miekisz1 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Witam, Mam problem z moim audi 1.8t avj. Samochód stopniowo traci moc. Jest po chipie na 180 KM. Od pewnego czasu dół jest coraz słabszy (przestał wciskać w fotel) Czuje jakby turbo ciągnęło dopiero od 3000 obr. Jednocześnie skoczyło spalanie jak jest zimny, ale myślę że to problem związany z błędem czujnika G83. Nawet w upalny dzień 36C samochód odpala na ssaniu i po przejechaniu 1km pokazuje spalanie 30-40 litrów po czym stopniowo zaczyna spadać. Czujnik G83 był wymieniany ale błąd nadal nie zniknął. Temperatura silnika na Vagu to około 100C a na blacie stoi sztywno 90C Poniżej zamieszczam logi jakie udało mi się dzisiaj zrobić: http://vaglog.pl/log_228180.html http://vaglog.pl/log_228181.html Proszę dajcie znać co jeszcze zalogować to jutro zrobię logi. Proszę o analizę bo nie mam zaufanego mechanika a nie chcę oddawać samochodu w niepewne ręce.
tomekb7 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 logi zrob poprawnie na 3 biegu o1500 obr do odciecia a kanaly ktore potrzebne to 2+ 33+ 32 115+118 i 2+15+16 1+20
miekisz1 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Dzisiaj udało mi się zrobić logi na benzynie: http://vaglog.pl/log_228306.html http://vaglog.pl/log_228305.html http://vaglog.pl/log_228304.html http://vaglog.pl/log_228303.html Proszę o analizę logów.
Łukasz13 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 (edytowane) Jeśli chodzi o logi na pb to za mało na przepływce jeśli układ dolotowy jest szczelny to przepływka do wymiany i do prawdopodobnie pompa paliwa też jest do wymiany, co samego błedu to sprawdz wtyczkę bo możliwe że uksył się gdzieś kablek przy samej wtyczce od czujnika. Zacznij od sprawdzenia szczelności i przepływki. Edytowane 11 Sierpnia 2015 przez ?ukasz13
miekisz1 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Co do przepływki to też mi się tak wydawało że te wartości jakieś małe. A z pompą paliwa to do końca nie jestem pewny bo na gazie jest to samo. Co do lambdy to te wartości strasznie spadają. Zastanawiam się czy nie jest tak że jak przepływka mierzy za mało to i komputer daje mniejsze dawki paliwa przez co takie wartości lambda? Nie wiem czy dobrze kombinuje, ale po logach to mi wygląda że nieszczelność jest między przepływką a turbiną (jeżeli to nieszczelność a nie padnięta przepływka)? Jak można sprawdzić szczelność? Nie posiadam niestety kompresora. Są jakieś domowe sposoby?
Łukasz13 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Dobrze myslisz dlatego Ci pisałem żebyś zaczął od szczelności i ewentualnie przepływki a potem reszta, szczelność najlepiej sprawdzać kompresorem inne sposoby nie dają zadowalającego efektu, możesz obejrzeć rurę od przepływki do turbiny czy nie ma jakiś widocznych peknięć, mokre ślady od oleju mogą świadczyć o jakiejś nieszczelności w tym miejscu..
miekisz1 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Dzięki. Jutro spróbuje to sprawdzić wizualnie. Może będzie coś widać. A jak nic nie będzie widać to muszę gdzieś podjechać i to sprawdzić.
tomekb7 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 tak jak Lukasz radzi zrob najpierw szczelnosc bo tak to wrozenie z wusow:) sporo jeszcze ci cofa zaplony na 20 kanale paliwo 95 czy 98?max to powinno byc na kanale20 powinno byc 5 ale jak masz lpg to powinno byc mniejsze lub wogle.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się