duke 0 Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 Witam wszystkich... mam pytanie czy jest mozliwosc bezproblemowej wymiany silnika z Audi A4B5 1,6 AHL zamienic na 1,8T?? jesli tak to jaki typ?? jak z oprzyrzadowaniem?? Co sie z tym wiaze i jakie koszty?? Z gory dzieki za pomoc.. Pozdrowionka.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
topor 1 Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 lepiej sprzedac 1.6 i kupic 1.8T taniej wyjdzie i bedziesz pewien ze nic sie nei posypie;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomcio1600 1 Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 mam pytanie czy jest mozliwosc bezproblemowej wymiany silnika z Audi A4B5 1,6 AHL zamienic na 1,8T?? jesli tak to jaki typ?? jak z oprzyrzadowaniem?? Co sie z tym wiaze i jakie koszty?? Z gory dzieki za pomoc.. Pozdrowionka.. silnik, skrzynia biegów, komputer, zegary (chyba ze masz wyzej wyskalowane), przeguby, hamulce. W SWAPa warto sie bawic jeśli masz dawce :] jeśli swoją OOOO masz w standardzie bez jakiś szaleństw itd. to lepiej sprzedac i szukac seryjna 1.8T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszu 1 Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 I nową A4 pomalować na ten sam kolor, żeby wszyscy myśleli, że masz ten sam samochód... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 I nową A4 pomalować na ten sam kolor, żeby wszyscy myśleli, że masz ten sam samochód... tez mialem kiedys AHL i takie pomysly...sprzedalem i kupilem 1,8T-prosciej i szybciej...z pelnym poczuciem satysfakcji ze zrobionego swapa,ale calosci,nie tylko silnika-dla porownania podjedz do kogos,kto ma 1,8T ,ustawcie sie obok siebie,otworzcie maski i popatrz co jest w 1,8t,a czego nie ma 1,6,potem dojdziesz do momentu,ze nie warto sie bawic,bo zajmie to duzo czasu i pochlonie fortune Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin j 0 Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 taniej będzie sprzedać 1.6 i kupić 1.8 t np w quattro, a nie bawić w się w swapy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
topor 1 Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 mialem taki problem jak mialem ibize 2002 rok 1.9 SDi brakowalo mi mocy i chcialem swpa zrobic, przemyslalem sprawe. Sprzedalem ibize, a pieniadze ktore mialy isc na silnik i osperzt dolozylem do audiki;) i teraz jesztem szczesliwy;) a mocy mi dalej brakuje haha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 to trzebabylo kupic 1,8t a nie 1,9tdi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dunskiszpieg 0 Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 witam Powiem ze jak sie chwile pojezdzi samochodem to z czaem zaczyna brakowac tej mocy chcialo by sie jeszcze wiecej i wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yelo 0 Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 I właśnie dlatego należy kupić 1.8T, jak chcesz więcej, to nie ma problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 3 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2008 moja sugestja co do 1,8T-do wiekszych modyfikacji lepsze quattro-ale to tylko moje zdanie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dunskiszpieg 0 Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 A daczego uwazasz ze quattro lepsze do wiekszych modyfikacji . Lepsze prowadzenie quattro Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yelo 0 Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 W ośce przy 200KM+ trakcja robi się bardzo kiepska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 dokladnie,1,8t-chociaz to sprawa opanowania,jest tu kilka(o dwoch autach wiem na pewno),ktore maja grubo ponad serje i nie narzekaja-ja uwazam,ze q.lepiej ie prowadzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dunskiszpieg 0 Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Tak prawda kwestiaopanowania ale gdyby nic to nie dawalo nie montowali by tego w tych mocniejszych silnikach jest w tym troche wiecej .... bespieczenstwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomcio1600 1 Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Tak prawda kwestiaopanowania ale gdyby nic to nie dawalo nie montowali by tego w tych mocniejszych silnikach jest w tym troche wiecej .... bespieczenstwa Różnica między ośką a quattro to nie tylko bezpieczeństwo ale osiągi i możliwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 kolejna sprawa modow 1,8T-do czego maja te mody sluzyc,czy tylko do uzytku rekreacyjnego,czy do scigania sie,jesli do scigania,to uwazam,ze quattro byloby odpowiedniejsze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomcio1600 1 Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 czy do scigania sie,jesli do scigania,to uwazam,ze quattro byloby odpowiedniejsze... na prostej, a szczegolnie na pierwszych metrach quattro traci do ośki. na zakretach wiadomo ze lepiej sie trzyma. Dlatego faktycznie warto sie zastanowic czego oczekuje sie od auta... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duke 0 Opublikowano 11 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Witam wszystkich no i znow pojawil sie problem ... rozwalilem moja audiczke...niestety prawy przod i mam do wymiany maske, blotnik, zderzak, lampe, pas przedni, i inne duperele. No i znow zastanawiam sie czy warto placic 1500-2000zl za czesci czy nie lepiej kupic calego anglika 1,8 T lub 1,9TDi i przy okazji zrobic przekladke serduszka;) co o tym myslicie?? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 czy do scigania sie,jesli do scigania,to uwazam,ze quattro byloby odpowiedniejsze... na prostej, a szczegolnie na pierwszych metrach quattro traci do ośki. chyba odwrotnie Jak jest ze 200KM pod maską i przedni napęd to uślizg z miejsca jest konkretny :gwizdanie: Chociaż jak domjenick pisał mają ludzie sporą moc(gregory 250KM) i latają ośkami jakoś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi