rudi2891-1 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 (edytowane) Witam koledzy.W dniu wczorajszym gdy wracałem z urlopu zauważyłem że z nawiewów klimytyzacji zaczyna lecieć coraz słabiej zimne powietrze.Na zewnątrz temperatura 30c na klimie 20c klima automat i coraz wolniej.Nawet przy ustawieniu ręcznej siły nawiewu w samochodzie robi się coraz cieplej.Po krótkim postoju wszystko wraca do normy i po około 20min zaczyna się to samo pojawiać.W czasie jazdy po włączeniu eco nawiew zaczyna wiać,po chwili włączam automat i znowu jest ok przez jakieś 20 minut.Dodam jeszcze że w ubiegłym roku około sierpnia była wymieniana chłodnica,osuszacz,uszczelki i oczywiści klima była nabita.Do dnia wczorajszego było wszystko ok.I co najważniejsze węże od klimy które znajdują się pod maską zamarzają.Nie robią się zimne tylko pojawia się snieg że mógłbym z niego ulepić kulę.W załączniku jest zdjęcie.Zdjęcie zrobiłem po chwili postoju.Dodam że ta gumowa część rurki też była zaśnieżona. Nie wiem czy będzie widoczne zdjęcie,bo coś nie mogę dodać. file:///D:/Downloads/20150805_101009.jpg Samochód to AUDI A4 B6 1.9TDI 2002r Edytowane 6 Sierpnia 2015 przez rudi2891-1
Muskel1 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Na początek uzupełnij profil kolego żeby było wiadomo jakiego auta problem dotyczy; -)
rudi2891-1 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Na początek uzupełnij profil kolego żeby było wiadomo jakiego auta problem dotyczy; -) Załatwione
Muskel1 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Zamarzanie może wystąpić gdy jest za mało czynnika.
Tobike Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Zamarzanie jest spowodowane zanieczyszczeniami na dławiku i jest doża różnica ciśnień przy rozprężaniu czynnika. Jedź do zakładu niech sprawdzą dysze jeżeli są na niej opiłki metaliczne to powinno się uzupełnić olej w układzie.
rudi2891-1 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Zamarzanie jest spowodowane zanieczyszczeniami na dławiku i jest doża różnica ciśnień przy rozprężaniu czynnika. Jedź do zakładu niech sprawdzą dysze jeżeli są na niej opiłki metaliczne to powinno się uzupełnić olej w układzie. "DŁAWIK" kolego to te sitko metalowe na przewodzie aluminiowym?
Tobike Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Tak na przewodzie alu blisko podszybia.
rudi2891-1 Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2015 Byłem u mistrza od klimy i po podłączeniu do urządzenia też mu pokazało że ta dysza jest zapchana i muszę kupić dyszę dławiącą.Nie jest to duży koszt tylko jaką?Bo są różne kolory a co za tym idzie rozmiary. Zamykam temat.Do wymiany była dysza rozprężna i mało czynnika w układzie.Już wszystko jest ok.
Johny85 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 Opublikowano 21 Sierpnia 2015 potwierdzam, duza roznica cisnien powoduje zamarzanie o ktorym pisze kolega
Maxiiiii Opublikowano 18 Czerwca Opublikowano 18 Czerwca (edytowane) Witam, czy samodzielna wymiana tego dławika z sitkiem wiąże się z ponownym nabijaniem czynnika? Konieczny jest oryginał czy zamiennik z allegro wystarczy? Pozdrawiam Edytowane 18 Czerwca przez Maxiiiii
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się