stiwi50 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Witam, mój zawor od egr padł. Co myślicie warto kupic nowy czy lepiej go zaślepic ? Zauważył ktoś skutki uboczne zaślepienia ?
Homiczek Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Zauważył ktoś skutki uboczne zaślepienia ? taa taka żółta kontrolka ci zaświeci na zegarach. Ale zawsze ją też można zaślepić np czarną taśmą klejącą ;p trzeba programowo wyłączyć. więc albo wydać kase na nowy, albo kopnąć moc i od razu wył egr, a potem zaślepić
stiwi50 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2015 "Kop moc "? Tzn ? A kontrolka swieci bo odlaczylem go przez kostkę na chwile obecna.
piotrsob1 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 (edytowane) Jak działa jego zaślepienie , się przekonasz jak na dworku będzie z minus 20 stopni Celcjusza , usłyszysz wtedy jak cierpiał będzie silnik do momentu złapania jako takiej temperatury i ile czasu mu to zajmie, szczególnie podczas jazdy miejskiej Edytowane 11 Sierpnia 2015 przez piotrsob1
Homiczek Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 "Kop moc "? Tzn ? A kontrolka swieci bo odlaczylem go przez kostkę na chwile obecna. kop moc - chip tuning silnika + wyłączenie programowe egr. razem będzie taniej, bo samo wyłączenie też wymaga grzebania w programie. a nawet jak podłączysz wtyczke i zaślepisz zawór, to komputer po kilku - kilkunastu km powinien się zorientować i zgłosić błąd egr
stiwi50 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Nowy EGR pierburg na pokładzie od dzis :-) Calkeim inna jazda, i to nie prawda ze auto lepiej sie zbiera z odlaczonym EGR. Pozdrawiam, temat do zamknięcia .
Rekomendowane odpowiedzi