Jump to content
IGNORED

[ALL B5] Wymiana 1,6 na 1,8T ?


duke
 Share

Recommended Posts

Witam wszystkich...

mam pytanie czy jest mozliwosc bezproblemowej wymiany silnika z Audi A4B5 1,6 AHL zamienic na 1,8T??

jesli tak to jaki typ?? jak z oprzyrzadowaniem??

Co sie z tym wiaze i jakie koszty??

Z gory dzieki za pomoc..

Pozdrowionka..

Link to comment
Share on other sites

lepiej sprzedac 1.6 i kupic 1.8T

taniej wyjdzie i bedziesz pewien ze nic sie nei posypie;]

Link to comment
Share on other sites

mam pytanie czy jest mozliwosc bezproblemowej wymiany silnika z Audi A4B5 1,6 AHL zamienic na 1,8T??

jesli tak to jaki typ?? jak z oprzyrzadowaniem??

Co sie z tym wiaze i jakie koszty??

Z gory dzieki za pomoc..

Pozdrowionka..

silnik, skrzynia biegów, komputer, zegary (chyba ze masz wyzej wyskalowane), przeguby, hamulce.

W SWAPa warto sie bawic jeśli masz dawce :] jeśli swoją OOOO masz w standardzie bez jakiś szaleństw itd. to lepiej sprzedac i szukac seryjna 1.8T

Link to comment
Share on other sites

I nową A4 pomalować na ten sam kolor, żeby wszyscy myśleli, że masz ten sam samochód... :naughty:

Link to comment
Share on other sites

I nową A4 pomalować na ten sam kolor, żeby wszyscy myśleli, że masz ten sam samochód... :naughty:

:polew:

tez mialem kiedys AHL i takie pomysly...sprzedalem i kupilem 1,8T-prosciej i szybciej...z pelnym poczuciem satysfakcji ze zrobionego swapa,ale calosci,nie tylko silnika-dla porownania podjedz do kogos,kto ma 1,8T ,ustawcie sie obok siebie,otworzcie maski i popatrz co jest w 1,8t,a czego nie ma 1,6,potem dojdziesz do momentu,ze nie warto sie bawic,bo zajmie to duzo czasu i pochlonie fortune :wink4:

Link to comment
Share on other sites

taniej będzie sprzedać 1.6 i kupić 1.8 t np w quattro, a nie bawić w się w swapy

Link to comment
Share on other sites

mialem taki problem jak mialem ibize 2002 rok 1.9 SDi

brakowalo mi mocy i chcialem swpa zrobic, przemyslalem sprawe. Sprzedalem ibize, a pieniadze ktore mialy isc na silnik i osperzt dolozylem do audiki;) i teraz jesztem szczesliwy;) a mocy mi dalej brakuje haha

Link to comment
Share on other sites

I właśnie dlatego należy kupić 1.8T, jak chcesz więcej, to nie ma problemu :naughty:

Link to comment
Share on other sites

moja sugestja co do 1,8T-do wiekszych modyfikacji lepsze quattro-ale to tylko moje zdanie...

Link to comment
Share on other sites

W ośce przy 200KM+ trakcja robi się bardzo kiepska.

Link to comment
Share on other sites

dokladnie,1,8t-chociaz to sprawa opanowania,jest tu kilka(o dwoch autach wiem na pewno),ktore maja grubo ponad serje i nie narzekaja-ja uwazam,ze q.lepiej ie prowadzi... :wink4:

Link to comment
Share on other sites

Tak prawda kwestiaopanowania :good: ale gdyby nic to nie dawalo nie montowali by tego w tych mocniejszych silnikach jest w tym troche wiecej .... bespieczenstwa :)

Różnica między ośką a quattro to nie tylko bezpieczeństwo ale osiągi i możliwości.

Link to comment
Share on other sites

kolejna sprawa modow 1,8T-do czego maja te mody sluzyc,czy tylko do uzytku rekreacyjnego,czy do scigania sie,jesli do scigania,to uwazam,ze quattro byloby odpowiedniejsze...

Link to comment
Share on other sites

czy do scigania sie,jesli do scigania,to uwazam,ze quattro byloby odpowiedniejsze...

na prostej, a szczegolnie na pierwszych metrach quattro traci do ośki.

na zakretach wiadomo ze lepiej sie trzyma.

Dlatego faktycznie warto sie zastanowic czego oczekuje sie od auta...

Link to comment
Share on other sites

Witam wszystkich no i znow pojawil sie problem ...

rozwalilem moja audiczke...niestety prawy przod i mam do wymiany maske, blotnik, zderzak, lampe, pas przedni, i inne duperele.

No i znow zastanawiam sie czy warto placic 1500-2000zl za czesci czy nie lepiej kupic calego anglika 1,8 T lub 1,9TDi

i przy okazji zrobic przekladke serduszka;);)

co o tym myslicie??

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

czy do scigania sie,jesli do scigania,to uwazam,ze quattro byloby odpowiedniejsze...

na prostej, a szczegolnie na pierwszych metrach quattro traci do ośki.

chyba odwrotnie :cool1: Jak jest ze 200KM pod maską i przedni napęd to uślizg z miejsca jest konkretny :gwizdanie: Chociaż jak domjenick pisał mają ludzie sporą moc(gregory 250KM) i latają ośkami jakoś :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Witam wszystkich no i znow pojawil sie problem ...

rozwalilem moja audiczke...niestety prawy przod i mam do wymiany maske, blotnik, zderzak, lampe, pas przedni, i inne duperele.

No i znow zastanawiam sie czy warto placic 1500-2000zl za czesci czy nie lepiej kupic calego anglika 1,8 T lub 1,9TDi

i przy okazji zrobic przekladke serduszka;);)

co o tym myslicie??

pozdrawiam

to kup anglika z takim silnikiem i wyposazeniem moze przy okazji kupisz nowszego i przeloz poprostu deche i kiere a czesci z rozbitka jakies tam zostana. ja chyba bym tak zrobil ale to taka opinia na szybko :wink4:

Link to comment
Share on other sites

anglik dobra mysl.pozatym wiele czesci blacharskich Ci zostanie:)

Link to comment
Share on other sites

Panowie-znów powracamy do tematu swapa-przecież to już tysiące razy było,nawet gdzieś kosztorys swapa jest-recepta jest zawsze ta sama-taniej i szybciej będzie kupic 1,8T,bo kazdy dobrze wie,jak to z przeróbkami jest-to nie pasuje,tam trzeba dorobić,a to śrubka,a to uszczelka nie pasuje-czasu pochłania i pieniędzy,a gwarancji,że po buda po dzwonie, a silnik po swapie- bedzie dalej jezdzić sprawnie-żadnej...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...