myślenia... nigdy nie wlewałem nic do czyszczenia. Obczaje vacum ale może lepiej odrazu kupić uszczelnienia na pompki tak myśle. No nic zrobie 7,5 sprawdzę jak wyglada jakie objawy przy uszkodzonych uszczelniaczach przy PD ?
kamil-vag Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Pompowtrysk jest tak zbudowany, że akurat pierwszy, górny oring zapobiega przedostawaniu się oleju do kanału przelewowego w głowicy, jeżeli ten oring jest już twardy, zużyty itd - to olej może dostawać się do układu zasilania paliwem... i w drugą stronę, paliwo pod ciśnieniem może uciekać do głowicy, rozrzedzać olej i wtedy przycieranie się elementów mechanicznych... Druga opcja to uszczelka pod vacum... i chyba od tego bym na twoim miejscu zaczął - ale dopiero po przejechaniu tych 7,5 jak piszesz na nowym paliwie... Trzecia - pęknięcie głowicy ? ale to taka ostateczność Nie przykapca Ci ? ? ? Bo takie czarne paliwo musi za sobą nieść jakieś oznaki... chyba, że na DPFie się zatrzymuje...
Norbas Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Ogólnie ten syf to by na samym dole zebrany.Reszta paliwa, która wylałem z filtra była normalna... kopcic kopciu bo nie mam depa obecnie ze względu na to, ze przed wyjazdem do pl puścił spaw na flanszy łączącej turbo jakiś nie mam kiedy się zebrać o włożyć go na miejsce tak w ogóle to gdzieś mam wyciek,którego za bardzo nie mogę zlokalizować... uszczelniacze na wale wymienione, uszczelka ssącego wymieniona, egr tez, rury łączącej ic również... zostało w sumie sprawdzić te vacum oraz uszczelke na listwie idąca pod pokrywą. Uszczelka pokrywy tez wymieniona. Wsio skręcałem z momentem według przepisu
kamil-vag Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Dodaj LM Diesel Spulung przed następną wymianą i znowu przy kolejnej zobaczysz jak to będzie wyglądać...
Norbas Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Godzinę temu, kamil-vag napisał: Dodaj LM Diesel Spulung przed następną wymianą i znowu przy kolejnej zobaczysz jak to będzie wyglądać... Zrobi się Kamil, tak z ciekawości zapytam, wiesz może co ile robić regulacje pompek oraz zmieniać uszczelnienia na nich ? Widzę, ze roboty nie wiele a można by to ogarnąć profilaktycznie nawet co
kamil-vag Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Opublikowano 23 Sierpnia 2018 Norbert, nie ma na to reguły... myślę, że bardzo dużo zależy od stosowanego oleju, paliwa, stylu jazdy itp, itd... Ja robiłem pomiary i tak: - śruba regulacyjna (naciskająca na pompkę) wyciera się... to samo cycek w pompce... - śruba mocująca pompkę znowu się wyciąga - co powoduje coraz większe bujanie pompki i zużywanie się oringów... Norbert, prewencyjnie, nawet jak nie ma objawów - WARTO ! lepiej zapobiegać, niż potem naprawiać... Przez te 10 lat guma ma prawo już stracić swoje właściwości, twardnieje itd... Jak masz chęci i kasę to rób i miej przyjemność 1
Norbas Opublikowano 27 Września 2018 Autor Opublikowano 27 Września 2018 Długo mnie nie trzeba namawiać wiec... uzbrajam się ponadto swap hebli zakonczony 320/288... w koncu hamuje i się zastanawiam co tak długo I na zakończenie sezonu dwa szoty na starym kole 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się