Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Bujanie auta


stasiu1971

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam dziwny problem , wjeżdżając na autostradę w Tarnowie było wszystko OK , po kilkudziesięciu km zaczął mi wibrować daszek przeciwsłoneczny , ale myślałem że to od prędkości (do 150 km/h) jak zwolniłem przed Krakowem do 90 km/h byłem zszokowany jakieś dziwne wibracje całej budy (jak by jajowata opona) , ale im dłużej jechałem tym było gorzej , dzisiaj jechałem na warsztat to przy 20km/h buja na boki jak by na huśtawce , auto na lewarki i heja do 100km/h opony nie rzucają , wszystko ładnie się kręci , później na luzie łożyska nie szumią itp , tylko dziwne bo jeżdżąc w kółko po placu , z skręconą kierownicą w prawo drgań i wibracji brak a w drugą stronę kółka wibracje i drgania są , czyżby to było jednak łożysko ???? dodam że jak jadę i zgaszę silnik , dalej te wibracje i kołysanie budy występują więc to raczej nie przegub wewnętrzny ?? .Ktoś ma jakieś pomysły , bo mój mechanik nie bardzo , wrrrrr. zapomniałem dodać że kierownicą mi nie szarpie zawias tarcze klocki zbieżność , przeguby przy kołach zrobione w zeszłym roku niecałe 10 tyś km temu

Edytowane przez stasiu1971
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koła były wyważane w maju jak były zakładane letnie , mimo że zmieniam całe koła to zawsze wyważam , co to znaczy " Sprawdź opony czy nie wypalony " ???


no i się wyjaśniło , walnięty kord TYLNEJ OPONY a wibracje i huczenie było słyszalne i wyczuwalne z przodu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...