--Rafcio-- Opublikowano 7 Września 2015 Opublikowano 7 Września 2015 (edytowane) Siema. Od pewnego czasu mam tak,że jak pompa jest jeszcze zimna to wspomaganie jest ok a jak przejade z 30 km to powiedzmy na parkingu jest tragedia co chodzi o skręt kołami,kompletny brak wspomagania. Płyn wymieniałem na taki sam oryginalny zielony mineralny i od razu po pierwszej jezdzie zrobił się ciemny. Czy pompa nadaje się już do wymiany czy może eksperymentować z innym płynem? Dodam, że płynu nie ubywa ani trochę. Dzięki dużo się dowiedziałem przez miesiąc Edytowane 13 Sierpnia 2015 przez Techotronic
kafarek Opublikowano 15 Września 2015 Opublikowano 15 Września 2015 Też się podepnę pod temat, jak wypłukać cały układ na nowy płyn bo podobnie jak u kolegi płyn zaraz zrobił mi się brunatny. Czy to coś zmienia? Pozdrawiam
--Rafcio-- Opublikowano 18 Września 2015 Autor Opublikowano 18 Września 2015 Fachowcy z tego forum gdzieś wyjechali i nikt nic nie podpowie
kafarek Opublikowano 7 Października 2015 Opublikowano 7 Października 2015 Sory za odgrzanie tematu, ale nie zaglądałem tu na ten dział dawno. Ja bym zaczął od wymiany płynu na zielony taki porządny febi itp ale z całego układu bo podejrzewam, że wybrałeś płyn ze zbiornika i wlałeś nowy Przy takiej robocie właśnie płyn wraca do swojego brunatnego koloru bo płyn z syfem wróci z maglownicy Płyn może być juz za rzadki jak się rozgrzeje i dlatego tak się robi
--Rafcio-- Opublikowano 8 Października 2015 Autor Opublikowano 8 Października 2015 Ja zdjąłem dolny wąż od pompy i obracałem kierownicą aż wszystko zejdzie i z powrtotem wlałem zielony febi, Tobie to pomogło?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się